- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...kontejner na tridenej odpad s cirou optikou.
Co tu všichni řešíte tu cenu? Necelejch 300k je za takovejhle nádhernej kousek fajn. Uvědomte si, že Fabia kategorie není na západ od našich hranic až k hranicím Portugalska rodinné auto, takže nikdo neřeší, jestli má 100 litrů v kufru navíc. Trh, který diktuje výrobcům poptávku je trochu někde jinde než u nás, kde dá z pochopitelných důvodů 80% lidí přednost pár let staré ojetině.
Presne tak. Ja taky nechapu co vsichni maji. 300k za novy auto, ktery je stylovy, mi prijde jako hodne ferova cena.
Pravdou je, ze u nas (a v cele stredni evrope) se prodavaji za 300k auta jine kategorie (mala), ktere ve vetsine pripadu slouzi i jako auta rodinna. Takze v CR prodeje tohoto krasneho kousknu nebudou podle me nic moc. A na zapade nevim jestli je Fiatek takova legenda jako napr. Mini
Ale kousek je to nadhernej, obzvlast interier se mimoradne povedl!
Teď jde o to, jakou zvolí strategii. V podstatě je to jako mini cooper, i když se nedá soudit podle fotek, ono mini už zas tak mini není. Ale jestli tam bude rozdíl jen například kolem sta tisíc, tak každý raději sáhne po mini, jelikož každy bude raději jezdit v "bavoráku" než ve fiatu. Důležité je, aby to co je na fotkách bylo i v prodeji, aby kůži nenahradily levné plasty atd. Jinak v téhle podobě se mi vážně líbí a to i přes to, že nemám rád malé vozy s navíc je mi i úplně jedno, že je to fiat.
Pochybuju, že každý sáhne radši po mini-bmw... dneska vyrábí Fiat statisticky spolehlivější auta než BMW a podle názoru mnohých i uživatelsky přívětivější...
O5 někdo předělal lidové vozíkto do kategorie nelidových zbytečností.
Vypadá to zajímavě, hlavně interiér je povedený, ale cílová skupina jsou mladé kočičky, protože na nic jiného to asi nebude.
Fabia má alespoň užitnou hodnotu, ale tohle je takový retro úlet a myslím že zrovna Fiat by měl koukat spíš na to, aby jeho auta byla spolehlivá pro masový trh.
Každopádně po dlouhé době pěkné auto od Fiatu. Protiváha úchylné Multiply.
"Nový" Fiat 500 se nemůže ve skutečnosti jen na základě toho, že je to revival.
Očekávám úplně stejný propadák, jaký byl u novodobé repliky starého VW Brouka. Na obrázkách před uvedením probíhalo stejné mediálně-virtuální nadšení, ale když to pak vidíte bezprostředně na silnici...
sorry, vypadlo mi slovo - se nemůže ve skutečnosti CHYTIT jen....
Designove jo, ale jinak to bude auto pro sebevrahy
1. dizajn - nadhera
2. cena - hruza
3. fiat ma vseobecne "papierove" plechy... takze za tu cenu: ee
4. tiez som zvedava na crash testy
Fiat nemá "papírové plechy" zhruba od roku 1999, kdy uvedl na trh Punto II. To má hmotnost téměř 1100 kg a plechy silnější než většina jeho konkurentů z té doby. Tuhost předních šavlí je podstatně vyšší než třeba u Fiesty, Saxa nebo Clia ze stejné generace.
..teda musím uznat, že se povedl, je to dle mýho asi nejlepší retro...ještě obráceně otevírané dveře a je to špica...ale asi cenově nereálná