- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...docela zajimave videa. Clovek by se nad svym styelm jizdy mel vzdycky zamyslet. A nevtrdit, ze je ten nejlepsi ridic jenom proto, ze si obcas zajezdi na prazdne dalnici rychlosti 200 km/h. O tom ridicske umeni neni.
Mno a nebo se pririti nejakej vul v auticku OOOO, zezadu to uz vypada ze ma zaply dalkovy pro jistou celou jizdu, a blika ti az za prdeli i kdyz jsou pred tebou jsou 2 auta ktery si to sinou 140km pri predjizdeni kamionu a dodavky a kdyz ho pustis tak si brkne o svodidla pak malem brkne o tebe a pak slapne na plyn a ujede ? a temto k*r*e..num chcete legalizovat jejich snahu ohrozovat ostatni ridice ? Tak fajn ale postavte jim pokud mozno kruhovou dráhu nekde v lese lemovanou statnymi buky a topoly a at se tam vyradej...
D1 neni na 160 stavena taky nepredpokladam ze ji tam nekdo povoli ...
A pokud jde o ostatni dalnice, pokud jsou konstrukcne pripraveny na 160 ( podle mne sirsi pruhy, minimalne 3 pruhy, delsi najezdne a specielni ochrany pred narazy atd.. buh vi co vsechno)
tak prosim ....
.. a i ostatní silnice mají docela jiný parametry než naše D1. Tam není nikde problém mít před sebou(a za sebou) horizont v takový dálce, že není v podstatě problém reagovat na všechno s pohodlným předstihem. tam na dálnici vidíš (ty i ostatní) borce v placatým porsche s 240 na tachometru hezky daleko za tebou... a v on se v pohodě prožene kolem. Tady za tebou na křivolaký dálnici furt manévrujou kamiony z pruhu do pruhu...... a tak ten Fangio je vidět na poslední chvíli, někdy i za ní. Přesto. Když 160, tak 160, ale za překročení o 10% papíry na rok. ...ale nejméně D1 určitě vynechat ! Kdo si chce vyzkoušet 150 majlí, tak ať si pronajme mosteckej okruh... A ještě pranepatrňoučkej dodateček. Na dálnici považuju současný povinný svícení za kontraproduktivní hovadinu. Tam nepotřebuješ být viděn někým protijedoucím. Tam je hlavně potřeba, aby svítil ten, co to maže v levým. Pak ho vidí všichni (zlatý Německo) Teď vlastně zvýrazněně nikdo Vidí za sebou řetězy světel ve dne i v noci.
Asi jsem nepochopil v čem to svícení má být kontraproduktivní. Resp. jaký negativní vliv má povinné svícení na viditelnost "toho, co maže levým pruhem"?
já 50 000 km
Víte, pak se do diskuze o rychlosti pletou lidi, co nemaj´ řidičák.
stejne kazdy napise to co bude chti a pravdu (bohuzel) nezjistime Ale je pravdou to, ze nejvice do toho kecaji ti, co auty temer vubec nejezdi, popripadne se na dalnici dostanou jednou za rok a to jeste o vikendu kdyz jedou do Chorvatska na dovolenou
ale u lufťáků vidím, jak je řízení auta moc nezajímá.
Navíc, když kdejakej ukaždržka předvádí národu co von a jak se to dělat nemá. Nevěřili byste co lidí si myslí, že dívat se po spolujezdci se má tak, jak to ukazujou ve filmu.
Č9m jedeš rychleji, tím se tvuj obzor snizuje. Tudiz ty stovky metru zase neprehanej..
Nebylo by jednodušší, že by ti debílci, co se chtějí zabít fasovali zdarma poukázky na euthanásii a neohrožovali své okolí? Nebo se někomu zdá, že je u nás málo neviných mrtvých na silnicích?
160 na našich dálnicích je blbost, jelikož pozemní komunikace jsou konstruonvány s dvacetiletým výhledem, za druhé by při rychlosti 160km/h musely být změněny projekční prvky na dálnicích, jako jsou přípojné a odbočné pruhy a za další čeští řidiči stejně nedodržují max. dovolenou rychlost, hlavně je to v elementu který je mezi volantem+pedály a sedadlem
Nevím proč by to byla blbost. Co takhle dát omezení, pokud tam takový problém s nájezdem, či zatáčkou je? Je spousta míst kde to jde bez problémů ne?
neruste neomezenou rychlost v Nemecku ... je to super kdyz clovek muze jet dle toho jak chce a nemit obavy z policejniho radaru. Obvykle se v Nemecku stejne jezdi 130-160 (osobaky samozrejme), par jedincu jezdi 160-180 a vetsinou pouze kdyz je vsude dost prostoru a vyhovujici cesta jezdi se i tech 200 a vice.
Urcite se v Nemecku nejezdi daleko rychleji nez jinde, aletam si das na tempomat treba tech 160 a jsi schopen jet klidne i hodinu dve v tomto tempu bez obavy, ze ti skoci do cesty nejaky dedecek ve 110 km/h nebo kamion 90 km/h. (samozrejme ze zkusenosti mohou byt i s vyjimkou potvrzujici pravdilo).
No já nevím o tom, že by tam byl vyhrazený pruh pro 160km-h. Nasadit tempomat je nesmysl. A v případě nehody je pohled Policie jiný na řidiče, který jel 110-130 a toho, kdo jel 160.