Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový VW Golf: výrazný design, technika beze změn

Stávající golf moc krásy nepobral. Volkswagen vytušil, že jen z legendy žít nemůže. Jízdní vlastnosti jsou vynikající, technika také, na spadnutí je tedy radikální redesign. Golf nové (šesté) generace se představí už příští rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aaaa

kecy

vidím mezi diskutujícími samé odborníky na vw...prodeje se propadají, golf výrazně zaostává, všichni ostatní se derou na špici. to jsou samé kecy. vw golf V zkrátka potkalo to, co potká originál, který se každý výrobce snaží napodobit. vw vymyslelo třídu golf a byl úspěšný, protože konkurence nic takového neměla. už roky se ho snaží napodobit a mnozí to dělají velmi dobře. když jste pekař sám v ulici, tak vám pekárna pojede dobře do té doby, než se ve stejné ulici neotevřou další čtyři pekárny. golf zůstane legendou a všichni se vždy budou snažit porovnávat se s ním a to tak zůstane pokud bude existovat nižší střední a s ní golf.

0/0
14.2.2007 16:17

raptty67

VW ?

;-O:-©(Y)VW a jejich motory TDI narozený v roku 1974 budou opravdu chlouba novýho Golfa. Kouř, dým a saze nás jednou díky VW zabijou. ;-O:-©(Y)

0/0
10.2.2007 22:53

Revo

Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

Např. při osazování motory, do VW dávají  díly původně určené pro Audi. které z výroby sice plní technické a rozměrové parametry, ovšem nikoli v nejvyšším kvalitativním povoleném rozptylu. A tak je to i s vákami brzdových kotoučů a destiček, tlumiči, olejem (např. Valvoline 10W40 je polosyntetika, ovšem pro vysoké namáhání motoru, umí ho vyrobit jen pár firem v kvalitě odpovídající standardu Audi) pneu sériově osazované na Audi jsou vždy 1-2 ve vítězech testu ADAC nebo ÖAMTC, kdežto u VW jde o o třídu až dvě horší pneu, co se týká valivého odporu, brzdné dráhy na mokru, aquaplaningu.

Závěr: pokud chcete pořádné auto za své peníze, kupujte jedině audi, kde dostanete PRODUKT TŘÍDY "A".

V AUDI V Náskok díky technice.

0/0
9.2.2007 10:19

Pete

Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

tohle je placená reklama? ;-D

0/0
9.2.2007 10:22

CZE_Lecco

Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

Ne, to je Revo, jestli ho neznáš.;-)R^

0/0
9.2.2007 10:49

Revo

Re: Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

Musím Tě zklamat příteli, nejsem Revo, udělal jsem jen malý fake na Revův styl.

Každopádně si o něj dělám starosti ... dlouho sem jeho články nikde nečetl.

Mikesch

0/0
9.2.2007 11:08

cernobila_televize

Re: Re: Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

ti zkusenejsi to prokoukli hned ;-)

i slza mi ukapla pri vzpomince na reva, asi ho uz nikdy neuvidime, od te doby co byl nepricetny, kdyz se mu rozbil anglicak s ctyrmi pruhy na strese, tak ho privazali na postel a ted uz cosi jenom tak blaboli cosi o technice a naskoku.

Revo brzy se uzdrav, styska se nam po tobe :-)

0/0
9.2.2007 11:29

aaaa

Re: Re: Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

ještě trochu reva, prosím, prosím VV

0/0
14.2.2007 15:48

Mak1

Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

Audi se mi líbí, ale mám VW. A to ze dvou důvodů : 1. cena pojistky 2. - ceny v autorizovaném servisu. Nejsem totiž podnikatel a tak si je neodepíšu. ;-(

A VW je sice možná odpad, ale když ho srovnám s kamarádovým Pažoutem .... Co by pak byl Pažout ???;-D

0/0
9.2.2007 11:20

Andee

Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

A podnikatel si ty prachy asi vytiskne, než to "odepíše"... 8-o

0/0
9.2.2007 22:07

Lení

Re: Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

tak tak. Bohužel pro mnoho lidí odepíše znamená ty peníze se mu vrátí zpět....

