Diskuze
Tři procenta profesionálních řidičů nemají za volantem co dělat
Děkujeme za pochopení.
Jose
dobrodružní ze silnic pryč
"Může to být nedostatečná výkonnost psychiky, ... DOBRODRUŽNOST, nebo touha závodit," říká psycholog Aleš Jelínek. ...prima, mám rád dobrodružství, nemám co dělat za volantem...tak ten se mi zdá taky dobrej.
aaaa
omezení věkem
já bych to omezil především věkem. myslím, že dvacetiletý borec, který řádí v osobáku, se bude podobně chovat i v kamionu. věřím, že starší řidiči, tátové od rodin se většinou takto nechovají, a jestli ano, tak s větším přehledem řeší kritické situace, díky zkušenosti. nejezdilo by tolik kamionů (kdo by je řídil), část přepravy by se přesunula na železnice (ekologie) a zlepšily by se pracovní podmínky řidičů (zaměstnavatel by si jich vážil a dobře zaplatil).
Petr
Prasata jsou v malých i velkých
Blb je blbem,at jede v kamionu nebo osobáku.jezdím obojím,měsíčně cca 10tis a když vidím ty prasata na silnicích, střílel bych to. Obojí. Rumunskej kamion se vleče 75, když ho začnu předjíždět, zrychlí na 90 a konec.. U osobáků v koloně předjíždí blbeček s A na čísle,jen aby byl o pár aut vpředu. Že proti němu jedou auta,je plná čára,nezájem. spoléhá na to,že ho někdo pustí. Ale jak někde jedou policajti, všichni jedou předpisově.Měli by být víc vidět,a na nebezpečných místech a ne na dlouhých rovinkách nebo pod kopci..
Martin
Re: Prasata jsou v malých i velkých
To je taková zajímavost,že když jedu s osobákem, je to v náklaďáku samej debil nebo blbeček a jen vlezu do náklaďáku tak se snad všichni přestěhujou do malejch aut
q
Všichni řidiči kamionů by měli absolvovat psychiatrické vyšetření
Nedávno jsem jel po D5 a pár kiláků před hranicí mi do levého vlít kamioňák, který se rozhod, že musí svýmu kámošovi ukázat, že ho většího. Ten pitomec ho předjížděl čtyři a půl kiláku! Měl štěstí, že všichni jeli přes hranice, tak nikdo neměl bouchačku. Jinak mu tu dutou kouli musel někdo upicnout. Samozřejmě tam seděl nějakej typickej metr šedesát vysokej, zakomplexovanej pitomeček se základkou...
oldbeat
Re: Neodsuzuj, co jsi nevyzkoušel
To hodně laciný odsudek.
Já jsem s kamionem jezdil jako mladej. Vy "řidiči" skupiny "B" vůbec nemáte šajnu, co všechno musí kamioňák řešit. Např. i šetření fyzických sil. To znamená, že chce-li vydržet do konce šichty, musí podržet plyn u podlahy a tak jet celou směnu. Tempomat má mizivé procento kamionů.
Nikdy by si řidič něco, co jsi popsal nedovolil, kdyby fugovala policie. Ze zákona nesmí kamioňák na dálnici předjíždět, pokud by tím omezil ostatní řidiče.
Ovšem celá společnost nechce, aby policie pracovala, my všichni děláme pro to všechno. Smutné konstatování nakonec s tím, že nevidím světlo na konci tunelu
churchill1
3%
Pokud by podobným vyšetřením měl projít každý,kdo má řidičák,tak by ze 3% bylo minimálně 33%.
zaměstnanec
Ne řidiče nebo zaměstnavatele
stojí prohlídka 3500.V zákoně je poslední paragraf,,prohlídku hradí řidič''a nejedná se pouze o řidiče kamionů, ale třeba i větší pekařské Avie
Vilém Hynek Jarmila
většina doktorů ale neví, co má vyšetřovat
Pak to dopadá jako při vyšetření na zbrojní průkaz, kdy se lékař k mému údivu místo psychiky a návykových látek věnoval testování kvality zraku. Pak je ta placená zdravotní prohlídka fakt k smíchu.
svazak1
Re: většina doktorů ale neví, co má vyšetřovat
co se divis? sance ze ses fetak a koupis si bouchacku je nulova zatimco strilet s 5ti dioptriema bez bryli tak ses snad jeste nebezpecnejsi nez ten fetak s bouchackou
a
Hm, to by se ale ta vysetreni nesmela delat stylem, kam mam dat to razitko?
piloot
Neni to trochu moc?
Nejsem profi ridic a ani se jich nechci zastavat. Ale psychologicke vysetreni se mi zda trochu moc. Kdyz ani na zbrojni prukaz zadny psycho testy delat nemusim ( to by me na ne doktor musel sam poslat ). A ziskat zbrojak lehceji nez ridicak? Smesne
Rudolf
Re: Neni to trochu moc?
No zase na druhou stranu, auta (resp. jejich řidiči) zabijí ročně velmi výrazně více lidí než legálně držené zbraně.
Takže z tohohle pohledu by to IMHO naopak vypadalo, že by podmínky pro získání řidičského oprávnění měly být výrazně přísnější než podmínky pro získání zbraně.
Honza
To procento je mnohem vyssi
Je to dane nulovou praxi novych ridicu, cenami v doprave (nizke platy pro kvalitni a kvalifikovane ridice), systemem (vse se vozi na cas a nepocita se s hustotou provozu - nasleduji penalizace za pozdni prijezd a pod.), a podobne jako v politice neexistuje odborna skola pro ridice - s trochuo nadsazky lze rict: "Nic neumim pujdu do polityky nebo ridit" :-)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!