Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetý Renault Safrane: nic pro šetřílky

Chystáte se koupit auto? Znát zkušenosti majitelů, kteří ho řídí, je nejlepší reference. Chystáte se koupit ojetý Renault Safrane? Čtěte, tříleté zkušenosti řidiče, který s ním jezdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Safrane 2.2

Mam dotaz, nestartuje mi Safrane z ničeho nic, jen cvaká něco za palubkou. Nevíte někdo co je to za problém?

0/0
16.7.2007 21:30

boda

Re: Safrane 2.2

zkus se zeptat na renaultclubu nebo na safrane.org, ale docasne nejde forum

0/0
27.9.2007 11:14

Idaho

drahý provoz??

prodejem ND se živím a mohu říci že ceny jsou stejné jako na jiné evroany nebo japonce téhle tříy asehnat jde vše.

K autorovi článku řeknu jedno, pokud nekdo počítá do nákladu ročních na vuz i benzín je vůl..

Pokud si vezmu auto co bude mít prumernou spoetřebu 6l /100 a najedu s ním ročně 70tis km znamená to při současných cenách benzínu náklady 126tis ročne jen v benzínu, znamená to tedy že to auto je moc drahé na provoz?

Díly které si pisatel "stěžuje" že menil, jsou díly, které vyměníte u 99% vozu s takovímto stavem tacha a roku výroby provozovaných na našich "komunikacích" - proste jako každe jiné auto.

Se safrane mám zkušenosti s vládní verzí a bylo to velice pohodlné auto, o spolehlivosti nemohu mluvit, jelikož jsme ho meli jen 3roky ( zakoupeno nové ) anjeto melo za ty 3 roky 195tis km, s tím že se tam jednou menili tlumiče a komplet kotouče, jinak jen desky olej atd..

0/0
11.6.2007 21:28

rebbe

Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.

vše ostatní má problém v tom, že francouzské náhradní díly jsou k nezaplacení.

0/0
24.2.2007 16:33

Bob

Re: Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.

Autor je magor - chlubit se v recenzi na jakoukoliv ojetinu, že jsem lepší než "paka v TDI" je ubohé

0/0
4.3.2007 13:28

Jintaj

jak tak koukám...

Tak SAAB 9-5 není zdaleka nejnákladnější auto, co se údržby a spotřeby týče;-D

0/0
23.2.2007 13:59

Roumen

Aha...

Takze si tu Safrankari, Oktavkari a Pasatari davaji zavody...tak proto to na silnici vypada tak, jak to vypada...je proste treba jim ukazat... Rv

0/0
22.2.2007 9:46

MHHH

Safrane a Renault obecně? Průser.

Koupil jsem si Safrane nový v roce 1994. Nestačil jsem počítat závady. Dealera (J.B.Autocentrum) jsem zažaloval na zrušení kupní smlouvy, v roce 2001 jsem soud vyhrál, ale dealer mezitím skončil. A Renault ČR se tomu jen vysmál. Aź si někdy budete chtít kupovat Renault, tak nezapomeňte, že se zárukou v ČR, kterou si platíte v ceně, to bude velmi problematické. Sám jsem to zažil na vlastní kůži. Utíkejte od Renaultu, co to dá!

0/0
22.2.2007 9:08

rebbe

Re: Safrane a Renault obecně? Průser.

Uvědom si, že Renault je francouzský národní podnik, řízený socialisty. Stejnou důvěru, jako k Paroubkovi můžeš mít i k Renaultu.

0/0
24.2.2007 16:28

Tomas

Re: Safrane a Renault obecně? Průser.

X www.renault.nazory.cz X vice nez vymluvne :-©

0/0
1.3.2007 11:12

anonym

Tipcars a iDnes?

Tohle včera vyšlo na tipcars.cz 8-o

0/0
22.2.2007 8:41

Jakub

Biturbo

Kamarád měl Safrane Biturbo s rozšířenou bezpečností výbavou (údajně neprůstřelná skla a další). Nevím jak, ale sehnal to přímo z Francie asi z výprodeje státních aut. Jen to mělo vymontované nějaké "tajné" technologie a přídavné pancíře (asi nějaké kompozity).

Ale jezdilo to nádherně a to pohodlí...

