Diskuze

Subaru Legacy: radost z jízdy

Chystáte se koupit auto? Znát zkušenosti majitelů, kteří ho řídí, je nejlepší reference. Zvažujete-li koupi ojetého Subaru Legacy čtěte zkušenosti řidiče, který s ním jezdí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ka-spel

29. 12. 2007 16:50
0 0
možnosti

Petr

4. 11. 2007 20:35
hezký článek !

Pěkně jste to napsal, Subaru nemám ale chtěl bych ho, a teď je o důvod víc. Hodně zdaru. Petr

0 0
možnosti

smyk

6. 3. 2007 21:53
sučko

(Y)!nasrat a driftovat!(Y)

0 0
možnosti

Simca1301

1. 3. 2007 12:48
Díky

Krásný článek. Subaru je opravdu jedna z posledních značek, která zůstává originálem a to docela dostupným originálem.

0 0
možnosti

janyh

1. 3. 2007 12:29
Co kdo vidí na Subaru?...

Asi si Vás tady všechny naštvu, ale můj názor na subaru není nijak lichotivý. Kromě modelu wrx se mi nelíbí ani jeden model. (navíc wrx jen pro jízdní vlastnosti). Obrovská přednost této značky je pohon všech kol, ale tím to končí. Auta od subaru jsou rozežraní lenoši. Co se po stránce praktické týče. A jestli se to auto někomu líbí i na pohled? To by snad nebylo ani možné. Ale každý vůz má svého kupce. V případě subaru bych ho viděl na může z venkova kolem šedesátky. Pěkná klidná jízda, nikam se nehnat a o víkendu se nebát zajet do lesa, když mají kluci z kroužku nimrodů sraz.

0 0
možnosti

Doktor z hor

1. 3. 2007 12:47
Re: Co kdo vidí na Subaru?...

Očividně jsi se Subaru nikdy nejel a jen kecáš naprázdno. Jízdní vlastnosti jsou vynikající, permanentní pohon všech kol je něco jiného něž Haldexy a spol. Vyšší spotřeba je dána z velké části vyšší hmotností vozů a permanentním pohonem všech kol. design je vždy věcí čistě subjektivního názoru. Navíc Subaru jsou mimořádně spolehlivé a to je jejich další obrovská přednost! Navíc kultivovanost boxerů je nesrovnatelná s jinými benzíny. Výkon neni vše, pokud někdo chce, neni problém ho z těch motorů dostat, viz různé sportovní verze až po wrc.

0 0
možnosti

Hans

1. 3. 2007 11:43
Legacy NO.1

Mám Legacy 2,5 kombi LPG orig. přestavba od dovozce r.v. 2004 koupené z druhé ruky, najeto nyní 100 tis km a nemůžu než jen chválit. Zatím jen pravidelná udržba, žádná závada,  trvalý pohon všech kol nemá chybu, výborný, kultivovaný motor 120kW sice netrhá asfalt, ale jede pěkně, navíc mimo město za 9l/100km (umí i pod 8, ale to neni jízda...), dálnička 10l. Průměr s LPG mám 11l/100km, to jest okolo 150Kč/100km ceny plynu. Před tím jsem jezdil Octavií TDI 4x4 66kW, tam jsem měl spotřebu dlouhodobě 6l nafty, takže provozní nákldy plus minus stejné. Zásadní rozdíl je ale ve výkonu, prostoru a celkovém komfortu, který jasně hovoří pro Japonce. Původně jsme chtěl O2 4x4 v naftě, ale pak jsem sehnal tohodle mazlíka a vůbec nelituji!

0 0
možnosti

MazdazZ

1. 3. 2007 11:06
!Subarrru!

Jóó, subíí R^ Až doslouží MazdinaV ( to si ještě počkám ), nové Legacy musí být mé!:-)

0 0
možnosti

biturboman

1. 3. 2007 10:56
Subaru

Subaru je opravdu osobita a velmi kvalitni znacka, pohon AWD je jeden z nejlepsich na svete, boxery maji krasny zvuk a nizke teziste, bezramove dvere jsou rarita a pridavaji na osobnosti. Mel jsem sam 3 roky Imprezu GT a najezdil jsem s ni bez problemu temer 300.000km a jezdi dodnes. Navic mela jen minimalni pokles hodnoty.Vrele doporucuji, nechapu, proc lidi kupuji stale ty koncernove plecky.

0 0
možnosti

honza

1. 3. 2007 16:49
Re: Subaru

Bezrámové dveře nejsou žádná rarita, sám mám dvě auta s těmito okny a Subaru to není ;-)

0 0
možnosti

Moje 6ti měsíční dcera

28. 2. 2007 15:08
si o tom myslí tohle...

   ,,é m                         ghhhhhh            ggggg             FF   D               H  ..    j        .v b b             CCCCCCC    Zkosená krychle ukazuje cestu k supravodivosti při vyšších teplotách?

              FG Nnb ížíááudrfhhhhhzžýzt

0 0
možnosti

fanda

28. 2. 2007 15:00
pochvala

jakžto majitel outbacka stejné modelové řady mohu recenzenta jen pochválit. Dvoulitr u tohoto modelu neni přiliš zdařilý-mám dvouapullitr a měl jsem možnost porovnání -silnější je skutečně někde jinde a to se stejnou spotřebou. Ovšem jedničkou mezi motory je třílitr - sice je k mání pouze v automatu, ale jena se o tak zdřilý agragát, že spotřeba při rozumné jízdě nepřesáhne 10litrů.

0 0
možnosti