Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hustota kamionové dopravy se po zavedení mýta nezměnila

Hustota kamionové dopravy se po zavedení elektronického mýtného na dálnicích a rychlostních silnicích výrazně nezměnila. Řekl mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Jan Hoření. ŘSD porovnávalo množství kamionů během loňského a letošního ledna. Do systému mýtného, který funguje od 1. ledna, se dosud zaregistrovalo přes 120 000 kamionů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brainwashington

Cucy cucy z prstu!

Ve středu 31.12. jsem jel v 7 hodin ráno po silnici II.třídy úsek asi 20 km mezi Horní Cerkví a Jihlavou. Potkal jsem 18! kamionů a velkých náklaďáků. V životě jsem jich tu tolik neviděl! Tedy, někdy, občas 1 či 2, a zbytek jen osobáky  A to tu jezdím pravidelně každý týden. Asi přiletěly z Marsu a nikde jim do počtů nechybějí! Zato já jak počítám tak počítám, že tedá ročně vyberou asi 5 miliard na mýtným. To je asi tolik, co za známky. Cheche .... a bez bran!

;-D(Y)(Y)[>-]

0/0
7.2.2007 1:43

šarlatán

D1 a Jižní spojka

To jsou nějaké nesmysly. Já jezdím pravidelně ve stejné časy,  obvykle večer, po D1 a po Jižní spojce a snížení objemu kamionové dopravy je hodně poznat. Před zavedením mýtného byla na Jižní spojce i večer souvislá řada kamionů v pravém pruhu, teď naprostá pohoda.

0/0
5.2.2007 21:17

ajchy

napravy

zajimalo by me jak je to s tema napravama. vetsina navesu ma 3 ale nektere 2 ( dvoumontazky) tonaz je myslim stejna takze ty dvoumontazky by to meli mit levnejsi ne ?

0/0
5.2.2007 19:11

juleg

Re: napravy

nee je to na 2, 3 a 4+

0/0
6.2.2007 13:29

znalecvina

d5

no ja nevim ta se mi zda, ze je mene vytizena....???

0/0
5.2.2007 11:31

Roumen

Re: d5

Ono je to jak kdy...nekdy tam nepotkaskamioniho  zivacka a jindy jede souvisla rada treba 20 kamionu za sebou... :-/

0/0
5.2.2007 17:54

Petr

Nezměnila?

Nevím jak na dálnici, ale na silnici z Ústí nad Labem do Lovosic se změnila hustota kamionové dopravy značně. Jezdím tudy dost často a tolik kamionů tam nikdy nejezdilo. Když jedu do Prahy, tak cesta z UL do Lovosic (21 KM) mi trvá okolo 30 minut a cesta z Lovo do Prahy (75 KM) tak 25-30 minut. Hrůza. Když se sjíždí z dálnice D8, tak je sice zatarasený sjezd v Lovo, ale kamiony sjíždí už exitem na Liťák a jedou pak stejně přes UL. Nechtějí se plahočit přes Teplice.

0/0
5.2.2007 10:02

cernys

Re: Nezměnila?

Ale tam je problém ve sporu ekoteroristů s ŘSD o trasu dálnice přes Středohoří.

Dálnice do Německa začíná v UL, tak proč by měly kamiony jezdit do TP a pak se vracet do UL na dálnici?

Nemám z toho radost, taky mne to postihlo, ale je to logický chování

0/0
5.2.2007 10:11

Honza

Re: Nezměnila?

Jestli to jezdis na 25 min tak mas prumer 180 km/h, pri 30 min to je 150km/h. Podle mne je na dalnici 130 a tomu odpovida cas cca 35min. Nikdy bzch neveril co 5 minut na 75 km udela s prumerem :-)

0/0
5.2.2007 13:54

Petr

Re: Re: Nezměnila?

Někdy hold člověk víc spěchá. Přiznám se, že na dálnici rychlost překračuju. Ale ve městě a na slinici 1. třídy jedu podle předpisů ve druhém případě max 100 km/h.

0/0
9.2.2007 9:21

kunde

a co jako kdo čekal?

0/0
5.2.2007 10:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.