Diskuze
Kdo má platit mýto: Okrádá stát dopravce?
Děkujeme za pochopení.
Juleg
Napravy
A co kdyz pojedu autem se tremi napravami jen na dvouch dvou napravach? Za kolik mam platit teda naprav
Cyril
Re: Napravy
Jezdit můžeš třeba po střeše,rozhodující pro platbu mýta je celkový počet náprav.
Picolik
Jsou snad nějaké kategorie vozů ne?
Snad u nás existují určité kategorie vozů ne? To by za chvíli mohlo dopadnout tak že se nebude platit za prázdný kamion protože ten bez nákladu váží míň než 12t.
matysek-k
Re: Jsou snad nějaké kategorie vozů ne?
fakt jo? mívá tak 14t
Ne
Klasika
Neni potreba nadavat na poslance nebo jimi prijate zakony. Problem je v tomto pripade jinde a to sice, ze jako obvykle se Ministerstvi dopravy citi byt posvatnym uradem a malickostmi jako jsou zakony, ktere jim nevyhovuji se nezatezuje. Uplne stejna situace byla s pasivnimi antiradary, Ministerstvu se nepodarilo prosadit v PS jejich vlastni zneni zakazujici tyto pomucky, tak proste vydali vyklad, kteri se vychazel z toho, jako kdyby byla prijata puvodni verze. Preci se ministersky urednik nebude ohlizet na neco tak marginalniho jako jsou zakony teto zeme. :-/
dodi
hodný stát
o čem je tu vlastně řeč? stát (politici) vždycky bude okrádat lidi, nejenom dopravce, kecy tady nic nevyřeší. politici dobře vědí že sme jen stádo cvičenejch ovcí který bude dělat přesně to co chtějí oni. čus pi*us
matysek-k
pro všechny rejpaly
Když už chcete o něčem diskutovat a nevíte o čem je řeč, tak proč o tom melete. Nejsem toho zastáncem, protože i naše firma má taková auta, ale uvědomte si všichni, že je to blbost, stát neokrádá dopravce, ale vás, protože ten dopravce to neplatí ze svého, ale z peněz za dopravu a věřte, že si to nechá zaplatit. Tenhle článek je jen humbuk a ničem. Zákonodárci se zase předvedli a stvořili paskvil, ale to je přece normální
Sir Hanes
Re: pro všechny rejpaly
Jo, přesně! Odserou to zase a jen koncoví spotřebitelé. Když bych měl zajít do takového malého extrému, zdraží nám to rohlíky o nemalou částku... A na rohlíky tady lidi pořád slyšej!
dave
osobák
A bacha jsou osobáky co mají prázdnou váhu třeba 2,8t a plná pohotovostní je 3950kg a spadají do kategorie 3,5t, tzn. tam je dokonce tolerance opačná. Asi kde jde o malé prachy tak je jim to jedno.
dave
matysek-k
Re: osobák
třeba některé karavany dostávali vyjímku a mohla je řídit i osoba s řidičákem B
dave
matysek
Matysek nemá pravdu, to když mám u osobáku co má 2,4t uvedeno přívěs bržděný 1,5t souprava 3,9t tak samozřejmě pokud jedu jenom s autem po dálnici tak mi stačí známka do 3,5tuny a pouze když jedu s přívěsem tak bych měl mít známku nad 3,5t. Takže pokud to takhle logicky funguje v této třídě tak proč to stejně nefunguje ve vyšší. Pokud máš penis tak taky neplatíš výživné na děti předem i když ho nepoužíváš ale až když to dátě vyrobíš. To by pak ke každému zbrojnímu pasu a pistoli mohli rovnou dát 8let za vraždu, takhle to nejde,
Dave
matysek-k
Re: matysek
no na osobáky se to taky nevztahuje, přečti si ten článek, mluví se tu o mýtu a ne o kuponech. A pročti si ten zákon, výklad je možný obojí,ale ministerstvo tvrdí opak. Já si to nevymyslel, ale tak to chce stát. Nepleťte prosím soukromou a komerční dopravu, v tom je jaksi rozdíl
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!