P.S.: Mně se V móóóc líbí, lae jen ať vyjedou s VI - spadne cena V.

0/0
12.3.2007 16:19

mjnbvhjkc

Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

Nevím, kde najednou VW koncern vzal common-railovou 1.6. Mám pocit, že jde o novou 1.6 JTD z koncernu Fiat. Takže si Revo raději kup něco z koncernu Fiat (třeba Alfa ev. Lancia), abys věděl, co je to náskok díky technice:) Jen je mi líto škodovky, která to zachrápání VW taky odnáší.

0/0
9.2.2007 11:43

Petr

Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

1,6 TDI common-rail je z dílny VW!!!!

0/0
9.2.2007 14:01

pozorovatel

Re: Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

:-©VW žádný Common-rail NIKDY nevyvinula. Je to výběhová verze FIATU, který si vybrečel koncern VW u FIATU. No vono to TDI je totiž dinosaurus a jen kouří, kouří, kouří .............. A hoši z Bruselu dali STOP VW - TDI . RvRvRv

0/0
9.2.2007 18:29

Lení

Re: Re: Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

Většina světa a hlavně USA, Čína a další rozjetý či rozjíždějící ekonomiky budou emise vesele vypouštět dál, ale mi se tu z ekologie po***;-€

0/0
12.3.2007 16:23

mirek

Re: Re: Re: Sice jde o stejnou rodinu, ale VW je odpad ...

1,6 tdi je z dílny PSA protože VW žadný comonrail nevymyslel ten je 50 let za opicemi.PSA vyrábí motory comonrail pro fiat ford  a pro sebe tzn Peugeot Citroen

0/0
11.2.2007 22:32

Nick

vw forever

0/0
9.2.2007 9:37

Polárníliška

Nevím jestli je zrovna tohle správná cesta...

Golf byl vždy pokládána za etalon kvality a solidnosti k čemuž přispíval i vcelku konzervativní design. V tom si myslím spočívá jeho dobrá pověst, nicméně patří ve své třídě rozhodně k dražším autům a jelikož je konkurence kvalitou blíž a blíž často za méně peněž, není se klasajícím prodejům co divit, ale výrazný design to rozhodně nezachrání, spíše naopak.

0/0
9.2.2007 9:36

Ex-treme

Propad prodeje Golfu v Německu

je pro VW tím jediným důvodem pro změnu jeho nudného designu na který si snad nikdo nezvykl. Auto je to dobrý, to jo, ale s krásou si netyká Rv

0/0
9.2.2007 9:26

Hans

co se děje?

Kdo komu nakukal, že se GolfV neprodává? Kouknu z okna a vídím dva! Měl jsem IV a o té se pořád říkalo jak nejde na odbyt. Byl Gut a dost lidí se mě na něj ptalo. Do V jsem nešel kvůli motorizaci která se nabízí u nás! Tj.nesmysl1.4, starší1.6 a překonaná 1.9TDi.Design mě nevadí a slyšel jsem i dost chválu.Chce to změnit nabídku s výbavou a bude ho chtít každý!!!!nebo chcete korejce? Co je pruser je dle mne Golf+.To je rodinná varianta bez koulí!!!

0/0
9.2.2007 9:20

b.b.

Re: co se děje?

co je na Plusku spatneho??

0/0
9.2.2007 9:36

Hans

Re: Re: co se děje?

Golf + je pokus vycházející s asijské potřeby auta-dodávky a modního trendu který je nemastný neslaný. nebo vás emocionálně oslovil?

0/0
9.2.2007 10:41

b.b

Re: Re: Re: co se děje?

"asijska" potreba :))) sorry, ale tady se nejedna o emoce, ale potreby kazde normalni rodiny.

0/0
9.2.2007 10:47

Hans

Re: Re: Re: Re: co se děje?

Právě, že jsem z normální rodiny(mám3děti) proto jsem si koupil normální hatchbak(bohužel už ne Golfa ač jsem chtěl...) a pořídil jsem druhý vůz do rodiny. Je to individuální, ale víceprostorový auto běžně nepotřebujete!!!

0/0
9.2.2007 12:42

Tidyt

Re: Re: Re: co se děje?