0/0
22.2.2007 8:34

Pavel

Renault

Článek je napsaný velmi dobře, kdo jen trochu rozumí autům, ví, o čem je řeč. Já mám zkušenost s jeho podstatně starším bráchou - Renault 21 2,1 TD, ročník 1992. To auto mělo najeto 200000 km, dvě havárie, 5 majitelů - z toho 3 frajery, kteří se nestarali o nic kromě nafty a dva, kteří ho dávali trochu dohromady.  Auto jezdí do dnes, spotřeba 8 litrů nafty, prochází oficiálně STK i emise a autům s motorem TDI jednoznačně dává na frak. Jediný problém - ND. Tak jak bylo psáno ve článku. Cenová politika Renaultu je strašná :-(

Dnes už ho nemám, ale s klidným svědomím můžu říct, že u Renaultu jsou vždy o nějaký ten rok a více popředu před ostatními. Problémem je cena, ale to už je o něčem jiném...

0/0
22.2.2007 0:26

Tomas

Re: Renault

bývávalo, kdeže lonske snehy jsou

0/0
1.3.2007 11:15

pz

Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

Zajímalo by mě, proč do iDnes.cz mohou psát články lidé, kteří se veřejně přiznávají k bezohledné jízdě (bežně 180-200 km/h) na české dálnici. To může udělat dojem jen na nezkušeného a zakomplexovaného řidiče (nejspíše mladého). Lidi, probuďte se už konečně! Auta jsou krásná, ale rychlost patří do rukou profesionálů na okruzích a ne do běžného provozu, kde jedou i vaše děti!

0/0
21.2.2007 22:51

standa666

Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

jezis marja, to sou zase kecy od dedku...:-©

0/0
21.2.2007 23:37

i ja jsem ridic

Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

Zalezi na tom, v kolik hodin vyjel. Jestli v Po-Ct po 11 vecer, tak at jede kolik chce, to nas asi nikoho moc ohrozovat nebude. Z lidi, kteri toho maji najeto tolik jako autor toho clanku, z tech strach nemam. Jezdit umi (i rychle). Bouraji predevsim ti, co jezdi max. 5 let.

0/0
22.2.2007 1:25

Jakub

Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

Já tam nevidím napsáno, že to bylo v ČR... Nebyl bych papežštější než papež, mohlo to být v Německu, kde se takhle dá jezdit (pokud nestojíte v nějaké megazácpě).

0/0
22.2.2007 8:28

honza

Re: Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

Praha-Ostrava je v německu? A zdraví slouží?

0/0
22.2.2007 8:36

Jakub

Re: Re: Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

On jezdil opravdu jen z Prahy do Ostravy? Nikdy nejel jinam? :-P

0/0
23.2.2007 10:22

honza

Re: Re: Re: Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

Ty seš p*ča nebo ruskej tank? Číst a psát evidentně umíš, ale význam vět ti uniká. Zapracuj na tom, pak se vrať.

0/0
24.2.2007 14:17

Lojza

kdyz ojetinu, tak jedine z AAA AUTO

kdyz jim dela reklamu Jarda Jagr nebo Tonda Panenka s Ivetou Bartosovou nebo Halina Pawloska tak to nemuze bejt spatna firma, ne ? :-P

0/0
21.2.2007 22:44

Jing a jang

Francouzský auta

jsou pro teplouše. A ještě nad nima takhle slintat.:-©

0/0
21.2.2007 20:29

scout

Re: Francouzský auta

Moc hezky nazor, gratuluju R^ ;-(

0/0
22.2.2007 9:20

M

To jsou ale obecny kidy.

Napsat o 3.0V6, ze neni auto pro setrilky je stejna blbost jako napsat, ze **** hotel neni pro studenty. Rozplyvat se nad vybavou u motorizace, ktera je uz jen kvuli motoru radove o stovky tisic drazsi nez motory vhodne tak do pracky je naivita.

Informace o tom, ze pri akceleraci z 90 je dobre zaradit trojku... No jasne, kdyz uz si to dvojka nevezme, tak trojku. Nebo snad nekoho bavi byt v protismeru co nejdele a akcelerovat bez podrazeni? Pekne na 5ku (6ku).

Dal jsem jiz necetl, desny clanek.

0/0
21.2.2007 19:04

Michal

Re: To jsou ale obecny kidy.

S tím řazením - asi sis při svém rychlém tempu čtení nevšiml, že je řeč o čtyřstupňovém automatu ;-).

0/0
21.2.2007 19:18

simyr

Renault

Moje zkušenost- nikdy Renault.

