Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia Scout: nejlepší škodovka do terénu

Škodovka obula pohorky a vyráží na výlety i mimo silnice. Octavia 4X4 zakládá skautský oddíl a zanedlouho dostane kamaráda v podobě Roomsteru Scout. Jak se octavii líbí v terénu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mICHAL

scout

Keci a keci scouta mam a jsem snim nejvíc spokojenej!!!!!A kdo řika že je to jenom oplastovaná škodovka je na velkém omilu:-)!!!!!!!Mám ho skoro v plný palbě koženy sedačky a td fakt bozi kara

0/0
18.10.2008 16:20

vláďák

hnus

je na tom jenom víc plastů :-©(Y);-O

0/0
12.2.2008 18:00

Horways

Re: hnus

                K R E T É N E

                  ;-O(Y);-O

0/0
28.2.2008 13:44

123789

Na těchto článcích se projevila demence Čechu!!!

0/0
8.10.2007 20:56

Legolas

Škoda NE!!!

[>-]Na škodovku nejsem, ale líbí se mi její kvalita, která je mnohem ve předu než směrem na východ. Škoda Octavia Scout je velmi praktické auto chalupáře, protože má prvky cross.  

0/0
21.3.2007 21:19

Svoboda

Marný průkopník

Škodovka se podle mého názora nemá vůbec pouštět do terenných autmobilů.

Jsou mnohem lepší

0/0
20.3.2007 14:42

Peklo

Ne

Škodovka se mi nelíbí kvůli té přehnané ceně.(Y)

0/0
20.3.2007 14:39

rebbe

Ale kdo už jezdí stále po poli,

mít těch aut víc je nereálné, takže potřebujeme jedno auto na všechno. V zimě zavézt zvěři trochu krmení po zasněžené lesní cestě, případně s dětičkama na Novou Huť na lyže, sáňky se také musí vejít.

Ale na ježdění do práce nepotřebujeme dodávku se spotřebou 15 litrů, ve městě je parkování s těma bednama od Mitsubishi nebo Jeepa taky dost na obtíž.

Souhlasím ale s názorem, že auta jsou mnohem lepší po dvou letech seriové výroby. A konec konců, servis na každém rohu je taky argument.

Kdo ale potřebuje auto, aby si vylepšil jinak mizernou image, ten si musí koupit Mondeo nebo BMW.

0/0
25.2.2007 18:43

jožo

problémy

Chcete-li se vyhnout problémům, nikdy si nekupujte nový vůz/typ vozu minimálně v prvním roce jeho výroby. A je je jedno, co je to za značku....;-)

0/0
21.2.2007 9:23

karel

Re: problémy

škodovkám , VW a Renaultu bych se zdaleka vyhýbal a je lepší kupovat auto tak 2 roky po uvedení novinky na trh to jsou dostatečně vychytaný problémy.

0/0
21.2.2007 9:46

PetaP

Nevypada veru zle

az na plasty Rv :-(

0/0
21.2.2007 7:20

Petr

Skoda

Muzete mi nekdo vysvetlit,proc kdykoliv je na idnes clanek o skodovce,tak jsou reakce vzdy hrozne negativni a plne nenavisti?A pokud se ji nekdo zastane,tak je okamzite povazovany za blbce a socku.Vzdyt je to nase nejlepsi tovarna a dela jmeno CR ve svete.Jiste,ty auta se nemusi libit kazdemu,ale tohle je opravdu moc.Neni to mysleno s nadsazkou,je to proste totalni nenavist.Proc?Co vam Skoda udelala?A az vyhrajem zase nejaky ten hokej,to zase budou vsichni cesi[>-][>-] a ze je hlavni sponzor Skoda,to jiste vadit nebude,hlavne,ze plati.Trochu soudnosti...

