Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neporazitelná silniční stíhačka: Mercedes E500

Neprávem opomíjený fenomén, který i dnes pokoří mnohem sebevědoměji se tvářící soupeře. S Mercedesem E500 rozhodně není radno se pouštět do křížku. Svou dobou totiž předběhl o mnoho světelných let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

MB - není lepší volby

Jen poznámka ohledně Mercedesů.E500 bohužel nevlastním,ale mám S500L W140.Jednoho z posledních co vyrobily.To auto přestože je již 10 let staré,tak nemá konkurenci.Ve výbavě má položky o jakých se může současným koncernovým vozům jenom zdát.Pravda,ve městě potenciál vozu nemám šanci využít,ale na dálnici nemá v našich podmínkách prakticky konkurenci.

Oktávku TDI jsem taky měl,je to ale jen spotřební zboží.Nic víc.;-D

Přeji pěkný večer

0/0
20.11.2008 21:33

Mr. Šrot

Že Vám to za to stojí!

:-©HÁDAT SE O TAKOVÉ ŠUNCE!:-©

0/0
23.3.2007 10:38

romova okeren

meďour

pro všechny majitele ostatních značek - buď máš auto nebo máš MERCEDES

0/0
23.3.2007 7:50

steny

No,

stejne to tu vic jak 130 nevytahne ;-D

0/0
18.3.2007 17:50

retal

uff

Na co ma mit dvojitej pasat aka phaeton pres 400 kobyl? Kdyz busu chtit smazit dalnici tak si koupim tady toho mercedesa mebo M5 bawo a ne splasenej traktor ;-D

0/0
18.3.2007 1:55

mvp

Souper ??

Je pravda ze tyhle vozy jsou v urcitem smeru legenda a parametry jsou i dnes vynikajici (ani v te dobe ale ne jedinecne) Autor vsak zrejme neni vlastnikem "poradneho" vozu . Ridici silnych kvalitnich vozu jsou si opravdu vedomi sve "prevahy" a povetsine nepotrubuji dokazovat ostatnim ze "jim to jede" - to je totiz zrejme . "Zavodnici" se rekrutuji s vozu nizsich kategorii a slabsich vykonu kteri maji neodolatelnou nutkavost pramenici s logicke "menecennosti" dokazat ostatnim ze jim to taky pekne meteli :-D Oktavie , Fabie atd.s jakymikoliv cipy ani jejich ridic s vytrestenym polosilenym zrakem stojicim na plynu mne rozhodne nemuze donutit ani k lechtani plynu :-D Souperem se muze stat az logicky rovnocenny partner - coz pro napriklad E500 "sebevytunenejsi" Oktavka teda neni :-)

0/0
17.3.2007 16:37

Azzie

Pěkná diskuse

Obecně se ukazuje, že zdejší plebs není schopen díky "osobním zkušenostem" a urovni inteligence pochopit autorův pohled na zapomenutý milník historie automobilismu. Je zajímavé, že Němci na rozdíl od Čechů poznají 500E/E500 okamžitě a tento symbol kapitalismu začátku 90.let v nich vyvolává oprávněný respekt. Pozornost si určitě zaslouží a autorovi za tento článkek patří můj dík.

Řidič takového vozu opravdu nebude mít potřebu bojovat s "rychlými plasty", ale pokud by k takové konfrontaci došlo, tak by na něj nestačil ani červený nápis OCTAVIA ;-D

0/0
17.3.2007 13:55

spartaman

Re: Pěkná diskuse

Nepoznat E500 od ostatních vozů série W124 může jen totální neumětel a je jedno, jestli je to Čech nebo Němec.

0/0
17.4.2007 16:10

ice

Re: Re: Pěkná diskuse

heh... vetsina lidi ma problem rozeznat W124 od W201 a W202... smutna realita... kazdej ale vidi HVEZDU :-D

0/0
3.5.2007 21:29

TomášM

Chacha, co to tu propagujete za šunky

Víte co jezdí líp než všechny RSka, přiblblé 13 let staré mercedesy a dokonce i než třeba Subaru Impreza a přitom má 2.5 tuny?

No ano ano, Phaeton 6.0 W12, má 331kW a stovku dá za 4.4s a to má automatickou převodovku.

0/0
17.3.2007 12:27

VeCe

Re: Chacha, co to tu propagujete za šunky

Hm a v zatáčkách se hrne jak ciklista na snehu;-D, bravo to se Vám povedlo

0/0
17.3.2007 14:27

vigo

Re: Re: Chacha, co to tu propagujete za šunky

Cyklista... Proboha.. :-/

0/0
22.3.2007 1:56

Roman

Re: Chacha, co to tu propagujete za šunky

Pokud se, mily vole, odvolavas na oficialni stranky ceskeho dozvozce Lidovych vozu, pak se podivej, prosim, poradne. A mozna by stacilo, kdyby ses trochu zamyslel;-)

0/0
23.3.2007 7:53

Lama.Vikuna

Design by Porsche

Všiml jsem si, že je zde spousta lidí, kteří ze všech stran propírají Porsche.