Měl jsem Clio, r.v. 1999, prodáno loni. Tam se sralo, i to co nemohlo. Ulomená vnitřní klika dveří,ulomený nějaký ,,šteftík,, el.ovládání okna-nabídnutá oprava- jen celek na výměnu cena 9.000bez DPH,rozpojování konektorů,drahé díly,drahý značkový servis. Poslední záhada- nepravidelně nenastartoval teplý motor-po cca 20min nastartoval. Po 14dnech v autor. servisu závadu neobjevili- nabídli postupnpu výměnu čidel- dokud závada ,,nezmizí, Nikdy více R.

0/0
21.2.2007 18:53

Jakub

Re: Renault

Hehe, kamarád měl podobné lapálie s Oktávkou. Ale měl kliku, protože byla v záruce, takže to nemusel platit.

Ale stejně jí prodal, protože byla za první rok 63 dnů v servisu (nevěděli, co s tím). Teď má taky Lagunu a nemá problém.

Není to jen o značce, je to i o jednotlivém kusu a zemi původu.

0/0
22.2.2007 8:31

MHHH

Re: Re: Renault

Především je to o přístupu. Výše jsem psal, že jsem měl nový Safrane a ledacos bych toleroval (dokonce i 6x měněné brzd. kotouče během roku), ale jednání (včetně imortéra Renault ČR) bylo děsné a dnes mám pocit, že i podvodné! A proto, i kdyby už auta vyráběl jen Renault, tak  raději budu jezdit jen metrem!

0/0
22.2.2007 9:11

Pierre

Safrane - super

Měl jsem ho kdysi jako služebáka, konkrétně 2.2dT. Velmi pohodlné auto. Najezdil jsem s ním převážně  na dlouhých cestách cca 150tis km a to bez problémů. Pověst Safranů je téměř děsivá. Takže buď jsem měl neobvyklou kliku, anebo ty pověsti šíří lidé, kteří se o auto nestarají jak mají a pak se diví.

Jinak cena servisu + ND zcela odpovídá kategorii vozu. Za A6 předchozí gen. sem platil víc :-/ (ceny v autoriz. servisu). 

0/0
21.2.2007 17:33

Bóďa (www.safrane.org)

Re: Safrane - super

R^"anebo ty pověsti šíří lidé, kteří se o auto nestarají jak mají a pak se diví." PŘESNĚ! A NEBO SAFRANA MOŽNA VIDĚLI TAK Z 10 METRU MAXIMALNĚ!

0/0
23.4.2007 19:37

šofér

taky

Taky ho mám a až na ty přední brzdy souhlas. Ale stejně bych neměnil, Safrane je fajn auto. Nenapadný a velmi příjemný a luxusní svezení. A taky si někdy vychutnávám Passatáře a Oktáviáře. R^R^

0/0
21.2.2007 17:16

kubisek.no1

Re: taky

ano vychutnáváš oktávkáře a passaty.. ano ty máš 3 litr oni jen 1.9 to je jasné. Si borec. Osobně bych si renaulta a nižádne jiné fr. autu už nekoupil díky zkušenostem. srvis příšerný a drahý. Prostě shit se pozná. a jizdní vlastnosti jako jestliže nikdo tvrdí že ranult sedí na silnici tak podle mě utekl z bohunic.

0/0
22.2.2007 10:43

MUF

Re: Re: taky

Moná by tyto reakce nevznikali, kdyby tu Oktáfkáři pořád dokola neblili, že 1,9TDi je nejepší motor bez ohledu na třídu auta a další okolnosti. ;-)

0/0
22.2.2007 13:12

mirek

Re: Re: taky

A vítáme kubíška majitele nadčaSOVÉ ŠKODY 120 GLS.tYS NÁM TADY OPRAVDU CHYBĚL CO  NÁZOR TO PERLA.

0/0
22.2.2007 13:21

Bóďa

Re: Re: taky (www.safrane.org)

tak tys mě opravdu pobavil,... Shit se pozná, to je pravda, ale skutečně to není renault ani jiný francouzský auto,... K tomu podvozku: jestli se ti zdá, že safrane nesedí, tak si v něm asi v životě nejel, protože bys nikdy takouvou blbost neřekl... Safrane sedí s i s klasickym podvozkem, natožpak s pneumatickym elektronickym. Jestli chceš, tak tě svezu v mý baccaře, abys takový blbosti už radši nikde nešířil, protože právě kvůli takovejm lidem jako jsi ty má safrane takovou pověst... Ten pneumatickej elektronicky řízenej podvozek je systém, jakej dneska dodávaj do Mercedesu a tvářej se, jako že je to stračná novinka. Funguje to tak, že v autě je rozmístěno několik čidel, který měřej například akceleraci, aktuální výšku vozu, natočení volantu ad. To potom vyhodnocuje řídící jednotka podvozku, která posílá signál kompresoru, kterej dofukuje jednotlivý tlumiče, takže například když brzdíš, auto se nenaklání