S Hansem zcela souhlasim. Staci se podivat na prodeje. Golf V se prodava vyborne a stale vice. Golf+ se prodava malo, mene nez dosud prodavany Golf IV combi.

0/0
9.2.2007 11:16

Pete

Re: co se děje?

Co je na Golfu dobrého?

0/0
9.2.2007 9:38

Martin

Re: co se děje?

K čemu je ta věc vůbec dobrá? Jako sypač sazí?

0/0
9.2.2007 10:30

Petr

Kde jste milovníci VW?

To tu zas bude série příspěvků typu: Golf je nejlepší, mám TDI najeto milion km bez poruchy a za 5l/100 při plném plny.......

Už i soudruzi v SRN pochopili, že sláva golfu k úspěchu na trhu nestačí. Neni to špatné auto, ale konkurence nabízí stejně dobré za lepší peníze a tak prodeje Golfu jsou tam, kde jsou. SIce se stále hodně prodává, ale už to zdaleka neni to, co to bývalo před lety.  

0/0
9.2.2007 8:40

b.b.

Re: Kde jste milovníci VW?

konkurence nabizi pouze nizsi cenu a hezci kabat.

0/0
9.2.2007 9:17

Jiri

Re: Re: Kde jste milovníci VW?

POUZE nizsi cenu a hezci auto ? ;-D;-D;-D

0/0
9.2.2007 9:26

b.b.

Re: Re: Re: Kde jste milovníci VW?

no samozrejme. je spousta lidi, kteri hledi na kvalitu, jizdni vlastnosti, motorizaci, bezpecnost, ...

0/0
9.2.2007 9:35

Pete

Re: Re: Kde jste milovníci VW?

Nizsi cenu, hezci kabát a SROVNATELNOU spolehlivost - viz žebříčky spolehlivosti, kde rozdíly poruchovosti v % jsou relativně malé (nemyslím tím pořadí značek). Poměr cena / hodnota je u VW šílená. Rv

0/0
9.2.2007 9:40

b.b

Re: Re: Re: Kde jste milovníci VW?

spolehlivost neni vsechno, co lze od auta chtit.

0/0
9.2.2007 10:48

Petr

Re: Re: Kde jste milovníci VW?

Třeba takový FOcus. Za lepší cenu ti dá lepší jízdní vlastnosti, stejnou kvalitu zpracování a spolehlivost, bezpečnost, motoricky si nemá s Golfem co vyčitat. NOvý Civic - výborné jízdní vlastnosti , výborné motory,  kvalita, spolehlivost a opět nižší cena, atd. atd.  

0/0
9.2.2007 13:59

Anonym

Aston

Mno že by další povedené čórký designu Astonu DB9 kterou už úspěšně použil nový jaguar ? Rv

0/0
9.2.2007 8:00

Polárníliška

Re: Aston

Jestli to nebude tím, že ty auta navrhoval stejný designer...

0/0
9.2.2007 9:32

medick

to je logika, ne?

konzervativni mladez, ktera dava uz deset let prednost golfum pred extravagantnimi kousky  jinych vyrobcu ted podle VW nahle zmeni nazor? Jestli se sam VW chce pripravit o zakazniky, tak jen do toho. Mladi nemci budou pak kupovat jina auta - vetsinou s ohledem na penezenku. Takze tim se prospeje hlavne Getzu, Cliu, Peugeotu 207/307, Kia Ceed, atd. Jedine, za co zapad byl ochoten u VW platit, byla osvedcena tradice :-©

0/0
8.2.2007 20:29

qualcom

Re: to je logika, ne?

až na to, že clio, getz, 207 je třída níž a že v jízdních vlastnostech na golfa má jedině A3 a BMW1 a jízdu si taky chci vychutnat

0/0
9.2.2007 9:18

tovarik

Re: Re: to je logika, ne?

Tak v jízdních vlastnostech má na golfa minimálně ještě focus, mazda 3 a jistě by se našli další.

