Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Volkswagen Golf Variant

Velmi netradiční linky zádě si do Ženevy přivezl nový prodloužený golf. Oblíbený zástupce kategorie, kterou pomáhal zakládat (nižší střední), se představuje ve verzi kombi, zvané ve Wolfsburgu "Variant".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Svědomí!

Je to hnus!

Krom čtyřkového golfíčka stojej všechny za prd!:-(

0/0
22.3.2007 10:55

nestrany

lidovy vuz - pffff

nelibi se mi nic od nemeckych automobilek. v tomto golfu bych videl mensi podobnost s Fiatem Croma.

0/0
18.3.2007 22:36

PetaP

nebrat, snad možná zadarmo

Golfy současnosti= hnus. A vůbec všecky volcvágny. X :-© Kromě brouka. A to ti ubožáci stejně pěkně předražili, tak ať si to strčí do (Y) Rv

0/0
16.3.2007 11:30

mananasek

Tak nevím,

ale nějak tomu nemůžu přijít na chuť. Zezadu docela jo, ale ten předek tomu nemůžu přijít na chuť. Jaká bude kvalita se uvidí. Někdo tady měl připomínky, že to dělají turci, poláci asiati apod, jenže to je problém všech automobilek nejen, nejenVW. Jinak je fakt, že mě krom AUDI A5 z koncernu VW už delší dobu nic nenadchlo.

0/0
14.3.2007 12:58

rebbe

Škodovka určuje maršrůtu

úspěch Oktávie, která na tom podvozku z Golfa také staví, přesvědčil Němce ve Wolfsburgu, že jejich Variant musí být podle škodováckého vzoru. Ten nový Variant od Passáta je už o hodně větší, takže si vzájemně nebudou konkurovat, podobný kombík by byl u Škody na bázi Superba, ale ten jim chce centrála zmenšit, takže bude Superb v budoucnu na podvozku z Golfa. Oktávka taky, tak kde má být ten rozdíl?

0/0
13.3.2007 19:09

m-a-r-t-a-s

Re: Škodovka určuje maršrůtu

To, že je např. Superb II na platformě podvozku Golfu V neznamená, že se vezme golfový podvozek a na něj se začnou svářet plechy, až z toho vznikne Superb II.

Ten golfový podvozek se patřičně upraví, takže třeba v případě Superbu II se např. prodlouží.

Jinak současný Passat je taky na platformě Golfu.

0/0
14.3.2007 10:39

jožo

včera...

Včera si takhle sedím na dvorku na lavičce, sluníčko svítí, studený pivečko a pohoda. Najednou slyším divný zvuk a hle přijíždí kámoš. Říkam mu, co to posloucháš za techno? A on, ty woe, to je zvuk mojí nové Octavky TDi (samozřejmě krásný nový, stříbrný a pochopitelně služební vůz z produkce VW). Říkám super. A on, co ti to vrni za garaží? Povídám můj Käsbohrer Mercedes-Benz OM 926 LA 7.200 cm³;-D, taky německý:-P

0/0
13.3.2007 11:32

abc

Re: včera...

A ted vsichni, raz, dva, tri: HA HA HA

0/0
13.3.2007 19:31

bradavice

drahej šmejd

Další předraženej šunt, na kterým dělá 35% Turků, 15% Poláků, 15% Čechů, 15% Slováků a zbytek Asie+Němci:-©. Hlavně si musíte, jak dole někdo správně píše, pořádně zaplatit ty "nový" technologie;-D

0/0
13.3.2007 11:09

PetaP

Re: drahej šmejd

Že jsou to předražené šunky, souhlasím, ale nevidím nic špatného na tom to, že to vyrábí a montují různé země. Holt je to taková móda kvůli snižování nákladů a taky bychom neměli zapomenout na to, že to automobilky dělaly již od nepaměti. Sice ne v takové míře, jak teď, ale v i v předválečných dobách se např. do českých aut montovaly švýcarské či německé díly.

0/0
16.3.2007 11:37

Dan G.

Golf

Mě se Golf Variant docela líbí, ale také se nemohu zbavit dojmu, že ten zadek prostě není z hlediska designu laděnej příliš evropsky.

Přiznám se, že když jsem viděl první fotku, napadlo mě, že je to fotomontáž a že si někdo dělá jenom srandu.

0/0
13.3.2007 9:57

Fru Fru

další

VW pokračuje v trednu roubovaní 2 aut různých kategorií. Tzn. každou napravu a půlku auta z různejch aut slepej dohromady. No a nakonec tomu dodaj asijskej šmrnc např. vizuálem hondy, volva, MB atd....... Pak do toho daj 25 let starou technologii dieselu nebo extra vyvinutejma benzinama pomocí pilky na železo a jedeeeem. Pořád je dost lidí, co to koupej, za ty prachy....;-D

0/0
13.3.2007 9:16

popokatepetl

Re: další

Předpokládám, že narážíš na diesely pumpe-düse. Z mého pohledu mnohem lepší řešení než common-rail, docela lituji, že PD opouštějí.

