Diskuze
Hustota kamionové dopravy se po zavedení mýta nezměnila
Děkujeme za pochopení.
Brainwashington
Cucy cucy z prstu!
Ve středu 31.12. jsem jel v 7 hodin ráno po silnici II.třídy úsek asi 20 km mezi Horní Cerkví a Jihlavou. Potkal jsem 18! kamionů a velkých náklaďáků. V životě jsem jich tu tolik neviděl! Tedy, někdy, občas 1 či 2, a zbytek jen osobáky A to tu jezdím pravidelně každý týden. Asi přiletěly z Marsu a nikde jim do počtů nechybějí! Zato já jak počítám tak počítám, že tedá ročně vyberou asi 5 miliard na mýtným. To je asi tolik, co za známky. Cheche .... a bez bran!
šarlatán
D1 a Jižní spojka
To jsou nějaké nesmysly. Já jezdím pravidelně ve stejné časy, obvykle večer, po D1 a po Jižní spojce a snížení objemu kamionové dopravy je hodně poznat. Před zavedením mýtného byla na Jižní spojce i večer souvislá řada kamionů v pravém pruhu, teď naprostá pohoda.
ajchy
napravy
zajimalo by me jak je to s tema napravama. vetsina navesu ma 3 ale nektere 2 ( dvoumontazky) tonaz je myslim stejna takze ty dvoumontazky by to meli mit levnejsi ne ?
Roumen
Re: d5
Ono je to jak kdy...nekdy tam nepotkaskamioniho zivacka a jindy jede souvisla rada treba 20 kamionu za sebou...
Petr
Nezměnila?
Nevím jak na dálnici, ale na silnici z Ústí nad Labem do Lovosic se změnila hustota kamionové dopravy značně. Jezdím tudy dost často a tolik kamionů tam nikdy nejezdilo. Když jedu do Prahy, tak cesta z UL do Lovosic (21 KM) mi trvá okolo 30 minut a cesta z Lovo do Prahy (75 KM) tak 25-30 minut. Hrůza. Když se sjíždí z dálnice D8, tak je sice zatarasený sjezd v Lovo, ale kamiony sjíždí už exitem na Liťák a jedou pak stejně přes UL. Nechtějí se plahočit přes Teplice.
cernys
Re: Nezměnila?
Ale tam je problém ve sporu ekoteroristů s ŘSD o trasu dálnice přes Středohoří.
Dálnice do Německa začíná v UL, tak proč by měly kamiony jezdit do TP a pak se vracet do UL na dálnici?
Nemám z toho radost, taky mne to postihlo, ale je to logický chování
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...