Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dolce vita revival: Fiat 500

Jedna z největších legend automobilové historie znovu ožívá. Fiat 500 rozhodně nebude levný, ale bude krásný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ondra112

Vypada to jako...

...kontejner na tridenej odpad s cirou optikou.

0/0
23.3.2007 15:18

VTO

super autíčko

Co tu všichni řešíte tu cenu? Necelejch 300k je za takovejhle nádhernej kousek fajn. Uvědomte si, že Fabia kategorie není na západ od našich hranic až k hranicím Portugalska rodinné auto, takže nikdo neřeší, jestli má 100 litrů v kufru navíc. Trh, který diktuje výrobcům poptávku je trochu někde jinde než u nás, kde dá z pochopitelných důvodů 80% lidí přednost pár let staré ojetině.

0/0
22.3.2007 15:16

Pablos

Re: super autíčko

Presne tak. Ja taky nechapu co vsichni maji. 300k za novy auto, ktery je stylovy, mi prijde jako hodne ferova cena.

Pravdou je, ze u nas (a v cele stredni evrope) se prodavaji za 300k auta jine kategorie (mala), ktere ve vetsine pripadu slouzi i jako auta rodinna. Takze v CR prodeje tohoto krasneho kousknu nebudou podle me nic moc. A na zapade nevim jestli je Fiatek takova legenda jako napr. Mini

Ale kousek je to nadhernej, obzvlast interier se mimoradne povedl!

0/0
23.3.2007 8:30

janyh

Vypadá hezky

Teď jde o to, jakou zvolí strategii. V podstatě je to jako mini cooper, i když se nedá soudit podle fotek, ono mini už zas tak mini není. Ale jestli tam bude rozdíl jen například kolem sta tisíc, tak každý raději sáhne po mini, jelikož každy bude raději jezdit v "bavoráku" než ve fiatu. Důležité je, aby to co je na fotkách bylo i v prodeji, aby kůži nenahradily levné plasty atd. Jinak v téhle podobě se mi vážně líbí a to i přes to, že nemám rád malé vozy s navíc je mi i úplně jedno, že je to fiat.

0/0
22.3.2007 12:59

Andee

Re: Vypadá hezky

Pochybuju, že každý sáhne radši po mini-bmw... dneska vyrábí Fiat statisticky spolehlivější auta než BMW a podle názoru mnohých i uživatelsky přívětivější... R^

0/0
22.3.2007 15:05

janyh

Re: Re: Vypadá hezky

Musím oponovat, protože srovnávat kvalitativně bmw s fiatem je totální úlet. Italská auta nejsou špatná, mají svůj styl a osobitost, ale fiat k těmto autům krom téhle pětistovky a kupíčka rozhodně nepatří. Klasický fiat, tedy stilo, panda, punto.., oni nevypadají zle, a ani nejsou moc poruchoví, jak si nekteří myslí, ale kvalita zpracování a použitých materiálů to je běs. Tvrdší plasty neumí snad ani korejci! Já pracuji v oboru aut a mám přehled takřka o všech vozech všech značek, proto si troufám tvrdit, že co se použitých materiálů týče je fiat až do roku 2006 nejhorší ze všech světových automobilek. BMW je v materiálech a zpracování špička, co je jejich problémem je elekronika a to od jednotky do sedmičky. To se prostě srovnávat nedá ani náhodou. Motoricky jsou ale fiati dobří a jejich JTD je špička.

0/0
22.3.2007 21:17

Andee

Re: Re: Re: Vypadá hezky

Vcelku s tebou souhlasím, ale takovej běs to není. Pokud srovnáš Punto třeba s Fabkou, tak co se týče interiéru jasně vítězí. A to říkám z vlastní zkušenosti. Samozřejmě trojkový bávo je někde trochu jinde...