0/0
21.2.2007 0:02

UK

Re: Skoda

Hm, je to k udivu. Statisticky se ji velmi dari, reakce jsou jak naprogramovane. Kdyz se skodovka prodavala, tak se rozhodovalo mezi VW a  Renaultem+Volve tak se taky objevovalo v tisku spousta ocernovani z druhe strany. V UK se stala automobilkou s jejimiz auty jsou zakaznici nejvice spokojeni, po temer 10 lete nadvlade japonskych automobilek. Skoda je nyni pragmaticka a uspesna automobilka, a zejmena jsou na ni v CR navazany desetitisice pracovnich mist. Je nemecka, ale myslim, ze to bylo dobre reseni, to ze se tak muselo stat je zejmena chyba komancu, kteri ji znarodnily. [>-]

0/0
21.2.2007 1:22

PetaP

Re: Re: Skoda

Abych to upřesnil- UKRADLI. Rv

0/0
21.2.2007 7:19

jouda

Re: Re: Skoda

OK, továrna sice ok, zvedá to HDP a dělá reklamu ČR. Nicméně vždy si kladu otázku, proč je to tak drahá značka? Člověk přejede hranice (Rakousko, Itálie, Slovinsko) a kde jsou všechny ty škodovky? Jako by se po nich slehla zem. Tak kde ty auta jezdí, v Číně, Rusku? Opravdu nevím, ale přijde mi, že se ze Škody dělá v ČR BMW a to asi většině lidí vadí, je to levná odnož VW.

0/0
10.4.2007 9:02

Roumen

Re: Skoda

Ja proti Skodovce nic nemam a i ji fandim a koneckoncu ji i mam. Pokud bych se ale rozhodl, ze chci terenni auto a rozhodnu se, ze za nej dam 700k, tak kupovat tohle by bylo iracionalni rozhodnuti, kdyz za stejny penize poridis napriklad jiz zmineneho Forestera, ktery je v terennich vlastnostech diky diferencialu uplne nekde jinde. Jeho cena zacina kolem 600k (tady v automodulu ho maji noveho od 580k).

0/0
21.2.2007 11:42

praptak

Re: Re: Skoda

Forester je sice pěkný vůz, stojí holý v základní výbavě 638 800 s DPH (doporučená cena) , ovšem provozní náklady budou u něj vyšší. Octavia Scout nemá suplovat terénní vůz, ale dobře vybavené silniční auto, pro občasné vyjížďky mimo silnici.

0/0
22.2.2007 15:00

Roumen

Re: Re: Re: Skoda

638 je cena z ceniku. Kdyz tam dojdes a reknes, ze ho beres za 600, tak ti ho daj. ;-) A to uz je 150k dolu! Tech 150k neproservisujes, ikdyby na to byly dily 2x drazsi. Pripominam, ze forester uz se nekolik let pravidelne v TUV objevuje vzdy v prvni trojce.

Forester je taky velmi dobre vybaven a to, ze se neboji terenu neznamena, ze by nebyl dobry na silnici...naopak!

Ja osobne jako jedinou nevyhodu vidim vyrazne mensi servisni sit, ale to je problem vsech non-Skoda znacek.

0/0
22.2.2007 15:38

Pete

Re: Skoda

1) škoda je předražená, podle mě je to zlodějna za bílýho dne (velikost auta/výbava/cena)

2) design je šílenej, bez fantazie, auta se mi nelíbí (ale to je věc vkusu)

3) hokej mě nezajímá, ať si Škoda sponzoruje třeba lyžaře z Toga, mě je to jedno (však ona to od svejch zákazníků krvavě vybere)

4) já zas nechápu, proč všichni z každý nový Škodivky uchcávaj dopředu Rv

0/0
21.2.2007 11:59

ondris

Re: Re: Skoda

5) jezdíš v trabantu.

0/0
21.2.2007 20:49

fanda

Re: Skoda

Plně souhlasím s tebou i autorem článku. Škoda je solidní dobře stavěné auto. Nikdo neříká, že je nejlepší na světě, že má rajcovní design a skvělou techniku. Řada aut je v různých ohledech o poznání dál uznávám, ale taky velká část na kvalitu škodovky nedosahuje. Nebýt volkswagenu, možná by se dneska v boleslavi vyráběli thalie nebo dacie.