0/0
23.4.2007 19:26

Bóďa

Re: Re: taky

dopředu, když akceleruješ tak se nezvedá přede, při 120 auto sjede dolu, ale když zjisti že silnice neni ok, ze tam sou diry, nebo se casto brzdi a zrychluje tak se zase zvedne, pozna sportovni jizdu, tlumice se pritvrdej atd atd,.. Muzes pritvrdit podvozek i tlacitkem nebo zvednout auto tlacitkem,... Takze mi tady prosimtě nevykládej takový báchorky, že kdo tvrdi ze renault sedi tak utekl z bohnice a takovy kecy,.. Diky moc.;-)

0/0
23.4.2007 19:27

BondraP

Rok výroby

Vím, že to s článkem moc nesouvisí, ale chci se zeptat, jestli někdo neví, jak se dá podle těch čísel, co jsou na všech oknech automobilu, zjistit rok výroby. Vraj je tam nějakým způsobem uváděň měsíc a rok výroby toho kterého skla okna. Dík.

0/0
21.2.2007 14:43

Alex

Re: Rok výroby

Určitě to zjistit jde...někde na internetu je dokonce program, který to po zadání zjistí. Tolerance je tam +-1 rok /např. když se díl vyrobí v prosinci, ale přihlásí se auto v lednu atd./ Zkuste se podívat.

0/0
21.2.2007 14:54

uri uri

Re: Rok výroby

je tam spousta cisel a vyrobce, ale uplne dole je jen jedno cislo, napr.9, to znamena rok vyroby 99. o tom, ze by tam byl uveden mesic nic nevim. pozor! tohle plati u novejsich aut. ...myslim od +- 1991,  da se podle toho zjistit, ze ne/bylo auto bourane, cisla by mela byt vsude stejna, az na predni sklo, mohlo byt vymeneno (kaminek)

0/0
21.2.2007 19:37

MHHH

Re: Re: Rok výroby

To je opravdu omyl. Nic takového nefunguje. Auto dnes vyrobené klidně může mít jedno sklo .7, jiné .6, dokonce .5  A vůbec to neznamená, že tam je nějaký problém.

0/0
22.2.2007 9:14

MHHH

Re: Rok výroby

Zjistit to nejde. To je zcela mylná praxe v různých autobazarech. Klidně z výrobní linky sjede letos autem se sklem, které bude avizovar rok výroby loňský i předloňský.

0/0
22.2.2007 9:13

MUF

:-)

Konfrontace 1,9 TDI s 3.0 V6 24V je vždy humorná.. :-)

0/0
21.2.2007 10:57

honza

Re: :-)

R^ ;-D;-D;-D

0/0
21.2.2007 11:02

PUF

Re: :-)

Asi ste nikdy nepotkali dobře zajetou oktávku 20V TURBO. Porovnávat se s TDIčkem je docela trapný.  

0/0
21.2.2007 17:54

MUF

Re: Re: :-)

Jj, a co teprv pořádně zajetý 1,2 HTP. To pokoří hravě i Formuli 1. ;-D

0/0
21.2.2007 18:28

Jandik73

Re: Re: Re: :-)

Proč sem cpeš auto úplně jiné kategorie a samozřejmě výkonu? ... Jo aha, to měl být jako vtip, že?

0/0
21.2.2007 18:32

MUF

Re: Re: Re: Re: :-)

Jasně, i když koukneš-li se o vlákno vedle, nejsem ten, kdo si začal se srovnáváním Safranu s Fóbií sedan. A ta již ultrarychlým motorem 1,2 HTP disponuje.

0/0
21.2.2007 18:35

Jandik73

Re: Re: Re: Re: Re: :-)

Ale on psal o TDI, ne? Zaplať Pán Bůh, že Škodovka má HTP. Aspoň se máme čemu smát.

0/0
21.2.2007 18:39

MUF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-)

Jj, motor 1,2HTP je srandovní a vděčný téma...

0/0
21.2.2007 21:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.