0/0
23.3.2007 9:16

Pablos

Re: Vypadá hezky

Cenovy rozdil mezi timhle Fiatem a Mini je vetsi. Koukal jsem do ceniku Miniho a levnejsi model stoji asi 525 tis.

0/0
23.3.2007 8:36

janyh

Re: Re: Vypadá hezky

Já sem právě neznal cenu tohohle fiátku, ale všichni zde píšou kolem tříset tisíc, co že cena hodně dobrá. Ale jak říkám, hlavně aby z výroby vyjelo to co je na fotkách.

0/0
23.3.2007 9:47

Jamil

Stejný jako Brouk

O5 někdo předělal lidové vozíkto do kategorie nelidových zbytečností.Rv

0/0
22.3.2007 12:52

Petr.

Hmm

Vypadá to zajímavě, hlavně interiér je povedený, ale cílová skupina jsou mladé kočičky, protože na nic jiného to asi nebude.

Fabia má alespoň užitnou hodnotu, ale tohle je takový retro úlet a myslím že zrovna Fiat by měl koukat spíš na to, aby jeho auta byla spolehlivá pro masový trh.

Každopádně po dlouhé době pěkné auto od Fiatu. Protiváha úchylné Multiply.

0/0
22.3.2007 12:46

Sporadany_obcan

Tyhle "návraty" nefungují....

"Nový" Fiat 500 se nemůže ve skutečnosti jen na základě toho, že je to revival. 

Očekávám úplně stejný propadák, jaký byl u novodobé repliky starého VW Brouka. Na obrázkách před uvedením probíhalo stejné mediálně-virtuální nadšení, ale když to pak vidíte bezprostředně na silnici...Rv :-/

0/0
22.3.2007 11:20

Sporadany_obcan

Re: Tyhle "návraty" nefungují....

sorry, vypadlo mi slovo - se nemůže ve skutečnosti CHYTIT jen....

0/0
22.3.2007 11:22

Speedy

Beatle sice nic moc

to máš recht, ale Mini je super: Ten se myslím povedl jako že hodně a tohle vypadá taky suprově.

0/0
22.3.2007 11:25

Sporadany_obcan

Re: Beatle sice nic moc

Nezapomeň, že tady to vidíme na marketingově promyšleně dělaných záběrech. S VW Beatle to vypadalo podobně, jako věrná kopie Brouka. Tady se obávám právě úplně stejného efektu, nakonec už z toho videa je to docela patrné, no uvidíme, za cca pár měsíců...  

0/0
22.3.2007 11:34

Tom

asi tak 1000 x hezčí než nová (i stará) fabia

0/0
22.3.2007 11:20

PetaP

chválím!

Na pár výhrad super auto! R^ :-)

0/0
22.3.2007 10:26

palmic

Re: chválím!

Designove jo, ale jinak to bude auto pro sebevrahy

0/0
22.3.2007 11:14

PetaP

Re: Re: chválím!

Proč?

0/0
22.3.2007 12:51

zuzu

no... neviem

1. dizajn - nadhera

2. cena - hruza

3. fiat ma vseobecne "papierove" plechy... takze za tu cenu: ee

4. tiez som zvedava na crash testy

0/0
22.3.2007 10:19

Andee

Re: no... neviem

Fiat nemá "papírové plechy" zhruba od roku 1999, kdy uvedl na trh Punto II. To má hmotnost téměř 1100 kg a plechy silnější než většina jeho konkurentů z té doby. Tuhost předních šavlí je podstatně vyšší než třeba u Fiesty, Saxa nebo Clia ze stejné generace.

0/0
22.3.2007 15:09

martin

Asi nejlepší retro

..teda musím uznat, že se povedl, je to dle mýho asi nejlepší retro...ještě obráceně otevírané dveře a je to špica...ale asi cenově nereálná;-)

0/0
22.3.2007 9:47

Ebo

..jop..

..tak to je lepší než nová fóbie sport ;-D

0/0
22.3.2007 9:24

Phantom2005

Tohle autíčko ...