0/0
21.2.2007 19:28

ondris

Re: Skoda

souhlasimR^R^

0/0
21.2.2007 20:45

Petr

Re: Skoda

Jsem rad,ze me nekdo podporil a vidi to taky tak.Ja nad kazdou novinkou nejasam,racionalne ji hodnotim.Nekdy to jde,jindy ne,ale me proste hrozne vadi,jak tady nekteri lidi tu skodovenku strasne pomlouvaji.Ja s ni mam jen dobre zkusenosti.Jezdil sem s Fabkou,novou octavkou,suprbem(2,5 TDI a pak 2,8 benzin).Ten 2,8 byl fakt narez,ale nad 200 plaval.Proste jsem s nima byl vzdy spokojeny.Pak jsem presel na zahranicni vozy a treba Peugeot,to byla katastrofa,ze uz opravdu nikdy vic.Kdyz jsem s nim jezdil,jen jsem vzpominal na zlate skodovenky.Takze jsem asi zaujaty:-).Ted mam auto nemecke a jsem spokojen,takove kvality skoda zase ani z daleka nedosahuje.Manzelka ma Fabii 1,4 a je spokojena.To auto plni presne to,proc a za jakym ucelem bylo koupeno.A je spolehlive.Takze tak.Hodnotme auta,ale trochu min nenavist pls,dik....

0/0
22.2.2007 1:13

olda

Re: Re: Skoda

Přesně tak kámo, ale vypravuj to nějakýmu buranovi, kterej si za padesát litrů koupil 10 let starej Peugeot 605 v plný palbě a teď s ním na vesnici honí triko

0/0
22.2.2007 3:09

jouda

Re: Re: Re: Skoda

Jen mi prosím vysvětli proč když člověk přejede hranice do A, SLO, IT atd tak o škvělou škodovku skoro nezavadí. Čím to je?

0/0
10.4.2007 9:05

praptak

Re: Skoda

Protože je to typicky česká ubohá vlastnost.;-€

0/0
22.2.2007 14:47

pavel f.

kupci

Stejně si myslím,že lidi ,kteří si dobrovolně koupili škodovku nejsou normální a měli by prodělat psachotesty,protože škodovkář musí trpět rozhodně nějakou demencí eventuelně minimální inteligencí a oba dva typy lidí nemají na silnici co dělat´Tyhle úchylky se hlavně projevují mezi majiteli mbéček fábia eventuelně ochcávia.Tito musí stále na silnicích dokazovat svou nadřazenost a neustále porušují předpisy zejména na zákazech předjíždění a dodržováním povolené rychlosti.Je opravdu ki smíchu když se mi majitel tohoto vozidla přilepí ve 140 na zadek a pak riskantně předjíždí.Pokud jím to umožním,zažívají pravděpodobně značnou extázi eventuelně ejakulují.

0/0
20.2.2007 23:54

D.a.r.k

Re: kupci

To by mě zajímalo, jak jsi dospěl k názoru, že ten kdo má škodovku, musí bejt na hlavu. A to předjíždění a rychlost, o kterým mluvíš, není případ jenom škodovek... Spíš bych řekl, že je to spíš případ jiných automobilek...

0/0
21.2.2007 8:28

Jandik73

Re: Re: kupci

VW Golf? :-)) Někdy mi připadá, že toto není značka auta, ale diagnoza nemoci :-))

0/0
21.2.2007 8:29

mirek

Re: Re: Re: kupci

ale i cloktávia a prasát s náležitě tmavými skly .

0/0
21.2.2007 9:10

Danny_Kay

Re: Re: Re: kupci

Presne! Golf, mracitka, nepruhledna skla, neony, "ladeny" vyfuk a hlavne nalepka "NO FEAR"...Pak uz jen ksiltovka...demence...

