- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
i když dost propojené, ale vyrábět auta v USA je dost jinak, než ve Švábsku.
Místo toho, aby se u Chryslera zvýšila kvalita, padla kvalita ve Stuttgartu, obě značky začaly rezavět. Je to podobné, jako připojení NDR ke Spolkové Republice, místo, aby se v NDR konečně zvedla pracovní morálka, upadla ta západoněmecká. Před sjednocením bylo velmi dlouho pod 1 milión nezaměstnaných, teď je to čtyřnásobek s těžištěm na východě.
Mercedes v současné chvíli začína řešit tyto problémy, kvalita laku a montáže je přísně sledována novým vedením. V USA je vše moc daleko, aby se tam německé představy daly realizovat. Snad jenom ty ML-modely s velkými emisemi se tam budou dále montovat. V Evropě ale hrozí vysoké zdanění všech vozů, které produkují více, než 150 g zplodin na kilometr. Chrysleru asi není pomoci.
dokazali EU chytrolini ze toho moc neumite,mozna se tak placat na svem soc pisecku.Kdyz DAIMLER prekoupil CHRYSLER tak akcie byli za $100 a dnes $50 to dosvetsuje vykony dodanych lidi do managmentu zde v USA.Vse co se vyvinulo dohromady na zaklade componentu je drahe a velice spatne jakosti podle nasich zkusenosti zde v temito auty.Takze je na case si to zbalit a honem nazpet oblbovat sve EUove beranky.
hm, od kdy jsou auta z U.S.A, tak kvalitni, aby je evropsky management mohl nejak poskodit ??? Od doby co Ford vyvinul pro model T pasovou vyrobu, tak z Ameriky neprisla jedina inovace a nizkoobratkove 4/8V motory maji spolecne predky v traktoru...:-) a jedine, co GM udelalo pro Evropu, ze skoupilo mnoho puvodne dobrych evropskych znacek a zablokovalo jejich vyvoj.....
neni to ten vyrobce, co ma tolik dluhu, ze nevi kudy kam ????? Akcie jsou na minimu za poslednich 17 let a k tomu 300 mld USD dluhu. Ti ze chteji neco nebo nekoho koupit? Je aprila nebo je tam hlavnim akcionarem Viktor Kozeny???
Ja mam za to, ze oni maji zavazky do budoucna na duchody byvalych zamestnancu. Ale cashe maji dost jsem nekde cetl.
Sice je pravda, že Smart patří do skupiny DaimlerChrysler, ale jedná se pouze o převzetí značky Chrysler, takže ilustrační foto značky Smart nedává moc smysl...