Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nissan Tiida: první svezení japonskou novinkou

Jste majitelem jednoho z populárních Nissanů - Almery či Primery - a uvažujete o obnově vozového parku? To jste už asi zjistili, že japonská automobilka vám nemůže nabídnout ani jeden z těchto modelů v modernizované verzi, protože je přestala vyrábět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wouk

opel+peugeot :)

souhlas s kritikou, poslední pěkný nissan byla faceliftovaná primera, stará maxima byla taky fajn, 350Z je super... ale tohle? z fotek mi to připadá jako mix opelu astra a peugeotu 307 (zadní světla), odpustil bych neoriginalitu, ale když to ve výsledku i vypadá špatně... ach jo, nissanu je škoda

0/0
18.6.2007 22:25

primklaus

Zklamání, nic než zklamání...

Nissan pro mě vždycky býval vzorem kvalitních aut se super podvozky a benzínovými motory, nicméně s poněkud usedlejším, konzervativnějším designem. Což mi v žádném případě nevadilo :-). Teď mám pocit, že se za každou cenu snaží vymanit z té škatulky konzervativce. Zřejmě někdo od Renaultu vyhodnotil jako příčinu poklesu prodeje Nissanů právě konzervativnost a vydal patřičnou směrnici pro designéry :-). Ještě že ty podvozky a motory zůstávají...

0/0
18.6.2007 21:52

lanfešt

???

Ten kdo psal ten článek tak asi o autech nic neví když píše že konkurent tiidy je škoda octavia....:-©:-©;-€;-ORv!

0/0
18.6.2007 21:12

Přesně tento segment!

Re: ???

No a co jiného???

0/0
19.6.2007 0:07

...

Ach jo :(

To spojeni Renaultu a Nissanu je hroznej vopruz :-©. Este ze se (zatim) Renault nesere do terenaku a do sportaku (350Z). Posledni poradnej nissan, co nepatri do techto kategorii, byla primera z roku 1999, takovej ten facelift.

0/0
18.6.2007 18:53

Kovis

Měl jsem tu čest

Měl jsem tu čest jezdit Tiidou cca týden loni na podzim. Jezdí se s tím docela dobře, neurazí, ale ani nenadchne. Vzhledově mi moc nesedí. Nicméně co se mi podařilo dovnitř nacpat věcí, to jsem se až divil, co se tam vejde.

0/0
18.6.2007 18:22

minerva

Re: Měl jsem tu čest

S jakym motorem jste jezdil, co jste rikal na podvozek a jak vypada odhlucneni ve 130. Diky za info.

0/0
18.6.2007 19:45

buran

stejne auto

vyrabel od 2001 Fiat jako model Stilo. Takze, nic noveho pod sluncemRv

0/0
18.6.2007 18:11

Andee

Re: stejne auto

Navštiv očního optika, tohle se možná zezadu trochu podobá Mazdě 3, ale rozhodně ne Stilu... ani předkem, ani zádí, ani z boku... ;-D

0/0
18.6.2007 20:46

vlkysh

Re: Re: stejne auto

Neurážejte Mazdu 3,  prosím !

0/0
18.6.2007 23:34

Mirec

asi škodu

Z toho výběru na konci bych přecijen volil Octavii (teda ne s tím motorem)

0/0
18.6.2007 16:59

Smějící se bestie

Re: asi škodu

Zoufalče!

ŠKODA SIMPLY NEVER!!!

0/0
19.6.2007 10:06

johny265

Obluda

Sveho casu jsem vlastnil Almeru hatchback a byl jsem celkem spokojeny, na Corollu jsem tehdy nemel :-) Ale toto je des bes. Obluda. Neco mezi meganem, peugeotem, corsou a loganem. Nerikam, ze Almera nebo Corolla jsou nejaci obzvlast krasavci, ale jsou svi, nezamenitelni. Ale tohle? :-( Renault vede Nissan do kytek. To same Quashqai. Design jak 5 let stary... Smutny konec

0/0
18.6.2007 16:35

Jar

Re: Obluda

Nebyt Renaultu tak dnes Nissan neexistuje. Nesud Nissan podle evropskeho trhu. Jeho misto je v Americe a v Azii.

0/0
18.6.2007 20:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.