Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spolehlivý pracant: Peugeot 406

Chystáte se koupit ojetý Peugeot 406? Přečtěte si, jaké mají řidiči s tímto oblíbeným modelem zkušenosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JohnyLBC

majitel 2 406

jedna benzínová 1,8 16v sedan, druhá 1,9TD break, obě slouží výborně, a pokaždé když přesedám ze služební oktávky do svého je to jako když si sedáte ZE ŽIDLE DO KŘESLA těším se na svého

0/0
23.1.2009 11:13

Fero

Je to spoľahlivý kamarát

Mám 406, 2,1TD na motor nedám dopustiť po výmene rozvodov mi klesla spotreba. Len zadná náprava plepká a to tvrdia aj ostatní, že peugeot je háklivý na nápravu.

0/0
5.9.2007 14:56

pep

tak nevím...

TAk nevím. Ti co na Pažouta nadávají v něm asi v životě nejeli.

Mám 406 2.2 benzin, žere mi 8.5 litru průměr, na 10.000km jeden litr oleje a po 800km tahem jsem se v sedačce necítil nijak špatně. Jediná chyba doposud byla v elektrice - nešlo vypnout rádio. Nejezdím jak prase, ani se necourám, ale na dálnici se vůbec nemusím stydět. Na německých dálnicích stačím každému BMW, Audi i VW. Ovšem pokud mi to manželka dovolí. :-)

0/0
2.5.2007 21:23

Upřímný odrazovač!

Cože spolehlivý a pracant?Ha kejda to je!

Měl jsem tu čest vozit se ve služební 406 obsah 1.6,r.v.97 najeto měla cca 120 tis. km.Po celém měsíci ježdění jsem se s radostí vrátil ke své Alfě 156 také 1.6,r.v.98,která má nalítáno přes 170 tis.km!A řeknu Vám,že FRANCOUZSKÝ auta jsou na dvě věci!A kdo si ho koupí je blázen!!Tak líným a poruchovým autem jsem snad v životě nejezdil!Firma snad zaplatila více na opravách než na pořizovačce.Rv

0/0
22.3.2007 11:49

Dementovi

Re: Cože spolehlivý a pracant?Ha kejda to je!

Seš jenom ubohej idiot.

0/0
28.2.2009 9:23

mirroc

Němec versus Francouz

Nemám sice osobní zkušenost s P406, ale vzhledem k tomu, že jsem novopečeným majitelem P407, jsem si před jeho koupí zjišťoval reference na Peugeoty u kamaráda, který jezdí s P406 přes 5 let (má již druhou 2,0 HDI) a ten si ho nemůže vynachválit.;-) Jediný problém má s častou výměnou žárovek, což je prý problém všech P.

Já sám jsem najezdil přes 200 tis. s Š-octavií (1,6 1.gen.) a byl jsem s ní spokojený. Teď mám  3.rok služební O-Astra 1,8 Caravan H (cca 100 tis.), a mohu srovnávat. Co se týká jízdního podhodlí, jednoznačně vede Peugeot, oba německé vozy se s ním nemohou měřit, což byl také důvod, proč jsem si P407 koupil, byť jsem měl původně jiný záměr, ale náhodná zkušební jízda mne přesvědčilaR^. Co se týká výkonu, je při stejném motoru (1.8) živější Astra, ale to je dáno větší váhou P.  

0/0
14.3.2007 8:59

matyjan

spokojenost

já koupil 406 v prosinci a nemůžu si stěžovat na pohodlí. jezdím každej den a celkem štreky střídám corsu, lancii lybrou a peugeot a francouz vede. Jen v zácpách topí, ale to corsa taky.

