- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lada je dnes bohužel hlavně expert na koncepty, chrlí jeden za druhým, občas nějaký předvede na výstavě, aby po nějakých 10 letech, kdy už je původní návrh mimo, dala jeho osekanou verzi do výroby. Možná.
V současnosti se vyrábí Lada Kalina, je to celkem pěkné decentní autíčko, ale na to, aby se začalo prodávat, nabízí místní prodejce mizernou variabilitu výbav (resp. dvě - 8V a 16V motor) a cena taky nezaujme.
Kombík a hatch na sebe zase dávají čekat, přestože se prototypy Lada chlubila už asi před 7 lety.
A člověk taky nemá chuť experimentovat za čtvrt milionu, záruka totiž taky není nic moc.
Nejsem zadny odbornik, ale na me tvary a krivky pusobi strasne rozharane. Kdyby C stalo to co Logan, radeji bych vzal Logana.
že značka VAZ opět začne produkovat nejlepší auta střední až vyší střední třídy na světě, jako tomu bylo za dob LADA 2105, 2106, 2107, se kterými svezení znamenalo být pánem silnic a před kterými se škodofky ubíraly do příkopu.
koncept, který se stejně nikdy vyrábět nebude
Kdyz jsem videl fotku, tak me napadlo, jestli nahodou VW nepredelal studii iroc a ze zadu je to vykradene stilo. Ale jinak pekne posladane auto. Pokud k tomu prilepi i dobrou cenu, bude to mit konkurence zase o dost tezsi
Sice poskládané z nejrůznějších designových řešení aut konkurece, ale dát tomu větší kola a zvednout podvozek - na zdejší sockomunistické cesty auto jako dělané. Min. 1.6 motor, cena okolo 300 000 a Fabia se může jít klouzat.
Uz aby se to prodavalo, mam Zigulaka dvanactku a na ty cesky vybrouseny povrchy silnic je to uplna paradicka. Takze snad jen ta cena vzhledem k nadupanej elektronice bude mozna problem. Pokud tam daj zase v sateletni navigaci ve standardu, tak je to problem, neb kdyz clovek nastavi na ruskym GPS hlavni mesto tak prijede nekam do lesa u Mlady Boleslavi.
ale vykrojení blatníků přede dveřmi by asi dělalo pěknej aerodynamickej hluk