0/0
9.2.2007 10:28

kolonie

........příjde do prodeje tak zas bude vypadat jinak.Rv

0/0
8.2.2007 19:02

PetaP

Re: AŽ

například stejně jako Škoda Roomster ;-)

0/0
9.2.2007 6:59

Chunky70

Re: Re: AŽ

Ty jsi mi nějaký chytrák :-/

0/0
9.2.2007 9:06

PetaP

Re: Re: Re: AŽ

Tipuju, že ty nejsi vůbec chytrý.

0/0
9.2.2007 9:19

muky

ach ta redakce

A je to tu znovu...

Vazeni pani redaktori. Golf 6. generace nemuze prijit se stejnymi motory a to z prosteho duvodu.

Soucastne motory 1,4, 1,9 a 2,0 TDI budou stazeny z vyroby. Motor 1,6 TDI a 1,9 TDI budou nahrazeny novym 1,6 TDI se vstrikovanim common-rail a vetsi 2,0 TDI zustane objemove zachovan, ale dostane take vstrikovani CR.

Dale, motor 2,0 FSI bude postupne z nabidky uplne stazen (jako kdysi 1,8 20V bez turba) a nahradi jej motor 1,8 TFSI, ktery je uz dnes k dispozici u Audi a Seatu.

Kdyz uz panove spekulujete, tak spekulujte tak, at to neni videt hned...

0/0
8.2.2007 18:25

Re: ach ta redakce

Přesně. Ty jejich slavné traktorové motory 1,4 a 1,9 TDi jdou do kytek kvůli emisím.

Jak to bude s 2,0 FSI bez turba neni ještě úplně jasné. SIce už je nová 1,8 TFSI o podobném výkonu, ale s vyššími náklady na výrobu, tudíž dražší, dvoulitr bez turba by se mohl ještě chvilku držet kvůli ceně (jak nedávno psal německy Autobild).

0/0
9.2.2007 8:33

PetaP

cože?

Výrazný design???

To snad ne?

A proč se to vůbec točí kolem designu? Není to jedno? Vždyť je to přece všechno na jedno kopyto!

Až bude volksvagen levnější a spolehlivější, tak si ho klidně koupím, ať vypadá, jak vypadá...

0/0
8.2.2007 17:50

Tidyt

Re: cože?

VW JE LEVNÝ! Nesmíte koukat jen na ceníky. Na Golfa bez problémů dostanete 100-200tis. slevu, tak6e se v klidu dostanete na cenu korejcu.

0/0
9.2.2007 11:18

PetaP

Re: Re: cože?

No budiž, sleva při prodeji OK, ale co servis? A že to při současných technologiích doma jen tak neopravím Rv, do servisu musím stejně, v každém případě na garančky apod...

0/0
9.2.2007 23:27

Pete

kde soudruzi udělali chybu?

Svět se proti VW spiknul. Frantíci pokročili s designem, přišli první s CRD, snížili emise a najednou se zdá, že VW ujel vlak. Proč mu asi klesají prodeje? Že by ta pověstná německá kvalita nestačila? A do toho chce EU spřínit limity, které zastaralé agregáty VW neumí splnit... Rozpačitý, nemastný, neslaný design, ceny odpovídající vždy autům o třídu výš a snaha udržet se na špici nějak nejde dohromady. Rv

0/0
8.2.2007 17:25

pavelthelong

Re: kde soudruzi udělali chybu?

taky proto je ted sefdesigner nekdo jiny-a treba Eos uz vypada moooooc pekne-a Golf VI by mel v zasade mit podobny kabat. Kvalita asi neni na stiru-problem je socialismus panujici ve Wolfsburgu, kde pro zamestnace byly neskutecne vyhody a do dneska pracovni doba 28 hod. tydne a penze od 55 let. Vyvojove oddeleni VW ma udajne neskutecnych 12000 zamestnancu a za poslednich 10 let nic nevymysleli. Problem je taky v  tom, ze v celem Nemecku panuje skryty socialismus, ze odborny delnik je lepe placen nez vysokoskolak. Takze zaplatili delniky a na vyvoj sr.l pes. Bohuzel CR speje ke stejnemu konci -dulezita je vyroba a platy a na vyvoj a vyzkum 0,00

0/0
8.2.2007 18:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.