Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové auto už se dá koupit pod 170 tisíc

Ceny nejlevnějších nových osobních vozů na začátku letošního roku klesly pod 170 000 korun. Proti stejnému období loňského roku to znamená snížení hranice pro koupi nového automobilu přibližně o 20 000 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Paudio Bernnardi

Zit na dluh neni normalni

Zit na dluh neni normalni  to nas o tom jen media a ruzne spolecnosti porad presvedcuji. Nekteri hold podlehnou medialnimu tlaku a neuvedomi si kolik penez za svuj zivot vyhodili oknem. Jina vec je koupe nemovitosti kde do 40 asi nechcem byt u rodicu nebo na ulici.

0/0
23.3.2007 10:28

Dan G.

Re: Zit na dluh neni normalni

Je to prioritách každého člověka. Já osobně jsem ochoten zadlužit se snad jen kvůli bydlení, ono našetřit z lehce nadprůměrného platu řekněme 3 milióny není moc reálné. Kupovat na dluh ostatní věci je mi už proti srsti.

Pravdou je, že se dnes spousta společností, které se zabývají poskytováním půjček, záměrně zaměřuje na určitou cílovou skupinu. Na lidi, kteří by běžnou půjčku u bankovního subjektu z různých důvodů pravděpodobně nedostali.

0/0
23.3.2007 13:30

Insider

Nerozumím vám...

Nerozumím vám co tady všechny a všechno odsuzujete. Auta prodávám a každý typ má svou cenu, výbavu, vlastnosti a zákazníky. Někdo prostě nemá víc než 200 tis.Kč ale che nové auto (spolehlivost, záruka apod.) Jasně, že tato vozidla jsou tak trochu "nákupní tašky" ale každý ho využívá jinak! A že na leasing jsou levnější? Není to až zas tak nelogické - "dotací" (=slevou) tomu pomůže leas.společnost nebo importér... To je celé, navíc z pohledu dealera je hotvost na dřevo složitější (počítání a kontrola peněz, skladování, odvod do banky apod apod.). Ve většině případů přeplatí zákazník cca kolem 15000 až 50000 Kč ale záleží na době, akontaci aj. VBše má dvě strany... :-/

0/0
22.3.2007 23:29

NovoCZ

Co je to za novoty?

Žijeme ve zvláštní době. Pokud platíte na dřevo, máte kupovanou věc dražší. Pokuta za nevzetí lesingu ... ;-€

0/0
22.3.2007 17:06

Milda

Re: Co je to za novoty?

To je jen cena za vozidlo, spoutu dalsich penez das leasingovy spolecnosti. VI SKORO KAZDEJ !;-O

0/0
22.3.2007 17:51

chilis

Re: Co je to za novoty?

u toho pikanta je cena bez leasingu myslím 175,000,-kč jinach te schevrolet  a fiat, jesli jsem dobře sledoval dřívější články měly velké problémy s bouracíma testama. holt jsou to nákupní tašky pro ženskou do města. akorát jak do toho vlítne nějaké auto, nebo v horším případě kamión, tak nezbyde ani mastnej flek..

0/0
22.3.2007 20:52

Tomáš Marný

Re: Re: Co je to za novoty?

V kterým autě přežiješ, když do tebe vlítne kamión? Možná v Hummeru, nadosmrti jako mrzák... To už je lepší mít to v Picantu rychle za sebou.

0/0
23.3.2007 19:33

romova okeren

tyhle auta jsou OK

to nejsou auta pro rodiny nebo pro mladé, ale ideální auta do důchodu pro střední a nižsí vrstvy, a jako takové mají vše co jejich uživatel potřebuje, neb je kupuje generace odrostlá na Š120 a trabantech, tak co řešíte. Je fajn že taková auta na trhu jsou a třeba moje mamka má čím jezdit na chalupu. Ona víc nepotřebuje. Na co by jí byl Cayene..

0/0
22.3.2007 16:47

tdi

Re: tyhle auta jsou OK

di ty brebto

0/0
22.3.2007 20:21

Hlína

Re: Re: tyhle auta jsou OK

Kam by chodil? Vzdyt ma pravdu! Ja si to taky myslim ze pro cloveka kterej vyjede jednou tydne na chatu nebo k babicce do Postoloprt pro vajicka je Volvo S80 zbytecny ...

0/0
23.3.2007 12:52

rudastraka

Re: tyhle auta jsou OK

stredni trida by do tohodle jakoauta nevlezla

0/0
22.3.2007 21:14

abc

heh

ta nejlevnější vozidla, co jsou uvedena v článků jsou decentně oplechované a vypolstrované zahradní sekačky, ale ne auta

0/0
22.3.2007 14:26

el_salamo

Re: heh

Jo, prodám nový porše kajen za 160 000. Něco mi na tom inzerátu nesedí ;-D

0/0
22.3.2007 14:51

romus999

Re: Re: heh

ty seš kajen, inzeráte ;-D

0/0
22.3.2007 14:56

Balvann

Re: heh

Je to rozhodně lepší než mastná tyč v autobuse:-).

0/0
22.3.2007 15:01

abc

Re: Re: heh

za to 160 koliku bych se tim autobusem sakra najezdil

0/0
22.3.2007 15:05

mirek

Re: heh

asi tak na úrovni možná vyšší ,než škoda fóbie.

0/0
23.3.2007 10:57

Entwickler

Re: Re: heh

Mindráček?

0/0
24.3.2007 17:36

prazakm

Tomu se říká skvělá nabídka!

165 000 při koupi na leasing? Kolik asi bude výsledná cena? Připočítají mraky úroků, hromady pojistek a bůhví co ještě a máte to skoro zadarmo! A to se vyplatí...;-D

0/0
22.3.2007 14:18

krotmel

lez

Dyt to nene auto;-D, tak co kecate!

0/0
22.3.2007 14:02

Ebo

jop..

..ale to nejsou auta, ale prdítka.. ..auto si představuju trochu jinak .. tak BMW X5 jako základ ;-D

0/0
22.3.2007 13:38

janyh

Re: jop..

X5 je auto pro holky...

0/0
22.3.2007 13:49

trikolka

Re: Re: jop..

zato Panda je chlapsky auto jak ma bejt ;-D

0/0
22.3.2007 13:56

Große

Re: Re: Re: jop..

on nekdo napsal,ze panda je chlapske auto ?;-)

0/0
22.3.2007 14:04

šarlatán

Re: Re: Re: Re: jop..

Opravdu chlapské auto je Twingo :-)

0/0
22.3.2007 14:49

Don_Alex

Re: Re: jop..

ještě pro homíky s malým pérkem...;-D;-D;-D

0/0
22.3.2007 14:36

želé

Re: Re: Re: jop..

kompenzace za malý péro-velký auto;-D

0/0
22.3.2007 17:25

mpes

Re: Re: Re: Re: jop..

proto pořád ještě jezdíš autobusem, co? ;-D

0/0
23.3.2007 1:51

werwetwert

Re: jop..

Dneska uz mas odmasturbovano?

0/0
22.3.2007 15:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.