0/0
21.3.2007 7:57

jouda

Re: Re: Re: Re: kupci

nebo na oktávce to samý - výfuk drhnoucí o asfalt (odporná nevkusná roura, která řve), takovou tu přední masku obdelníkovou s pletivem z králikárny a je to machr jako svině. Ještě dementně svítí jen mlhovkama a parkovačkama.

0/0
10.4.2007 9:19

jouda

Re: Re: Re: kupci

Souhlas, včera mě předjel nějaký kretén kousek od Jihlavy v nějaký vytůněný Ochcávce riskantně v zatáčce a myslel si, že má Porsche. Opravdu souhlasím, že Škoda je pro instalatéry nebo je to diagnóza.

0/0
10.4.2007 9:18

Jandik73

Re: kupci

Z mého pohledu, pouze dement může psát podobné příspěvky. Co je Ti do toho, jaké si kdo koupí auto. Proč řešíš, že když jedeš po dálnici 140, tak Tě někdo ve Škodovce předjede?

0/0
21.2.2007 8:29

D.a.r.k

Re: Re: kupci

Souhlas. A myslím, že to nebude jenom ve škodovce... By mě zajímalo, jaký auto má on...

0/0
21.2.2007 8:31

karel

Re: Re: kupci

Tohle mám vys¨edováno ¨z denního ježdění ale i s diskuzí,kde vidím,jak se škodovkáři chovají a myslí.Co se týče mýho auta tak není problém s ním jet trvale 230.To mi výkon motoru 135KW a kroutící moment 350 nm dovolují.Takže mně žádná z těchle plechovek nedokáže rozhodit.

0/0
21.2.2007 9:14

nome

Re: Re: Re: kupci

Pokud byste jezdil ve státech trvale 230, tak by vás možná buď zavřeli nebo dokonce i zastřelili, jestliže by vás nemohli chytit. V Německu by vám určitě přinejmenším sebrali papíry. Vím o člověku, který se při delším pobytu u nás naučil "ctít" předpisy jako někteří zdejší řidiči a na rok mu zůstaly papíry jen pro tuzemsko. Doma měl utrum. Čím dál na východ od Kolína, kde podle některých zčíná Asie, je tlak na přiměřené chování řidičů stále menší. Podle mého známého, který ještě před časem učil v autoškole, by jistá nezanedbatelná část řidičů vůbec neměla dostat papíry, protože jsou to ve své podstatě psychopati. A pokud to není proti ničemu, ať si každý řádně jezdí, v čem chce (na co má), byť by to byl i šlapací popelník s přehazovačkou.....  :-)   

0/0
6.4.2007 19:00

D.a.r.k

Re: kupci

A horzně by mě zajímalo, jak značka auto ovlivňuje řidiče či obráceně. Dementi jsou ve všech značkách.

0/0
21.2.2007 8:34

mouky

Re: kupci

V itálii se mi na zadek lepí zase samej fiat, čím to asi bude ty primitive

0/0
21.2.2007 19:30

ondris

Re: kupci

140? To se ti jen zdá když jedeš po dálnici v levém pruhu svým zrezivělým žigulíkem do Chánova.:-);-)

0/0
21.2.2007 20:55

marcus

Re: kupci

Idnes čtu pravidelně a do diskuzí lezu jen když se chci pobavit, jenže v poslední době to tu přestává být zábava. Diskutovat na dané téma sem chodí jen minimum lidí, zato plno lidí se naváží tady naváží do autorů, případně do těch kteří si s ním dovolí souhlasit. Objektivně musím uznat, že jsme národem opravdových ubožáků. Auta mě baví hodně je využívám a rád si poslechnu nebo přečtu fundovaný názor, rozhodně si nedovolím urážet někoho, kdo má praktické zkušenosti z desítkama aut, lidi pro které je tato činnost prací. z lidí jako je pan Pavel F. je mi fakt na blití, ale přesně zde svým textem vyjádřil českou náturu. Dnes a denně se setkávám s názorem typu, Passata bych si nikdy nekoupil, to má každej blbej taxikář, nebo Audi je sračka pro impotentní podnikatele. Nejsem rozhodně typ, který by zkoumal potenci takových podnikatelů, ale člověk, kterej má dost peněz a eventuálně si může dovolit jakýkoliv vůz teda kupuje takový auta. Proč si nekoupí kvalitního itala, francouze nebo korejce?

