Diskuze

Ojetý Renault Safrane: nic pro šetřílky

Chystáte se koupit auto? Znát zkušenosti majitelů, kteří ho řídí, je nejlepší reference. Chystáte se koupit ojetý Renault Safrane? Čtěte, tříleté zkušenosti řidiče, který s ním jezdí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

16. 7. 2007 21:30
Safrane 2.2

Mam dotaz, nestartuje mi Safrane z ničeho nic, jen cvaká něco za palubkou. Nevíte někdo co je to za problém?

0 0
možnosti

boda

27. 9. 2007 11:14
Re: Safrane 2.2

zkus se zeptat na renaultclubu nebo na safrane.org, ale docasne nejde forum

0 0
možnosti

Idaho

11. 6. 2007 21:28
drahý provoz??

prodejem ND se živím a mohu říci že ceny jsou stejné jako na jiné evroany nebo japonce téhle tříy asehnat jde vše.

K autorovi článku řeknu jedno, pokud nekdo počítá do nákladu ročních na vuz i benzín je vůl..

Pokud si vezmu auto co bude mít prumernou spoetřebu 6l /100 a najedu s ním ročně 70tis km znamená to při současných cenách benzínu náklady 126tis ročne jen v benzínu, znamená to tedy že to auto je moc drahé na provoz?

Díly které si pisatel "stěžuje" že menil, jsou díly, které vyměníte u 99% vozu s takovímto stavem tacha a roku výroby provozovaných na našich "komunikacích" - proste jako každe jiné auto.

Se safrane mám zkušenosti s vládní verzí a bylo to velice pohodlné auto, o spolehlivosti nemohu mluvit, jelikož jsme ho meli jen 3roky ( zakoupeno nové ) anjeto melo za ty 3 roky 195tis km, s tím že se tam jednou menili tlumiče a komplet kotouče, jinak jen desky olej atd..

0 0
možnosti

rebbe

24. 2. 2007 16:33
Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.

vše ostatní má problém v tom, že francouzské náhradní díly jsou k nezaplacení.

0 0
možnosti

Bob

4. 3. 2007 13:28
Re: Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.

Autor je magor - chlubit se v recenzi na jakoukoliv ojetinu, že jsem lepší než "paka v TDI" je ubohé

0 0
možnosti

Jintaj

23. 2. 2007 13:59
jak tak koukám...

Tak SAAB 9-5 není zdaleka nejnákladnější auto, co se údržby a spotřeby týče;-D

0 0
možnosti

Roumen

22. 2. 2007 9:46
Aha...

Takze si tu Safrankari, Oktavkari a Pasatari davaji zavody...tak proto to na silnici vypada tak, jak to vypada...je proste treba jim ukazat... Rv

0 0
možnosti

MHHH

22. 2. 2007 9:08
Safrane a Renault obecně? Průser.

Koupil jsem si Safrane nový v roce 1994. Nestačil jsem počítat závady. Dealera (J.B.Autocentrum) jsem zažaloval na zrušení kupní smlouvy, v roce 2001 jsem soud vyhrál, ale dealer mezitím skončil. A Renault ČR se tomu jen vysmál. Aź si někdy budete chtít kupovat Renault, tak nezapomeňte, že se zárukou v ČR, kterou si platíte v ceně, to bude velmi problematické. Sám jsem to zažil na vlastní kůži. Utíkejte od Renaultu, co to dá!

0 0
možnosti

rebbe

24. 2. 2007 16:28
Re: Safrane a Renault obecně? Průser.

Uvědom si, že Renault je francouzský národní podnik, řízený socialisty. Stejnou důvěru, jako k Paroubkovi můžeš mít i k Renaultu.

0 0
možnosti

anonym

22. 2. 2007 8:41
Tipcars a iDnes?

Tohle včera vyšlo na tipcars.cz 8-o

0 0
možnosti

Jakub

22. 2. 2007 8:34
Biturbo

Kamarád měl Safrane Biturbo s rozšířenou bezpečností výbavou (údajně neprůstřelná skla a další). Nevím jak, ale sehnal to přímo z Francie asi z výprodeje státních aut. Jen to mělo vymontované nějaké "tajné" technologie a přídavné pancíře (asi nějaké kompozity).

Ale jezdilo to nádherně a to pohodlí...

0 0
možnosti

Pavel

22. 2. 2007 0:26
Renault

Článek je napsaný velmi dobře, kdo jen trochu rozumí autům, ví, o čem je řeč. Já mám zkušenost s jeho podstatně starším bráchou - Renault 21 2,1 TD, ročník 1992. To auto mělo najeto 200000 km, dvě havárie, 5 majitelů - z toho 3 frajery, kteří se nestarali o nic kromě nafty a dva, kteří ho dávali trochu dohromady.  Auto jezdí do dnes, spotřeba 8 litrů nafty, prochází oficiálně STK i emise a autům s motorem TDI jednoznačně dává na frak. Jediný problém - ND. Tak jak bylo psáno ve článku. Cenová politika Renaultu je strašná :-(

Dnes už ho nemám, ale s klidným svědomím můžu říct, že u Renaultu jsou vždy o nějaký ten rok a více popředu před ostatními. Problémem je cena, ale to už je o něčem jiném...

0 0
možnosti

Tomas

1. 3. 2007 11:15
Re: Renault

bývávalo, kdeže lonske snehy jsou

0 0
možnosti

pz

21. 2. 2007 22:51
Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

Zajímalo by mě, proč do iDnes.cz mohou psát články lidé, kteří se veřejně přiznávají k bezohledné jízdě (bežně 180-200 km/h) na české dálnici. To může udělat dojem jen na nezkušeného a zakomplexovaného řidiče (nejspíše mladého). Lidi, probuďte se už konečně! Auta jsou krásná, ale rychlost patří do rukou profesionálů na okruzích a ne do běžného provozu, kde jedou i vaše děti!

0 0
možnosti

standa666

21. 2. 2007 23:37
Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

jezis marja, to sou zase kecy od dedku...:-©

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...