- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1,4, 63 kw, 132 krouťák, Ambiente. Po 800 km zkusil vytočit 4200 ot. a jelo to 140 na 1/4 plynu. Od 2000 ot slušný zátah, od 3000ot. táhne ještě víc. Spotřeba už teď při rozumné jízdě pod 6l/100km. Cena vč Climatiku cca 350tis. Interier padl do oka hned. Chválím a předpovídám velký úspěch
Prosím o upřesnění. 4200 ot. na 1/4 plynu ? (4200x4=16800 ot max)
Nevýhody: světlý interiér, ostrý přechod mezi potkávačkama a dálkovejma.
Výhody: dálková světla výborná, příjmná řadící páka, symppatická přístrojovka.
Motor nehodnotím, sám bych ten co jsem testoval nevybral, ale chápu že mnohým defenzivním městským řidičkám bude vyhovovat.
Jinak myslím pro účel, kerý má splňovat bohatě dostačuje a nestojí mnoho.
Kritici motorizací: pls, výkon motoru hodnoťte u supersportů, funny carů, nejrůznějších RS, ale chápeje že 1,2 není obsah sporťáku....Chcete li sportovat kupte si nářadí k tomu určené.
guru: pro tvou informaci se v roce 1999 začalo vyrábět Punto II, tak nemel kraviny... o jedničce se, samozřejmě, nemá smysl bavit, to byla taková lepší, ale nespolehlivější Felicie.
každý kdo do toho trochu dělá Ti potvrdí, že Punto (ale vlastně i celý Fiat) is dead. Můj známý tam dokonce dělal ve vývoji a vždy vypráví hodně dobré story !
Základní cena slušná. Jenže dáte do toho motor do auta místo ten do sekačky, přidáte klimu a pár základních volovinek jako centrál, dělená zadní sedadla, CD+MP3 a jste na ceně o třídu větího a silněšího korejce Ceed. No tak nevím
Přesně, kdyby do toho dali aspoň slušnej motor v základu, tak by se dalo přemýšlet, ale ten tříválec je vhodnej jen pokuds tím jezdí někdo sám, max. ve dvou...
Nepotřebuji se seznamovat, neb vím, že je to pořád to samé....
mam OII v combu 2.0 TDi. Podle ceniku by s touto vybavou stala 760. Prodejce po slevach 699. Je to jen o jednani.Prinesl jsem jim nabidku od jineho prodejce tak se zamysleli a udelali cenu. Prachy dostanou na garanckach
Nechci tě naštvat anebo dělat machra, ale koupě O2 se vyplatí v zahraničí. Pro ilustraci a pro všechny případné zájemce o dražší verze O2: Vloni jsem kupoval O2 2,0 TDI 4x4 ve Francii tam verze Praha + pár doplňků, výbava o dost přesahuje naši Elegance 4x4, za 26tis Eur po slevě na skladovku. Celková úspora kdybych ten vůz kupoval zde se stejnou výbavou dosahovala 200tis Kč podle katalogové ceny , a podle nejlepší nabídky českého prodejce jsem ušetřil 155tis Kč. (Ceny přepočítány dle aktuálního kurzu při koupi auta).
JInými slovy za 730tis Kč mám combi 4x4 2,0 TDI s filrem (bez něj to nešlo) s xenony, navigací, tempomatem, CD + MP3 + zásobník na CD, vyhřívaná sedadla, Isofix na který se zde z nepochopitelných důvodů připlácí pár kaček, atd. atd. Jediné co tam neni jsou kožená sedadla.
NI toto autíčko je sice jakoby levné,ale škodovky jsou dle Komise EU v Česku jedny z nejdražších z celé EU. Např.Octavia je úplně nejdražží v ČR!!! Na chude musí být přísnost, ale jde i na webu najít a ušetřit mnohdy i statisíce. NA WEBU SEZNAM pod sekcí AUTO-MOTO a pak kliknout na sekci ON-LINE PRODEJCI AUTO-MOTO A PŘÍSLUŠENSTVÍ. Byl jsem překvapen !
Mám teď služební Fiat Grande Punto a musím říct, že jsem velmi překvapený. Vždycky jsem chválil Škodovky, ale Fiat poskočil hodně dopředu. Když sednu do svojí Fabie combi, připadá mi, že si sedám do nějakýho plecháče. Opravdu Italové zamakali!!!!
Autor píše, že do kufru Fóbie (nové i staré) se nevejde kočárek. Asi je to rukama. Já jsem ho tam mnohokrát naložil, a to dokonce i bez demontáže koleček, kterou mi vyhrožoval kamarád...
Čau kolego. Ty seš taky liliput jako já ? ? ? ? ? ? Někdy si musíme dát spicha na Barandově a ukážeš mi jak tam dáš ten kočárek bez demontáže. Moje choť má taky Fábii ale kočár se do něj určitě nevleze.
Jo takovou Libertu tam taky dostaneš ?
Vzdyt vsichni mozni novinari uz s novou Fabii jezdili na predstaveni v Portugalsku a mimo novinek neni medium, ktere by o tom nenapsalo nejaky test. Takze spise bych napsal "mezi poslednimi" nez "mezi prvnimi".
Kvalitu "testu" radeji nebudu hodnotit, protoze je to opet tradicni snuska zvastu a blbosti nejakeho prerazeneho zahradkare do sekce aut...