0/0
22.2.2007 2:52

marcus

Re: kupci

Asi má své zkušenosti. Pro člověka, který má naopak hluboko do kapsy je každý takový podnikatel trnem v oku a s tím svým blbým autem, teda s tím především. Moje první zahraniční auto byla Mazda 626, dodnes na ní rád vzpomínám, celou dobu fungovala bez větších problémů, bohužel poměrně brzo zrezla, tak jsem jí vyměnil za Octávii Kombi TDi, té po třech letech služby a 215 000 kilometrech odešlo turbo. Splnil jsem si sen a koupil jsi novou generaci BMW3, konkrétně 320d, mám najeto 98 tisíc a už jsem měnil podruhé vstřiky. Miluju BMW a za nic na světě bych ho nevyměnil, ale sem trochu překvapenej problémama. Zda je to špatnou naftou nevím, nehodlám o tom polemizovat. odpustím tomu autu hodně, jinak je super a stojí za to. Objektivně ale musím uznat, že prostornější a lépe vybavená oktávka je zhruba o 400 tisíc levnější. Co z toho plyne za ponaučení. každej ať si kupuje co chce a na co má, důležitý je odůvodnt výběr sobě a né napadat odborníky nebo lidi s jiným názorem.

0/0
22.2.2007 3:05

cipísek74

Re: Re: kupci

Naprosto souhlasím s Marcusem, každý si pořídí to, na co má a co se mu líbí. Někdo má rád holky, jiný zase vdolky.

0/0
11.3.2007 8:34

jirka voska

škodovky

To by mně zajímala životnost.Normálně vydrží kosti na přední nápravě tak 50000 km generálka nápravy tak ve 100000 pokud to bude jezdit v terénu,tak tyhle napodobeniny budou jezdit jen po servisech.Pokud má někdo peníze a náležitou dávku otrlosti a sadomasochismu tak si tohle koupí .Podporovat němce je přece dobrý čin.

0/0
20.2.2007 23:38

D.a.r.k

Re: škodovky

Mě by zase zajímala životnost jiných automobilek.. myslím, že to bude asi tak stejné...

0/0
21.2.2007 8:29

karel

Re: Re: škodovky

no co já vím tak peugeot 406 nebo 407 má životnost dílů zhruba tak jednou takovou než tohle.

0/0
21.2.2007 9:44

Bambíto

Re: škodovky

Čí auta prodáváš, že kecáš takové nesmysly? Najezdil jsem s oktávkou po českých silnicích 264 357 km a s ničím na podvozku trable nebyly. Jediné, co mě honilo do servisu kromě pravidelných prohlídek byly kotouče vpředu - každých 80 tis.

0/0
22.2.2007 20:06

karel

tereňák

rád bých tuhle sra..čku viděl na trati pro trucktrial,kde se japonci jako subaru eventuelně mitsubishi v celku drži.Asi by to bylo k smíchu jako celý koncept škodofky.

0/0
20.2.2007 23:31

Rolf

Re: tereňák

Víš vůbec, co je trucktrial? Zkus slovník angličtiny a najdi si slova "truck" a "trial". Pak zjistíš, že žádné Subaru ani Mitsubishi nikdy žádnou trucktrialovou soutěž nemohlo absolvovat a ani neabsolvovalo:-/

0/0
22.2.2007 6:46

čobol

Ceeeeeeeed

Stejně nejlepší fáro je ten čobo/skej šmejd Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed:-©To bude tutově fáro roku;-D Na OravěR^

0/0
20.2.2007 22:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.