Diskuze
Ojetý Renault Safrane: nic pro šetřílky
Děkujeme za pochopení.
Martin
Safrane 2.2
Mam dotaz, nestartuje mi Safrane z ničeho nic, jen cvaká něco za palubkou. Nevíte někdo co je to za problém?
boda
Re: Safrane 2.2
zkus se zeptat na renaultclubu nebo na safrane.org, ale docasne nejde forum
Idaho
drahý provoz??
prodejem ND se živím a mohu říci že ceny jsou stejné jako na jiné evroany nebo japonce téhle tříy asehnat jde vše.
K autorovi článku řeknu jedno, pokud nekdo počítá do nákladu ročních na vuz i benzín je vůl..
Pokud si vezmu auto co bude mít prumernou spoetřebu 6l /100 a najedu s ním ročně 70tis km znamená to při současných cenách benzínu náklady 126tis ročne jen v benzínu, znamená to tedy že to auto je moc drahé na provoz?
Díly které si pisatel "stěžuje" že menil, jsou díly, které vyměníte u 99% vozu s takovímto stavem tacha a roku výroby provozovaných na našich "komunikacích" - proste jako každe jiné auto.
Se safrane mám zkušenosti s vládní verzí a bylo to velice pohodlné auto, o spolehlivosti nemohu mluvit, jelikož jsme ho meli jen 3roky ( zakoupeno nové ) anjeto melo za ty 3 roky 195tis km, s tím že se tam jednou menili tlumiče a komplet kotouče, jinak jen desky olej atd..
rebbe
Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.
vše ostatní má problém v tom, že francouzské náhradní díly jsou k nezaplacení.
Bob
Re: Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.
Autor je magor - chlubit se v recenzi na jakoukoliv ojetinu, že jsem lepší než "paka v TDI" je ubohé
Jintaj
jak tak koukám...
Tak SAAB 9-5 není zdaleka nejnákladnější auto, co se údržby a spotřeby týče
Roumen
Aha...
Takze si tu Safrankari, Oktavkari a Pasatari davaji zavody...tak proto to na silnici vypada tak, jak to vypada...je proste treba jim ukazat...
MHHH
Safrane a Renault obecně? Průser.
Koupil jsem si Safrane nový v roce 1994. Nestačil jsem počítat závady. Dealera (J.B.Autocentrum) jsem zažaloval na zrušení kupní smlouvy, v roce 2001 jsem soud vyhrál, ale dealer mezitím skončil. A Renault ČR se tomu jen vysmál. Aź si někdy budete chtít kupovat Renault, tak nezapomeňte, že se zárukou v ČR, kterou si platíte v ceně, to bude velmi problematické. Sám jsem to zažil na vlastní kůži. Utíkejte od Renaultu, co to dá!
rebbe
Re: Safrane a Renault obecně? Průser.
Uvědom si, že Renault je francouzský národní podnik, řízený socialisty. Stejnou důvěru, jako k Paroubkovi můžeš mít i k Renaultu.
Jakub
Biturbo
Kamarád měl Safrane Biturbo s rozšířenou bezpečností výbavou (údajně neprůstřelná skla a další). Nevím jak, ale sehnal to přímo z Francie asi z výprodeje státních aut. Jen to mělo vymontované nějaké "tajné" technologie a přídavné pancíře (asi nějaké kompozity).
Ale jezdilo to nádherně a to pohodlí...
Pavel
Renault
Článek je napsaný velmi dobře, kdo jen trochu rozumí autům, ví, o čem je řeč. Já mám zkušenost s jeho podstatně starším bráchou - Renault 21 2,1 TD, ročník 1992. To auto mělo najeto 200000 km, dvě havárie, 5 majitelů - z toho 3 frajery, kteří se nestarali o nic kromě nafty a dva, kteří ho dávali trochu dohromady. Auto jezdí do dnes, spotřeba 8 litrů nafty, prochází oficiálně STK i emise a autům s motorem TDI jednoznačně dává na frak. Jediný problém - ND. Tak jak bylo psáno ve článku. Cenová politika Renaultu je strašná
Dnes už ho nemám, ale s klidným svědomím můžu říct, že u Renaultu jsou vždy o nějaký ten rok a více popředu před ostatními. Problémem je cena, ale to už je o něčem jiném...
pz
Frajer Praha-Ostrava 145 km/h
Zajímalo by mě, proč do iDnes.cz mohou psát články lidé, kteří se veřejně přiznávají k bezohledné jízdě (bežně 180-200 km/h) na české dálnici. To může udělat dojem jen na nezkušeného a zakomplexovaného řidiče (nejspíše mladého). Lidi, probuďte se už konečně! Auta jsou krásná, ale rychlost patří do rukou profesionálů na okruzích a ne do běžného provozu, kde jedou i vaše děti!
standa666
Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h
jezis marja, to sou zase kecy od dedku...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Švábenice, Chalupa 4+1, narušená statika, ke kompletní rekonstrukci či demolici rodinný dům
Švábenice, okres Vyškov
2 600 000 Kč