0/0
5.3.2007 23:11

Speedy

406 jsem měl s motorem 2.1 TD a pak jako šestiválcový coupé a žádný zásadní problémy s tím nebyly. Jen u coupe byl problém pokuty za rychlou jízdu.:-)

0/0
5.3.2007 12:23

něvěřící Tomáš

tomu nevěřím :-)

motor 1,8 má moc pěknou spotřebu oleje, o benzinu nemluvě ! Sedadla jsou otřesná s předním límcem - delší cestování je o nohy. Majitel asi musí být zarytý Peugeoťák ;-D Jinak ale pravdou je že v naftě je to celkem nezmar

0/0
5.3.2007 12:09

Speedy

mám přesně opačnej názor, na dlouhý cestování byla 406 nejlepší co jsem kdy měl. Lepší i než současná 407 nebo A6. Zas můj názor.

0/0
5.3.2007 15:45

Pete

Re: tomu nevěřím :-)

Sedadla od PSA jsou dlouhodobě nejlepší, Citroeny a velký Peugeoty si vždycky kupovali lidi, co jezdí dálkové trasy po Evropě - CX, XC byly sedačkama a hydraulikou pověstný. Zmínit je potřeba i aerodynamickej hluk a obtejkání, kterej je u Citráků minimální (zadní okno se u CX a BX za deště vůbec nešpinilo). Atd. V Skvělý auta.

0/0
5.3.2007 16:35

mirek

Re: Re: tomu nevěřím :-)

S mojí C5 kou jsem schopen ujet bez jakékéliv únavy denně 1500 km vůbec si nedovedu představit ,že bych to jel pasátem ,nebo nedej bože škodovkou.Když se povede tak za týden ujedu klidně 5000 km a v jiném autě,než v citroenu eventuelně možná Peugeotu bych to nemohl jezdit.Moje nejhorší zkušenost škoda superb.Po najetí 280 km jsem nevěděl jak si sednout pak jsem ještě 180 vydržel a tři dny jsem si připadal,že jsem spolnul pravítko.Nikdy více .

0/0
5.3.2007 16:55

nevěřící Tomáš

Re: Re: Re: tomu nevěřím :-)

problém byl u sedadel u provedení D8 (do roku cca 98) od D9 jsou přepracovaná sedadla a tam už byla tato "slabina" odstraněna

0/0
5.3.2007 23:42

arnošt

měl jsem jak 406 r.v. 97, tak teď mám 406 r.v. 2002 a ty sedadla jsou stejný. a výborně pohodlný, nádherný křesílka......

0/0
7.3.2007 7:53

Picolik

Ford Mondeo?

Prosím vás redaktoři, pokud už používáte pro svoje články kopírovat vložit, alespoň si je přečtěte...

0/0
5.3.2007 9:46

jirka voska

poruchovost

To není nic nového životnost dílů ve vozidlech Peugeot a Citroen je minimálně o 100 % větší,než u výrobků VW tedy i škodovek.Jedná se hlavně o díly náprav ,spojky, turba a celkově je i postatně vyšší životnost diesselových motorů od PSA.Motory PSA zejména HDI jsou velmi oblíbené pro svůj bezproblémový provoz  a celkově dobré parametry  a montuje je stále více výrobců aut.

0/0
5.3.2007 9:29

Prubojny___kapitalista

Re: poruchovost

Jste v pořádku?;-D Zeptejte se v servisech, která auta převažují - Peugeot, Renault a Citroen - hned po italských autech největší shity. To už raději pár facek a Škodu Simply never, než Galský vrak z Islámského sockostánu.:-P

0/0
5.3.2007 10:33

mirek

Re: Re: poruchovost

V servisech s naprostou pravidelností převažují škodovky zejména fábie potom VW pasáty opely,Renaulty a teprve potom francouzi od PSA.To co píšeš jsou naprostý kraviny který jsi vyčetl na diskuzích a nemáš jakékoliv vlastní zkušenosti.  přečti si např tohle :http://www.autoweb.cz/ze-zakulisi/pruzkum-spolehlivosti-v-cele-mazda-na-chvostu-jeep/articles.html?id=9522

0/0
5.3.2007 10:53

joord

Re: Re: Re: poruchovost

v servisech prevazuji skodovky proto, ze kazdy druhy auto je u nas je skodovka, takze kdyby to bylo obracene a jezdilo tu peugotu jako ted skodovek, tak vam v servisech budou rikat, ze neporuchovejsi auto je peugot

0/0
5.3.2007 12:11

masinka

Re: Re: Re: Re: poruchovost

takze podle Vasi logiky ma Peugeot stejne servisu jako Skodovka?

