- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale dulezite k porovnani je jak to vyjde ve vysledku s cenou se zapoctenim dopravy sem? Auto ti sem samo z Danska nedohopka a dopravovat ho zrejme budes muset na odtahovce (aby jsi ho dostal za dansky hranice bez prihlaseni).
Když ušetříš nějakých 15% na autě za jedna a půl mega, tak je doprava zanedbatelná... je jasný, že nemá smysl tam jezdit pro Logana, kde rozdíl v ceně bude řádech jednotek tisíců.
diletantismu iDNES. Zjistí si poloviční informaci a se zbytkem se nenamáhají. Pořizovací cena nového automobilu je v Dánsku zatížena daní ve výši cca 150% (jak již naznačil Ondrej). Co se týče aut ojetých, tak ani ta nejsou nejlevnější a Dánové si je často jezdí kupovat do Německa.
Výsledkem je to, že vozový park Dánů vypadá v průměru o něco hůře, než např. vozový park Čechů. Lze vidět i staré Favority a sem tam i Ladu, což je pro Čecha poněkud kuriozní.
Úroveň iDNES je skutečně dost nízká: gramatické chyby, polopravdy a úplné nesmysly jsou na denním pořádku...
To je klasický případ toho, žes nepochopil, co je smyslem článku - srovnat NÁKUPNÍ ceny aut v různých zemích za objektivních podmínek. Kolik kde zaplatíš za přihlášení je druhá věc. U nás je to pár tisíc, v Portugalsku nějakých 12-30% ceny vozu, v Dánsku 150% atd... ten článek je napsanej tak, aby poradil lidem, kde si koupit nové auto nejlevněji, protože i když si ho koupím v Dánsku, je mi jejich přihlašovací daň putna, zaplatim registraci nového auta v ČR...
protože vládnutí ODS je dostatečnou zárukou toho,že levné věci a zlevňování čehokoli je nežádoucí.
Jedná se zřejmě o ceny bez daní. Žiji ve Finsku již několik let a věřte mi, že auto po započtení daní je tu skoro dvakrát dražší než v ČR. Dánsko je na tom jěště hůř. Tam je speciální daň na auta asi 150% jeho původního hodnoty.