Nedá mi spát myšlenka, že bych jim nepředhodil zásadní informaci.

!Mám na zdi připevněný touster: Design by Porsche ! Jsem si jist, že ho žádná oktávie do ani z kopce na D1 nep(r)orazí. ;-D;-D;-D

0/0
17.3.2007 8:01

Schubergruber

Kecy "světskej" ve spojení "Mercedes-Benz" by mohli automaticky generovat jméno přispěvovatele "starej komouš" :-)

Autor píše o 16 let staré technologické špičce, která na dálnici zblajzne novou A8 a zatímco ze zatáčky bude nový a krutý "eReSo" válet sudy, řidič E500 s podvozkem Porsche bude jednou rukou pít kávu a k tomu poslouchat Ride of the Valkyries :-)

Jo dálnici s čiplou Octavii a E500 (s vyřazeným omezovačem rychlosti) bych taky chtěl vidět :-)))

0/0
16.3.2007 20:39

dan

abych tu schuzi tak nejak ukoncil

tak, kdyz uz neni pricetny autor, mel byt pricetny editor aspon natolik, aby tam vyskrtal ta mista, kde se zjevne vynoruje nejaky nesouvisejici text o ksiltovkach, oktavkach apod.

0/0
16.3.2007 20:05

kokoloko

jenom svetskej by to ridil

co to je za pic()ovinu zase, co to porovnava s octavkou, zase jeden, kterej nema na novou octavii a hasi si to nekam ve vorajtovanym mercedesu nebo bavoraku, a mily zlaty redaktore, ten motor je mi fakt u prde()le, myslim ze ten blb s ksiltovkou jses ty a ne ten v ty octavii(Y)

0/0
16.3.2007 19:03

m

Re: jenom svetskej by to ridil

ze ty mas nadupanou ochcavku v TDIcku ;-DR^

0/0
16.3.2007 19:19

Baryk

Re: Re: jenom svetskej by to ridil

Jo, f metle a na hlinach, voe. Lepsi kara neni ;-DR^ Ten me fakt rozesmal ;-D

0/0
21.3.2007 14:56

ice

Re: jenom svetskej by to ridil

mozna proto, ze cena tohodle medweda bude podobna cene novy oktavky R^..

chybi mi tu nemecka vlajka ;-D

0/0
3.5.2007 21:32

inkvizitor

autor

myslím, že auto si něž to napsal několikrát stříknul do kalhot... :-©

0/0
16.3.2007 16:46

pesus

nejsi náhodou tak trochu hňup?

A jak jsi ty chytrá hlavo přišel na ochcáfku ve spojení s mojí osobou? To mi schválně zkus objasnit ;-D

0/0
16.3.2007 15:16

pesus

jsi jasnovidec?

A jak jsi ty chytrá hlavo přišel na ochcáfku? To mi schválně zkus objasnit ;-D

0/0
16.3.2007 15:15

Tada

Jde to

Docela dobrá recenze, jenom takový dodatek: Majitel mercedesu E500 by neměl mít potřebu pokořovat oktáfky 1.9TDi. Ty pro mercedes nepředstvují žádného soupeře... Ano 1.9TDI s hustočipem a hostokřídlem je otravný plevel. Ale když řídíte E500 tak vám to může být jedno...

0/0
16.3.2007 14:30

pesus

Opravu neporazitelný? A to fakt?

Je úsměvné, jak se autor rozplývá nad pětilitrovým motorem o výkonu 240 kW, tzn. litrovým výkonem 48 kW, což je v porovnání s moderními naftovými motory zoufale málo.

Zrovna tak nechápu, co autora vedlo k použití přívlastku neporazitelný. Stačí se podívat, co v té době produkovala která automobilka. Např.  Opel Lotus Omega tohodle medvídka roztrhá mrknutím oka. Pane autore, když už chcete závodit v autě, které Vám ani neříká pane, tak si aspoň vybírejte sobě rovné soupeře. .... aspoň nebudete vypadat trapně ;)

0/0
16.3.2007 14:12

svazak1

Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

utikej si dotankovat trochu toho LTO at ti nechcipne ochcafka;-D;-D

0/0
16.3.2007 15:00

Závodník

Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

Já mám litrový výkon 88kW, a to mám taky veterána, jsem porazitelný? ;-(

0/0
16.3.2007 15:35

pesus

Re: Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

48 kW a 88 kW je trochu rozdíl, ne?

