Diskuze

Výrobci: Emisní limity zdraží auta až o sto tísíc

Evropští výrobci automobilů odmítají návrh Evropské komise na snižování emisí CO2 jako "nevyvážený a škodlivý" evropskému hospodářství. Emisní limity by mimo jiné citelně zdražily auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

panrok

14. 3. 2007 16:08
130mg

rad si koupím třeba Priuse ale nevím proč tady stojí od 790000 a v usa od 21000USD;-€;-€;-€;-€

0 0
možnosti

rudastraka

11. 2. 2007 22:46
130mg

nechapu co se tady vztekate. tohle omezeni povede k tomu, ze pravdepodobne jedine rychle reseni jak toho docilit u aut stredni a vyssi tridy je vyuziti hybridni technologie. tam se zvysena cena vrati v nizssi spotrebe. pravdepodobne bude muset byt navic pouzit pouze motor s turbem, ktery ma vyssi ucinnost, a bude statcit mensi objem. tohle narizeni je jen predstupen pro auta s 0mg CO2, tej. ciste elektromobily..

0 0
možnosti

Pablos

12. 2. 2007 9:39
Re: 130mg

Vize je to rozhodne pekna, aby byl cistsi vzduch. Ale bohuzel to nekdo nedomyslel do dusledku. Vztahuje se to na NOVA auta. Na Trabanty a ostatni auta bez katalizatoru se zadne omezeni nevztahuje. A pripadne zvyseni cen novych aut rozhodne tyhle plechovky ze silnic nevytlaci.

Podle me hybridni technologie je urcite dobra, ale nez se masivne rozsiri (a tim i zlevni), potrebuje ulevy na danich - treba DPH

0 0
možnosti

pisatel69

11. 2. 2007 16:05
je to banda idiotů

kdyby raději zakázaly a omezily provoz starejch pekárů než buzerocat výrobce novejch už tak ekologickejch aut.

0 0
možnosti

jan

8. 6. 2008 13:33
Re: je to banda idiotů

žádný auto neni ekologický

0 0
možnosti

Volant

9. 2. 2007 22:12
Souhlas s EU Navrhem

Bude cistsi vzduch a vice mista, kdyz socialky budou vic jezdit sockouR^

0 0
možnosti

VsudeByl

9. 2. 2007 14:12
Elektrika

1. dostavet Temelin.(jeste dva bloky se tam vejdou)

2. predelat vsechno co se da na elektriku (zacit se muze u aut)                                              3. Kazdy obci, ktera o to zazada dat dotaci na zmenu vytapeni (nejlepe z evropskych fondu)

4. Podporit male a stredni podnikatele, kteri budou stavet SOLARY a male vodni elektrarny (vetrniky jsou na H*vn*)

5. postavit jeste jeden Temelin (nejlepe vykonejsi)

A POTOM BUDE KLID;-D;-D;-D

0 0
možnosti

iuos

9. 2. 2007 14:21
hmm

možná by těch temelínů muselo být ještě víc...

nejvíc mne fascinují ekologové, co si pochvalují tramvaje, že nedělaj smrad, ale my na severu tu máme čmoudíky ;-D

0 0
možnosti

Ruger

9. 2. 2007 13:57
Po/dělaní soudruzi z EU

Doufám, že nezačnou populisticky regulovat i povolenou délku soulože, nebo věk pro úmrtí:-©

0 0
možnosti

Pepuska

9. 2. 2007 12:28
Troska chemie a matematiky :))

Jen tak ze zvedavosti jsem si spocital, ze pri ujet 100km Skodou Fabia (volim proto, ze je to nejrozrirenejsi vozidlo, benzin, 59kW motor) vyprodukujeme cca 8m3 CO2 nebo-li 15.6 kg CO2.

Pri poziti 1.4TDI stejneho vozu je to pak

12.7kg CO2 nebo-li 6.4 m3 CO2.

Jenom jsem si rikal, ze by to mohlo byt pro nekoho poucne, abychom vedeli, kolik toho CO2 vlastne produkujeme. A upozorneni na zaver: udaje v technickych specifikacich jsou v g/km, nikoli mg/km. To bychom nic nemuseli resit.

Kdesi jsem cetl, ze denne se vyprodukuje 70t tun CO2, coz je fakt hodne. Ale hysterie, ktera vznika kolem aut asi neni zcela na miste, protoze ty se pohybuji cca na 10% celkove produkce. Mnohem vetsi davku produkuje spalovaci "prumysl". Tam je treba zacit, ale to nebude tak jednoduche, pustit se do valky s energetikami. To by se pak mohlo zjistit, ze elektrina je fakt potrebna a navic by se taky mohlo zjistit, ze ekologicka energie z vetrnych elektraren je mnohem drazsi nez atomova. Vite proc?

0 0
možnosti

Pepuska

9. 2. 2007 12:33
Re: Troska chemie a matematiky :))

Protoze vsichni jsme zvykli na to, ze proste elektrina je "v zasuvce". A tezko budeme chapat, ze treba dojde na pul dne k vypadku. To je bohuzel jmenovatel vetrniku v AT, kde diky tomu, ze se nevi, kdy vitr foukat prestane, musi byt v pohotovosti take tepelne elektrarny. Ve skutecnosti to znamena, ze je natopeny kotel, turbina prohrata a na "volnobeznych" otackach. V okamziku vypadku vetrnych zdroje stihnou maximalne prifazovat...

Takze po celou dobu, kdy se vyrabi ekoelektrina se to stejne (mozna vetsi) mnozstvi energie utopi ve ztratach zalozni tepelky. To je ekologie ala greenpeace.....

0 0
možnosti

edik2

9. 2. 2007 12:22
To je další LEŽ a

zbytečné okrádání spotřebitelů.Z důvodu zpřísnění emisí není potřeba zdražovat auta,to je jenom kecání nesmyslů,aby se zdražilo.

0 0
možnosti

David V

9. 2. 2007 12:01
No jasně

No to je tuti. Zaneřáďování se projevuje po 150 letech, kdy člověk objevil, že se dá z tepla dostat i jiná energie - a i o tom se vedou neustále polemiky, ale snížení CO2 o 30% v cca 10% celkového objemu, čili 3% totálně se projeví už za 10 let. Prosím Vás, jděte se bodnout.

0 0
možnosti

CZE_Lecco

9. 2. 2007 10:57
To asi

v Bruselu eště neviděli Schade 120, co u nás jezdí, to by je asi všechny vynášeli nohama napřed...;-DR^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...