- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Domnievam sa , že do takejto "politiky" výrobcu každý vidí ako do schudnutej kozy .Snaží sa takto školácky vyvolať dojem , že autá v strednej Európe sú "nadštandardne" vybavené, bohužiaľ, opak je pravdou .Za všetko tvrdo cvakáme. Na škudlilstvo výrobcu doplatí zasa len našinec , ktorý musí zaplatiť ušlý zisk , myslím si totiž, že altruizmus je pracovná metóda charity a nie automobilky..
Cituji:"Právě tříprostorové karoserie, mají řidiči v automobilově méně rozvinutých zemích rádi" Slyšel jsem ledacos..třídveřová,4-5místná apod. ale tříprostorová karoserie? Opravdu netuším co si pod tím pojmem představit ....Jedině jakože to má přední kurfr,zadní kufr a místo pro cestující ...ale to je většina aut!!!
Minimálně designově se tam hodí více....
jo Fabii vyvazet do chudeho sveta je teda vybornej napad teda ne ze by to bylo vyslovene spatne auto, spis takovy zapadoevropsky sedy prumer, ale na evropskych silnicich. Zrovna nedavno jsem byl nucenej kvuli rekonstrukci vozovky prejet takovej ten oddelovaci bilej pruh vysokej par centimetru co oddeluje tramvajovej pas a vozovku a malem sem urval motor.. Je proste strasne nizko, na to ze to je takove spotrebni auto. Navic ty posucky stabilizatory mi uz menili asi trikrat (garancni opravy se skodovce museji teda sakra prodrazit) a stejne v zime vrzou jak starej Favorous, a to cesky silnice ve srovnani s indii jsou jeste asi zlate. Ze by skodovka oprasila nesmrtelny model 120?:) ale to by zase v indii upekli za deset minut
no vychazi mi z toho ze jedinej model co by snad vydrzel treti svet z nabidky skody je Octavka z 60. let:)
škoda že se už fabia sedan nebude vyrábět, je to dobré auto.
...no levné auta již škoda vymyslela /felicie, fabie, octavie, roomster.../, ale bohužel se prodává za velké prachy.
"Wittig ví co miliardy asiatů chtějí: Jezdit levně" - ale to já chci taky. A "levné" auto neznamená škodlivější pro životní prostředí než drahé - spíš naopak (navrhované přísné emisní limity už dnes splňují třeba "kolínská trojčata", když je trochu očešete a vyrobíte víc na východě ...
To tedy zrovna - relativne vzato - levna auta vubec nejsou... a nejde jen o emise (a zejmena zahadne pozadavky od stolu na 130g CO2/km), ale i o vyrobu - tam, kde se odpad da lit beztrestne kamkoliv, se vzdy vsechno vyrobi levneji...
Potřebuju velké levné auto. Myslím, že Logan Combi je jasná volba. Za cenu Oktávie mám tři Logany... Honit triko si nepotřebuju, naopak jde mi o převážení zboží a občas i osob, přičemž dodávka pro mne není nezbytná. Co přestala Škodovka dělat Felicie Combi, nemá mi co nabídnout. Fábie je malá, Roomster taky (úzká v ramenou), Oktávie nedostupná.Řád bych si pořídil škodovku... Není nic zajímavého.
akorát to víc papká benzín, sotva 3* v crash testech, Rumunská preciznost - taky se dá koupit jiné combi - Toyota Corolla - 420tis. v základu - tj. s klimatizací, CD, El. stah. oken
Jestli jsem se dotknul nějakého hrdého majitele Oktávie 1,4, 44kW z 99-týho od úpravce Globus tak se omlouvám. Nic to ale nemění na tom, že Oktávie z 60-tých let měli lepší řemeslné zpracování a byly mnohem odolnější vůči korozi než ty současné.
Hlavně, aby ta levná Škodovka měla vhodné jméno, které by tamní odběratelé dokázali správně vyslovit. Třeba pro Indii by se mohl takový model nazývat Škoda Šukáráda