- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Muselo by se předtím třeba vyřešit, kdo by uzavíral povinné ručení,
když člověk není do osmnácti právně samostatný,“ míní Horázný."
Co je to za blabol. To je snad vyreseno. Jak se uzavira povinne ruceni na moto 50ccm(15let) a masiny (17let). To neexistuji motorky? Nekdo si zase nevidi ani na spicku nosu, ale musi kecat a kecat....
Osobne jsem jezdil od tech 15-ti
Vazi 500 kg.
Doporucuju si precist zejmena vykon motoru:
http://www.arielmotor.co.uk/04/frames.htm
Pri testech bylo rychlejsi jen Enzo.
To bude zase mrtvejch
Jo, jeden můj kamarád si řidičák udělal už v 17ti právě ve zmiňvané autoškole. Nedostal Fiata 500 ale tohle: http://www.westfield-sportscars.co.uk/
(500 kg, 180 koní, 0-100km/h za 3.4s)... S tim naši zákonodárci nepočítali...
V této záležitosti stojím na zcela opačném pólu. Naopak bych řídit auto povolil až třeba od 21let. Statistika mrtvých osmnáctiletých borců, co jedou ožralí z diskotéky a myslí si, že po 2 měsících za volantem je už nemůže nic překvapit, by rázem klesla.
Nestojím o to, aby mě nebo někoho mně blízkého zabil v autě cucák s bradou od mléka.
Ve Francii jezdi docela dost trpaslicich vozitek, ktera dela kdysi slavna firma Ligier. Ale spis nez 17-ti leta mladez s nima jezdi duchodci co jim propadly papiry, a taky lidi co prisli o ridicak kvuli napr. chlastu za volantem.