... JE NÁDHERNÝ!! Trochu mne mrzí ten obecný trend předokolek s motorem vepředu, ale budiž. Interiér je úžasný - přesně ten správný mix moderního designu a stylu 50.let

0/0
22.3.2007 8:57

ptiger

úchylka

no je to hezký auto, ale celý koncept revivalů je postavený na hlavu:

PROČ TYHLE AUTA POSTAVILY TU KTEROU ZEM NA KOLA?

PROTOŽE BYLY LEVNÝ, JEDNODUCHÝ A NENÁROČNÝ NA PROVOZ!!

tohle ani jeden z nich nesplňuje, koupí si to pár nostalgiků a fůra zbohatlických snobů (jako new beatle) jinak kdybych já chtěl revival- TAK JEDINĚ TATRU 603R^

0/0
22.3.2007 8:52

Onofrey

Re: úchylka

částečně  máš  asi pravdu,  ale  srovnávat New Beatle (vW Brouk) s novou 500 asi nejde.  Retro není vůbec pasé, stačí se podívat po amerických automobilkách, je to celosvětový trend a  nejen u aut... Určitá nostalgie po zaltých časech bez  internetu, teroristů , globalizace...

Doufám, že  500 bude  jednoduché,  levné a nenáročné  autíčko do města, jinak by to přeci nemělo smyslvyrábět,  jak  správně říkáš. R^V VW  Beatle je  opravdu úlet pro snoby. (Y)

0/0
22.3.2007 10:08

ptiger

Re: Re: úchylka

no právě cena bude asi malér...já to vidím jako cílové druhé auto pro zbohatlické paničky do fitka, na kávičku a tak

0/0
22.3.2007 13:31

Karel

Re: úchylka

Vítejte v Rumunsku, zemi s nejlevnějším automobilem Dacia Logan - Automobilový tygr Evropy.

PROČ TYHLE AUTA POSTAVILY TU KTEROU ZEM NA KOLA?

PS: 603 revival to by byla bomba. Hned s wattovým parostrojem

0/0
23.3.2007 23:16

old fashioned Vince III...

...

pěknýR^

0/0
22.3.2007 8:44

engels

tarta revival

mel jsem  pujcenou 613. na 2 to jezdilo 120. atd. Zkousel to na mne na rovine  vytuneny golf. Tak kde koncil golf , tatra zacinala. Jinak bez posilovace rizeni a ostatnich veci nic moc pojezdeni ale motor to byla pochoutka.

0/0
22.3.2007 8:38

PetaP

Re: tarta revival

:-) Bodejť by ne, osmiválcový dva a půllitr R^

0/0
22.3.2007 15:52

Konik Tonik

Re: Re: tarta revival

T613 ma tri a pul litr :-)

0/0
23.3.2007 11:14

Elektronek

Ja chci Tatra 603 Revival!!!!

Po VW Broukovi II, Mini Morrisu II, Fiatu 500 II, T-Birdu II (a jestli nahodou nejsou jeste nejaky podobny retromodely) by meli vyrobit auto s designovymi prvky Tatry 603. Budu prvni kdo si to koupi.

Jo a jeste by to chtelo Citroen DS II...

0/0
22.3.2007 8:28

abu

cena

S tou cenou teda nevim, na zahranicnich webech jsem se docetl ze by to bylo byt jedno z levnejsich aut zacinajici na cene 7500E, krom toho si myslim ze Fiat neni v pozici BMW nebo VW aby si mohl dovolit prodavat stylovku za 500tis..

0/0
22.3.2007 8:17

pokolgep

Re: cena

uplna pravda a naprosty souhlas....navic kdyz se bude delat v Polsku sami polaci jsou vyznavaci malych auticek ale cenove by to nedali...Rvjinak auticko je hezke....