0/0
16.3.2007 15:37

w140

Re: Re: Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

koukam ze si blbstajn;-D

0/0
16.3.2007 15:45

pesus

Re: Re: Re: Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

Nepochybně, tady je totiž blbštajn každej, kdo má jen trochu přehled, umí napsat víc jak 3 rozvité věty správně česky a ještě navíc nesouhlasí s většinou diskutujících, nedejbože předloží nějaká fakta a zdrží se osobních útoků.

0/0
16.3.2007 15:49

Závodník

Re: Re: Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

Jsem porazitelný nebo ne? emdraj.

0/0
16.3.2007 16:35

pesus

Re: Re: Re: Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

Jasně, tu tvojí em-drei, co už 3 roky stojí v garáži s rozčísnutým čelem porazí i můj nový supervýkonný dehet ;-D

0/0
16.3.2007 16:40

Závodník

Re: Re: Re: Re: Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

Tak to vydechni, pač nestojí v garáži, ale na dílně, ale hlavně se mi s tím dehtem nelep na zadek, nebo to zašlápnu a uvidíš, co dělaj osmipísty na předku ;-D;-)R^

0/0
16.3.2007 16:43

pesus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

Tak jsem nadechnul a vydechnul ... a co moje brzdy na Alfu, už jsi mi to zjistil, ty pacholku? Vybodl ses na to, vid? ;-€

0/0
16.3.2007 16:49

Závodník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

mám to v mailu, tvoje adresa alfa@romea.cz platí stále? Nebo ses nechal stříknout na bílo?

0/0
16.3.2007 16:51

ice

Re: Opravu neporazitelný? A to fakt?

Diesely maji jaksi turbo a tohle je atmosferickej motor. Turbo = turbodira, piskani, potencialne nizsi spolehlivost, turboefekt... a toho smradu a sazi z "modernich" dieselu... radost pohledet. Mazda RX-8 ma teda v tom pripade uzasnej litrovej vykon a nijak extremne zazracnej sportak to neni.

E500 je proste klasickej Q car a to se mi na nem strasne libi :-) Jednou svymu W124C urcite prikoupim brasku :) V

0/0
3.5.2007 21:42

CubA21

Nádherný příklad

orální masturbace nad autorovým splněným snem. Ale jinak je to článek čtivý a se spoustou informací. Stejně bych si ho nekoupil, je to těžkej mastodont extrémních rozměrů. Nicméně ta spolehlivost je legendární.

0/0
16.3.2007 14:01

ice

Re: Nádherný příklad

extremnich rozmeru je mamut (W140)... tohle neni o moc vetsi nez zminovana Koktafka

0/0
3.5.2007 21:36

nevím

nevím

Ty nožiska a to krčisko ...

Co to žere?

0/0
16.3.2007 13:46

bolo

Re: nevím

Vás ne:-)

0/0
16.3.2007 16:29

Závodník

Re: Re: nevím

Takého ptáka si ještě Irénko neviděla.

0/0
16.3.2007 16:40

atvar

autor je bezpochyby magor

a doufám, že na okresce nikdy nepojede proti mě v protisměru.

Ale článek je to zajímavej. To sem nevěděl, že ten osmiválec se dělal u poršeho.

0/0
16.3.2007 12:36

Thyronx

Mám 1.9 TDI

Je to čiplý na 140 kobyl a nandávám to i Poršákům. Takovej Boxter v kopci odpadne při 190 km/h.   Vobyčnejná závist starý papriky. R^

0/0
16.3.2007 12:33

Závodník

Re: Mám 1.9 TDI

Jako vtip dobrý ;-)

0/0
16.3.2007 12:44

Závodník

Re: Mám 1.9 TDI

Máme tu v garáži jednu 911 Gemballu, nechceš jí přijet taky pokořit? ;-D S čiplou voktáfkou fmetle a na hlínách?

0/0
16.3.2007 12:46

Porshe

Re: Mám 1.9 TDI

;-D;-D;-D 140 kobyl ,z výfuku MEGAmrak sazí, huhuhu! ;-D;-D;-D

0/0
16.3.2007 13:27

Rickyboy

Re: Mám 1.9 TDI

Gotta be kiddin´ me man. ;-D ;-D;-D 

0/0
16.3.2007 14:12

to je vůl

Re: Mám 1.9 TDI

ty seš naivka hihihi ;-D

0/0
16.3.2007 14:20

Leorick

Re: Mám 1.9 TDI

Pravda pravda....proste se majiteli boxteru nechce radit ctverka...tak ta necha radsi v oblaku damu jet. ;-D

0/0
16.3.2007 14:27

jg

Re: Mám 1.9 TDI

Mám voe pyčo 2.5 TDI a těch 140 kobyl mám i bez čipsů... a že bych to "dával poršákům", to teda nedávám. Je to prostě takovej příjemnej výkon, který umožní poměrně plynulou jízdu.

Na ochcávky ftede-y, fmetle, na hlínách, ffuklých pytlích na lízačku to ale stačí.

0/0
16.3.2007 14:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.