- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nelibi se mi nic od nemeckych automobilek. v tomto golfu bych videl mensi podobnost s Fiatem Croma.
Golfy současnosti= hnus. A vůbec všecky volcvágny. Kromě brouka. A to ti ubožáci stejně pěkně předražili, tak ať si to strčí do
ale nějak tomu nemůžu přijít na chuť. Zezadu docela jo, ale ten předek tomu nemůžu přijít na chuť. Jaká bude kvalita se uvidí. Někdo tady měl připomínky, že to dělají turci, poláci asiati apod, jenže to je problém všech automobilek nejen, nejenVW. Jinak je fakt, že mě krom AUDI A5 z koncernu VW už delší dobu nic nenadchlo.
úspěch Oktávie, která na tom podvozku z Golfa také staví, přesvědčil Němce ve Wolfsburgu, že jejich Variant musí být podle škodováckého vzoru. Ten nový Variant od Passáta je už o hodně větší, takže si vzájemně nebudou konkurovat, podobný kombík by byl u Škody na bázi Superba, ale ten jim chce centrála zmenšit, takže bude Superb v budoucnu na podvozku z Golfa. Oktávka taky, tak kde má být ten rozdíl?
To, že je např. Superb II na platformě podvozku Golfu V neznamená, že se vezme golfový podvozek a na něj se začnou svářet plechy, až z toho vznikne Superb II.
Ten golfový podvozek se patřičně upraví, takže třeba v případě Superbu II se např. prodlouží.
Jinak současný Passat je taky na platformě Golfu.
Včera si takhle sedím na dvorku na lavičce, sluníčko svítí, studený pivečko a pohoda. Najednou slyším divný zvuk a hle přijíždí kámoš. Říkam mu, co to posloucháš za techno? A on, ty woe, to je zvuk mojí nové Octavky TDi (samozřejmě krásný nový, stříbrný a pochopitelně služební vůz z produkce VW). Říkám super. A on, co ti to vrni za garaží? Povídám můj Käsbohrer Mercedes-Benz OM 926 LA 7.200 cm³, taky německý
Další předraženej šunt, na kterým dělá 35% Turků, 15% Poláků, 15% Čechů, 15% Slováků a zbytek Asie+Němci. Hlavně si musíte, jak dole někdo správně píše, pořádně zaplatit ty "nový" technologie
Že jsou to předražené šunky, souhlasím, ale nevidím nic špatného na tom to, že to vyrábí a montují různé země. Holt je to taková móda kvůli snižování nákladů a taky bychom neměli zapomenout na to, že to automobilky dělaly již od nepaměti. Sice ne v takové míře, jak teď, ale v i v předválečných dobách se např. do českých aut montovaly švýcarské či německé díly.
Mě se Golf Variant docela líbí, ale také se nemohu zbavit dojmu, že ten zadek prostě není z hlediska designu laděnej příliš evropsky.
Přiznám se, že když jsem viděl první fotku, napadlo mě, že je to fotomontáž a že si někdo dělá jenom srandu.
VW pokračuje v trednu roubovaní 2 aut různých kategorií. Tzn. každou napravu a půlku auta z různejch aut slepej dohromady. No a nakonec tomu dodaj asijskej šmrnc např. vizuálem hondy, volva, MB atd....... Pak do toho daj 25 let starou technologii dieselu nebo extra vyvinutejma benzinama pomocí pilky na železo a jedeeeem. Pořád je dost lidí, co to koupej, za ty prachy....