Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chrysler Voyager v crashtestech s ostudou

Americké velkoprostorové auto Chrysler Voyager naprosto propadlo v nezávislých crashtestech Euro NCAP. Zkoušky ukázaly, že ve srovnání s jinými vozy nedovede ochránit řidičovo zdraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

eidos

Co to je za blbou kritiku???

Podle toho, co se v clanku pise, tak je to o kolennim airbagu, s nimz dostane solidni **** :-P

0/0
6.2.2007 14:43

pozorovatel

Re: Co to je za blbou kritiku???

8-o No to je právě průšvih Chrysleru Voyager když i po dovybavení došáhne stěží na **** čtyři hvězdy. Takovej Renault Espace má pět hvězd už od roku 2003 v základu bez dovybavení ! Mám Nissana Almeru a ta taky nemá pět hvězd, tak mě neberte jako zaujatýho pisálka.  8-o

0/0
6.2.2007 17:17

Ben

nezájem

EuroNCAP je šitý na míru evropským značkám, a ty toho náležitě využívají /Renault/. Já je proto ignoruju.

A ochrana chodců je zvlášť dementní kategorie- zřejmě si někdo myslí, že po srážce s autem budou zdravější než předtím ;-D;-D OMFG

0/0
6.2.2007 13:00

Stíhací bombardér Havel

Re: nezájem

"EuroNCAP je šitý na míru evropským značkám..." to jako že čelní náraz do krychle betonu probíhá v Evropě jinak než v Americe?

0/0
6.2.2007 18:16

Ben

Re: Re: nezájem

tak třeba by sis o  tom moh něco přečíst a neztrapňoval se tady ..

třeba

http://www.crashtest.com/explanations/fia/euroncap.htm

Until the NHTSA adopts a more modern testing regimen, the Euro-NCAP tests are not directly comparable to the US NCAP/NHTSA tests.  So, a 4 or 5 star Euro-NCAP result has little correlation to a 4 or 5 star US-NCAP result. 

...atd atd atd,  ty betonová krychli ;-)

0/0
7.2.2007 23:12

Jan Gutbayer

nefér

Voyager není bezpečné auto, to je pravda.

Ale porovnávat auto na konci životního cyklu, místo nového modelu, to je ze strany EuroNCAP vysoce nefér jednání, které je motivované pouze touhou po zvyšování vlastní moci. Navíc 99 % laiků si to neuvědomí a vztáhne si hodnocení na nový model.

Chrysler: shame

EuroNCAP: double shame!

0/0
6.2.2007 11:22

mp3,14

Jak jsou na tom jiné velkoprostorové vozy?

Voyager přímo svádí ke klidné a  vyrovnané jízdě. Což už samo je bezpečnostním faktorem č.1.  Abych napsal něco k tématu. Opakovaně špatné výsledky crash testů mě již v době kdy jsem s Voyagerem jezdil přiměly podívat se na jiná srovnatelná auta ... tehdy jsem se díval na Reanult Espace a jiné srovnatelné "krávy" ... a všechny na tom byly po této stránce prachmizerně. Obecně totiž platí, že vozy typu VAN apod. mají mnohem horší crash testy než nějaké VW Polo či Golf, které jsou tvrdé jak malý lískový oříšek. Ovšem po střetu s Voyagerem je lískový oříšek 100 m v poli a osádka Voyageru jej musí jít hledat. Už jen zvýšený posez a celková hmotnost takových vozů dává osádce při běžném střetu v silničním provozu mnohem větší šance. Navíc se obávám, že když má někdo 5 ti hvězdičkové Volvo má pocit, že to může napálit ve dvoustovce do mostního pilíře a je v pohodě a podle toho také často jezdí ... i když řidiči Volva zrovna takoví nebývají.

0/0
6.2.2007 10:18

Mirka

Re: Jak jsou na tom jiné velkoprostorové vozy?

Pro ty, co nechtějí hledat na níže uvedeném odkazu, stručný výcuc: CH.V. má jednoznačně nejhosrší výsledky, že je měl i v roce 99, kdy platil komentář autora mp3,14, to by tak nevadilo, ale on je má i v době, kdy ostatní mají 3 až 5 hvězd.

Ford Galaxy 2006 5*, Renault Espace 2003 5*, Peugeot 807 2003 5*. 

I ta blbá Kia Carnival, což není nic víc než kopie Voyageru, má v roce 2006 4*.

Abyste si nemysleli, že někomu něco závidím - mám 2 CH.V. doma, jeden z roku 1993, už nepojízný, a novější z roku 2005. Moc mě mrzí, že je na tom tak, jak je, doufala jsem, že za tu dobu udělají nějaký pokrok aspoň v té bezpečnosti. To auto miluju kvůli jeho řešení vnitřního prostoru a výšce a vůbec, mám pro něj slabost, ovšem až tento doslouží, asi si další CH.V. rozmyslím.