0/0
5.3.2007 18:11

joord

Re: Re: Re: Re: Re: poruchovost

nevim jestli ma skodovka vice nebo mene servisu nez peugot (urcite na to budou mit majitele skodovek a peugota vlastni nazor, ja nepatrim ani do jedne z techto skupin),  - toho se muj prispevek netykal, pouze poukazuju na to, ze je nesmyslne delat nejake zavery z toho, ze v servisech napocitali, ze nejvic k nim jezdi skodovky, protoze u nas je kazda druha kara skodovka, takze i kdyby mela male procento poruch tak v absolutnich cislech to bude stale hodne.

0/0
6.3.2007 7:27

jirka voska

Re: Re: poruchovost

Ano poruchy tam jsou ale poruchová je zejména elektroinstalace a elektronika ,která je německá od Siemense eventuelně Bosche.Mechanické díly jsou francouzské a mají podstatně větší životnost než německé- vyráběné v číně.

0/0
5.3.2007 10:55

souhlas

Re: Re: Re: poruchovost

Muj deda ma 406 2.0 HDI a pokud mel nejaky problem tak to byla elektrika. Treba naposled mu to v desti pri 140km/h chcipalo.:-)

0/0
6.3.2007 8:06

karel sk

Re: Re: Re: Re: poruchovost

Celá závada netěsný konektor siemens.To je největší zdroj poruch.

0/0
6.3.2007 9:40

Vogel

Re: Re: Re: poruchovost

Tak s tim si dovolim souhlasit, na me Xantii 2,1TD (motor Peugeot) jako prvni bylo potreba opravit vstikovaci cerpadlo (Bosch) a vymenit elektroniku na plynovem pedalu (Bosch) a teprve az delsi dobu potom mechanicke dily (zvetsujici se vule na prednim cepu ... , jenze to zpusobila moje trefa do obrubniku). Jenom ta elektrika bohuzel neni uplne silnou strankou  (palivomer; obcas zblbne cidlo na hydraulice).

No nutno rict, ze vic se to zacalo sypat az po 250tis. km, takze nic co by se nedalo cekat (ani ty tolik protezovane SkodoFky na tom nejsou pri stejnych kilometrech o nic lepe :-) ).

0/0
6.3.2007 10:19

x

Re: Re: Re: poruchovost

Citroen a Peugeot je jedna fabrika, tudíž motor není jen "Peugeot", ale společný - PSA. Čerpadlo s elektronikou u 2,1TD není Bosch, ale Lucas Epic.

0/0
23.1.2009 15:45

ehm

Re: poruchovost

Turba? Děláte si srandu? Nejsem fanda VW, ale i tento koncern je natom lépe než Peugeot citr.....renault.

0/0
7.3.2007 6:52

x

Re: poruchovost

A čímpak, prosím pěkně, když ani jeden ze zmiňovaných koncernů žádná turba sám nevyrábí, ale kupují je od stejných dodavatelů - Garrett, KKK... ?

0/0
23.1.2009 15:48

jl

Re: poruchovost

Tak to fakt nevim - Mám Golfa III Variant s čerstvě najetými 250000 a jediné co se měnilo byly věci přesně předepsané dle servisních intervalů (např rozvod. ř. daždých 120000 Km) a téměř na Km přesně v 250000 (10 let od uvedení do provozu) výměna výfuku. Jedinkát nezastavil když neměl, pokud to umí i PSA hodně se podivím.

0/0
7.3.2007 13:13

mirek

spolehlivost

Jé to budou zase škodovkáři vrčet jak to není možný a že podle TUV a podobně jsou stejně škodovky nejspolehlivější nejvybavenější a vůbec nejlepší auta pod sluncem.A ti francouzi to je podle nich poruchový nepohodlný schit.A pokud to nemá motor TDI tak to prý s autem nemá nic společnýho.

0/0
5.3.2007 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.