- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mrkněte tady http://www.mechy.cz/Ostatni/050708/050708.html
Pěkně jste to napsal, Subaru nemám ale chtěl bych ho, a teď je o důvod víc. Hodně zdaru. Petr
Krásný článek. Subaru je opravdu jedna z posledních značek, která zůstává originálem a to docela dostupným originálem.
Asi si Vás tady všechny naštvu, ale můj názor na subaru není nijak lichotivý. Kromě modelu wrx se mi nelíbí ani jeden model. (navíc wrx jen pro jízdní vlastnosti). Obrovská přednost této značky je pohon všech kol, ale tím to končí. Auta od subaru jsou rozežraní lenoši. Co se po stránce praktické týče. A jestli se to auto někomu líbí i na pohled? To by snad nebylo ani možné. Ale každý vůz má svého kupce. V případě subaru bych ho viděl na může z venkova kolem šedesátky. Pěkná klidná jízda, nikam se nehnat a o víkendu se nebát zajet do lesa, když mají kluci z kroužku nimrodů sraz.
Očividně jsi se Subaru nikdy nejel a jen kecáš naprázdno. Jízdní vlastnosti jsou vynikající, permanentní pohon všech kol je něco jiného něž Haldexy a spol. Vyšší spotřeba je dána z velké části vyšší hmotností vozů a permanentním pohonem všech kol. design je vždy věcí čistě subjektivního názoru. Navíc Subaru jsou mimořádně spolehlivé a to je jejich další obrovská přednost! Navíc kultivovanost boxerů je nesrovnatelná s jinými benzíny. Výkon neni vše, pokud někdo chce, neni problém ho z těch motorů dostat, viz různé sportovní verze až po wrc.
Mám Legacy 2,5 kombi LPG orig. přestavba od dovozce r.v. 2004 koupené z druhé ruky, najeto nyní 100 tis km a nemůžu než jen chválit. Zatím jen pravidelná udržba, žádná závada, trvalý pohon všech kol nemá chybu, výborný, kultivovaný motor 120kW sice netrhá asfalt, ale jede pěkně, navíc mimo město za 9l/100km (umí i pod 8, ale to neni jízda...), dálnička 10l. Průměr s LPG mám 11l/100km, to jest okolo 150Kč/100km ceny plynu. Před tím jsem jezdil Octavií TDI 4x4 66kW, tam jsem měl spotřebu dlouhodobě 6l nafty, takže provozní nákldy plus minus stejné. Zásadní rozdíl je ale ve výkonu, prostoru a celkovém komfortu, který jasně hovoří pro Japonce. Původně jsme chtěl O2 4x4 v naftě, ale pak jsem sehnal tohodle mazlíka a vůbec nelituji!
Jóó, subíí Až doslouží Mazdina ( to si ještě počkám ), nové Legacy musí být mé
Subaru je opravdu osobita a velmi kvalitni znacka, pohon AWD je jeden z nejlepsich na svete, boxery maji krasny zvuk a nizke teziste, bezramove dvere jsou rarita a pridavaji na osobnosti. Mel jsem sam 3 roky Imprezu GT a najezdil jsem s ni bez problemu temer 300.000km a jezdi dodnes. Navic mela jen minimalni pokles hodnoty.Vrele doporucuji, nechapu, proc lidi kupuji stale ty koncernove plecky.
Bezrámové dveře nejsou žádná rarita, sám mám dvě auta s těmito okny a Subaru to není
,,é m ghhhhhh ggggg FF D H .. j .v b b CCCCCCC Zkosená krychle ukazuje cestu k supravodivosti při vyšších teplotách?
FG Nnb ížíááudrfhhhhhzžýzt
jakžto majitel outbacka stejné modelové řady mohu recenzenta jen pochválit. Dvoulitr u tohoto modelu neni přiliš zdařilý-mám dvouapullitr a měl jsem možnost porovnání -silnější je skutečně někde jinde a to se stejnou spotřebou. Ovšem jedničkou mezi motory je třílitr - sice je k mání pouze v automatu, ale jena se o tak zdřilý agragát, že spotřeba při rozumné jízdě nepřesáhne 10litrů.