Předpokládám, že užíváš nějaké vyvoněné auto korejského typu a pohled na cokoliv jiného v Tobě vyvolává mírnou závist. Chápu, tyhle symptomy pozoruji u mnohých jiných...

0/0
13.3.2007 10:09

honza

Re: Re: další

Tvůj pohled na diesely pumpe-düse je evidentně omezen na "krouťák vocpodu, voe" - co třeba saze sypající se z výfuku a nebo zvuk vejtřasky?

0/0
13.3.2007 10:12

rudastraka

Re: další

kdyby na presne tomhle aute bylo misto znaku vw cokoliv jinyho, budes se tady rozplyvat co to je za seper vuz. nechapu tu nenavist k cemukoliv nemeckemu i ceskemu

0/0
13.3.2007 10:35

Dan G.

Re: Re: další

Mimochodem, když tu padl výraz roubování aut, hned se mi vybavil Renault Thalia.

Oproti tomu mi nový Golf Variant připadá z hlediska designu ještě docela OK.

Ad nenávist vůči čemukoliv německému i českému - to už je naprostá klasika všech diskusí. Nejvíce nenávisti je vždy pod články o autech z Mladé Boleslavi.

0/0
13.3.2007 10:51

bradavice

Re: Re: Re: další

Hm, ale cena u turecke Thalie jako u stejne tureckeho Golfu V  je malinko jinde;-)

0/0
13.3.2007 11:12

xble

Re: Re: Re: Re: další

už jsi oběma auty jel? Že bys jako mohl porovnávat, víš ;-)

0/0
13.3.2007 22:43

bradavice

Re: další

Naprosto s tebou souhlasim, protoze s vozy VW mohou byt spokojeni pouze lidi, ktery drive jezdili s moskvicema, zigula, starejma skodarnama a nikdy nejeli ve skutecnym aute. Souhlasim s nimi, ze VW jsou prumerna auta za prumerne ceny (bez vybavy). Ale fakt, ze kupuji vybehovy technologie vysponovany na maximum (PD), auta poslepovany a unifikovany v cely siri sortimentu, tak tomu jejich cena rozhodne neodpovida;-(

0/0
13.3.2007 11:03

guru

Re: Re: další

no co píšeš je spíše klasické bla bla. Německá auta mají jednu důležitou vlastnost, která je proslavila na celým světě a to je zážitek z jízdy ... podvozek, nastavení, jízdní vlastnosti ... pozor, to nemá nic společnýho s hlukem, nebo výkonem motoru. Sedneš do Nissana, Fordu, Renaultu a potom do němčoura a poznáš to, pokud tomu teda trochu hovíš ! No a za to ty lidi v celým světě platí, pokud by toto nefungovalo věř mi, že by německý auta byly dávno levnější a ta strašná závist a nenávist o to menší !

0/0
13.3.2007 17:39

popokatepetl

Re: Re: Re: další

Souhlas!! Ještě bych doplnil vynikající dílenské zpracování a času méně podléhající design interiérů (nějak mi ta strohost vyhovuje).

0/0
13.3.2007 18:32

rebbe

Re: Re: Re: Re: další

vidím, že se zde ten německý barok z Bavorska málo vyskytuje, asi kvůli těm cenám. Strohé interiéry jsou znakem VW, za to ale nic neklepe a vše funguje, na rozdíl od francouzských košatinek.

0/0
13.3.2007 19:13

.

Re: Re: Re: další

Zážitek z jízdy? ;-D;-D;-D

Jízdní vlastnosti? ;-D;-D;-D;-D;-D

Sorry, nic ve zlým, ale evidentně tomu nehovíš !

0/0
13.3.2007 18:42

Franz

Re: Re: Re: Re: další

Německé auta vždycky byly a budou nejlepší a to někteří zakomplexovaní cajzli těžce nesou, to je ovšem jediné co s tím mohou dělat..... 

0/0
14.3.2007 0:24

pepa

Re: Re: Re: Re: Re: další

No to je teda blábol 8-o

0/0
14.3.2007 9:20

honza

Re: Re: Re: Re: Re: další

Zakomplexovanost je cítit právě z tvého tvrzení "vždycky byly a budou nejlepší" ;-) Asi máš vohnilý Vento a nemůžeš s tím nic dělat ;-D;-D;-D 

0/0
14.3.2007 10:40

Karlos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: další

Vohnilé Vento? ty už jsi nějaké takové viděl, anebo to automaticky srovnáváš se svojím autem.... ;-D

0/0
14.3.2007 22:39

Roman

Re: Re: Re: další

Tak treba ten Ford (pokud mas na mysli evropsky), byva mezi lidmi, kteri tomu trosku rozumeji, chapan spravne jako nemecky. A zrovna zazitek z jizdy, no. Zkus to nekdy ty, pokud tomu teda hovis...;-)

0/0
15.3.2007 14:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.