0/0
22.3.2007 8:41

hellblazer

Re: Re: cena

stejne jako u nas taky nejezdi skoro zadny Toyoty Aygo, Peugeoty 1007 a Citröeny 1, za ty samy prachy si vetsina lidi radsi koupi vetsi stejne vybaveny a motorovany auto nebo o hodne vetsi ojetinu. Jsou to proste druhy (treti) auta do rodiny do mesta, ale nova petistovka bude superstylovka (podobne jako novy Mini), u ktery bych se o odbyt pri cenach kolem 300k nebal, zensky z toho budou hotovy (ta moje uz asi rok doufa, ze se bude vyrabet a koupi si ho) a s tou ctrnactkou nebo verze Abarth to asi i pojede...

0/0
22.3.2007 11:07

dlouhej

prostě boží

0/0
22.3.2007 7:18

Dr. Erich Fiedler

Retro

Jako retro rarita povedeny, rozhodne vic nez radobypokus s VW Beatle...:-©

0/0
22.3.2007 6:33

Xladi

Re: Retro

Máte pravdu VW Beatle se měl držet více staré koncepce, ale mě se docela líbí, ale ta cena:-©. Jinak toto auto je pěkné, ale nešlo si nevšimnout panelu žadící páky, ta přece musí vadit. Neustále se o to bude opírat noha, koukal jsem na Pandu, která je podobná, sice jsem v rom neseděl, ale řekl bych že by mi to vadilo. Nemáte někdo zkušenosti?

0/0
22.3.2007 6:56

dejf444

Re: Re: Retro

je to o zvyku, ze začátku mi řp posazená na palubce ala dodávka trochu vadila (včetně panelu, na kterém je posazená)... po pár týdnech jsem si zvykl a naopak, když sednu do něčeho jiného, tak zjišťuju, že si nemám kde opřít nohu :o))

0/0
22.3.2007 11:32

packa1

Ne ne

Italii motorizoval spis Fiat 600 nez petistovka. Ta byla na rodinny vuz moc mala.

0/0
21.3.2007 23:22

farous

Re: Ne ne

600 Multipla R^

0/0
22.3.2007 7:47

farous

Re: Ne ne

Jinak pětistovek bylo vyrobeno víc než vo milión víc než šestistovek a to nepočítám těch půl milónu starších verzí pětistovky  -  500 Topolino, která  vypadala ještě  úplně jinak

0/0
22.3.2007 7:53

Jack

Re: Re: Ne ne

No ted nemam zadny zdroj s cisly, ale pokud se do produkce šestistovky zapocitaji i licencne vyrobene vozy SEAT 600, NSU-FIAT 600 (JAGST 600) a ZASTAVA 750, tak šestistovka musi svym poctem petistovku jasne prevalcovat.

0/0
22.3.2007 8:43

Ojaman

nááááádheraa

je to kulantní kousek za nekulantní cenu. ta mi jinak skvělej dojem z tohodle nádhernýho autíčka kazí. nu což začnu pořádně makat a bude ;-D

0/0
21.3.2007 20:57

MP

Tak tohle...

...nema chybu, krasa!!!

0/0
21.3.2007 20:18

Jujing

bezpečnost

tak tohodle "auta" chci vidět crash test na to sem fakt zvědav

0/0
21.3.2007 19:15

MP

Re: bezpečnost

Proti bariéře to špatný určitě nebude...když vás pak někde ale trefi Touareg nebo podobna jina debilita, bude to jina...

0/0
21.3.2007 20:20

packa1

Re: bezpečnost

Tenhle Fiatek je sirsi nez nova Fabie.

0/0
21.3.2007 23:25

gp

Re: Re: bezpečnost

JÉ TO JE FAKT, NEJDŘÍV SE MI TI NECHTĚLO VĚŘIT ALE JE TO TAK, fIJÁTEK PŘEKONÁVÁ fÁBII ii V ŠÍŘCE O 2 CM

0/0
22.3.2007 9:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.