- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen poznámka ohledně Mercedesů.E500 bohužel nevlastním,ale mám S500L W140.Jednoho z posledních co vyrobily.To auto přestože je již 10 let staré,tak nemá konkurenci.Ve výbavě má položky o jakých se může současným koncernovým vozům jenom zdát.Pravda,ve městě potenciál vozu nemám šanci využít,ale na dálnici nemá v našich podmínkách prakticky konkurenci.
Oktávku TDI jsem taky měl,je to ale jen spotřební zboží.Nic víc.
Přeji pěkný večer
pro všechny majitele ostatních značek - buď máš auto nebo máš MERCEDES
Na co ma mit dvojitej pasat aka phaeton pres 400 kobyl? Kdyz busu chtit smazit dalnici tak si koupim tady toho mercedesa mebo M5 bawo a ne splasenej traktor
Je pravda ze tyhle vozy jsou v urcitem smeru legenda a parametry jsou i dnes vynikajici (ani v te dobe ale ne jedinecne) Autor vsak zrejme neni vlastnikem "poradneho" vozu . Ridici silnych kvalitnich vozu jsou si opravdu vedomi sve "prevahy" a povetsine nepotrubuji dokazovat ostatnim ze "jim to jede" - to je totiz zrejme . "Zavodnici" se rekrutuji s vozu nizsich kategorii a slabsich vykonu kteri maji neodolatelnou nutkavost pramenici s logicke "menecennosti" dokazat ostatnim ze jim to taky pekne meteli :-D Oktavie , Fabie atd.s jakymikoliv cipy ani jejich ridic s vytrestenym polosilenym zrakem stojicim na plynu mne rozhodne nemuze donutit ani k lechtani plynu :-D Souperem se muze stat az logicky rovnocenny partner - coz pro napriklad E500 "sebevytunenejsi" Oktavka teda neni :-)
Obecně se ukazuje, že zdejší plebs není schopen díky "osobním zkušenostem" a urovni inteligence pochopit autorův pohled na zapomenutý milník historie automobilismu. Je zajímavé, že Němci na rozdíl od Čechů poznají 500E/E500 okamžitě a tento symbol kapitalismu začátku 90.let v nich vyvolává oprávněný respekt. Pozornost si určitě zaslouží a autorovi za tento článkek patří můj dík.
Řidič takového vozu opravdu nebude mít potřebu bojovat s "rychlými plasty", ale pokud by k takové konfrontaci došlo, tak by na něj nestačil ani červený nápis OCTAVIA
Nepoznat E500 od ostatních vozů série W124 může jen totální neumětel a je jedno, jestli je to Čech nebo Němec.
Víte co jezdí líp než všechny RSka, přiblblé 13 let staré mercedesy a dokonce i než třeba Subaru Impreza a přitom má 2.5 tuny?
No ano ano, Phaeton 6.0 W12, má 331kW a stovku dá za 4.4s a to má automatickou převodovku.
Hm a v zatáčkách se hrne jak ciklista na snehu, bravo to se Vám povedlo
Všiml jsem si, že je zde spousta lidí, kteří ze všech stran propírají Porsche.
Nedá mi spát myšlenka, že bych jim nepředhodil zásadní informaci.
Mám na zdi připevněný touster: Design by Porsche Jsem si jist, že ho žádná oktávie do ani z kopce na D1 nep(r)orazí.
Autor píše o 16 let staré technologické špičce, která na dálnici zblajzne novou A8 a zatímco ze zatáčky bude nový a krutý "eReSo" válet sudy, řidič E500 s podvozkem Porsche bude jednou rukou pít kávu a k tomu poslouchat Ride of the Valkyries :-)
Jo dálnici s čiplou Octavii a E500 (s vyřazeným omezovačem rychlosti) bych taky chtěl vidět :-)))