0/0
6.2.2007 11:06

gumidos

Re: Jak jsou na tom jiné velkoprostorové vozy?

"Ovšem po střetu s Voyagerem je lískový oříšek 100 m v poli a osádka Voyageru jej musí jít hledat..." těžko ho může jít posádka Voyageru jít hledat, když má hnáty přezažený a zaražený do hrudníku. To bych asi vážně radši došel z toho pole, i kdybych se možná zablátil.

0/0
6.2.2007 12:11

michal

Re: Jak jsou na tom jiné velkoprostorové vozy?

nejde o liskovy orisek. Naopak. Karoserie musi byt tvrda tak akorat aby se pri celnim narazu pokud mozno cela plynule zdeformovala po co nejvetsi delce. Jen tak je sila ktera tvoje telo pri narazu mrsti do predu nejmensi. Pak je este samozrejme otazka pusobiste teto sily, to jestli si rozbijes hlavu o volant a podobne.

0/0
6.2.2007 13:30

řidič

podívejte se

8-o8-o na www.euroncap.com tam sou všechny testy.[>-][>-]

0/0
6.2.2007 10:11

řidič

*****

8-o8-o Kdo chce bezpečí koupí si RENAULT, kterej má nejvíc aut s pěti hvězdama. Jako první auto na světě dostala Laguna pět hvězd v EuroNCAP už v roce 2001 ! ! [>-][>-]

0/0
6.2.2007 10:03

Test

Re: *****

Renault prostě první pochopil, že je třeba podřídit konstrukci auta tak, aby dopadlo co nejlépe v EuroNCAP - někdy mi ale přijde, že je staví JEN kvůli EuroNCAP;-D.

0/0
6.2.2007 11:31

kalisz

Re: *****

hvezdy sice maj, to jo. Poruch ale maj taky pozehnane. Bezpecny auto je Renault proto, ze furt stoji v servisu. Vim o cem mluvim. Mam ho tam minimalne 1x mesicne. Dobehne leasing a uz nikdy vice.

0/0
6.2.2007 11:58

uživatel

Re: Re: *****

Já mám druhého RENAULT SCENIC a maximální spokojenost. Po přechodu od Forda Escort, se kterým jsem byl víc v servisu než na silnici - paráda . R^R^

0/0
6.2.2007 20:22

divim

nechapu

vubec nechapu, jak si nekdo muze poridit Voyager. Spolehlive posledni auto v zebricku spolehlivosti, mizerne crash testy, drahe ... a navic nic moc vzhled. Potadnej americkej kram.

0/0
6.2.2007 9:33

Kviiik

Thyronx

Uz se tesim na Thyronxovu rohorcenou prednasku na tema bezpecnosti americkych aut a zaostalosti Evropanu a Cechu zvlast. ;-)

0/0
6.2.2007 9:18

cernobila_televize

Re: Thyronx

on, ale nikdy neobhajoval Chrysler, o tom vzdy rekl, ze je to srot :-)

0/0
6.2.2007 10:11

Phantom2005

"Ochrana chodců"

Už se nemůžu dočkat doby kdy se budou montovat nárazníky z pěnové gumy + airbagy, aby si chodci neudělali bebí. Už teď nesmíte na nových autech haubnu dovírat rukou, protože hrozí, že ji pomačkáte - plech je tam jak staniol od čokolády ;-€

0/0
6.2.2007 8:48

MK

Tak nevím

Jel jsem zmiňovaným autem, ( a jezdím pořád ) škoda 120 mi vjela ( řidič nedal přednost ) přímo přede mne. Narazil jsem do ní v rychlosti 45 km/h, mě se nic nestalo ( nic je nic, čili ani odřeninka ), ze škody byl totální vrak a zraněná posádka.

0/0
6.2.2007 8:12

...

Re: Tak nevím

Víš, kdy se stodvacítka vyráběla? A ještě předpokládám, že to byl boční náraz a v tom by v opačném gardu neobstála ani tvá americká dodávka.

0/0
6.2.2007 8:17

MK

Re: Re: Tak nevím

Můj příspěvek nebyl o škodě 120, ale o tom, že v článku píšou, že osádka CH.V. je v ohrožení života i při střetu s kanárem...

0/0
6.2.2007 8:21

marten_cca

Re: Re: Re: Tak nevím

Spíš na ten článek trochu přecitlivěle reagujete, jestli má 2 hvězdičky, tak na tom něco bude.

0/0
6.2.2007 8:23

xrobocop

Re: Tak nevím

Mno jo, ale to srovnáváte nesrovnatelné - dvaapůltunový mikrobus s dvacet let starou krabičkou od sirek. To ja jako byste řekl, že jste s lokomotivou sejmul Hummer...

0/0
6.2.2007 9:06

Glumik

Logan

je lepší ;-D

0/0
6.2.2007 7:59

D3P3CH3

Novinářský šotek :)

Zajímavý popisek druhé fotografie :) Crysler Volvo :-)))

0/0
6.2.2007 7:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.