Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda: první dveře z plastu dostane terénní roomster

Může se to zdát jako návrat k legendárním trabantům. Mezi tehdejším "bakelitem" a dnešními plasty je ale velký rozdíl. Chystaný model Roomsteru Scout nebude mít zadní dveře z plechu, budou plastové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrmla

A co třeba Chevrolet Lumina

Ten se dělal z laminátu několik let a nikoho to nepřekapovalo , podvozek byl rámový.

0/0
24.3.2007 15:20

Flegmatik

To jsou plky

No, pěkné argumenty s ekologickým podtextem si na nás ze Škody připravili  :-) ... Nejdřív na Scouta (tím myslím toho TERÉNNÍHO Roomstera ;-D) nalepí spousty plastů, hagusy a bůhví co ještě, a pak s velkou slávou oznámí, že sníží hmostnost zadních dveří o jeden kilogram!  Boha jeho, to jsou články... Škoda Auto zase "něco objevila" a bude se ohánět ekologií (jak už někdo říkal - kolik se spotřebuje energie a vytvoří nebezpečných plynů při samotné výrobě těch dveří, to už nám nikdo neřekne)... Rovněž v tom Citroënu BX už dávno byly plastové díly (od poloviny 80. let 20. století). Mějte se.

0/0
24.3.2007 0:08

ondra112

Jaky navrat k Trabantu?!

To jsou tady zase hlody, jaky navrat k Trabantum? V minulosti nebyly pate plastove dvere zadnou raritou - ja je mel napriklad u Citroenu BX.

0/0
23.3.2007 15:14

XXX

XXX

XXX

0/0
23.3.2007 14:35

ZapBranigan

520i 24V 12l ve meste - nadhera :-D

0/0
23.3.2007 11:06

Jintaj

Škoda, že to nedělali už u Felicií

Na nich totiž ty páté dveře rezly až hrůza pohledět... :-(

0/0
22.3.2007 21:19

Stíhací bombardér Havel

takže menší spotřeba paliva a méně emisí

a nakonec se dozvíme, že jsou ty dveře o 1 kg lehčí. ;-D

0/0
22.3.2007 19:52

Ace007

to určitě

"Je to kvůli snížení hmotnosti vozu a následného snížení spotřeby paliva a vypouštěných emisí,“ :-)Ted ještě kolik fabrika vyprodukuje zplodin při výrobě toho plastu. Jo je to těžký když VW neumí dělat pořádný motory ale jenom žravý sra...(Y)

0/0
22.3.2007 16:14

Nyx

Re: to určitě

no nevím, příbuzný má octavii kombi 1,9 81kW a jezdí s tím v průměru za 5,5litru nafty, náš nový passat kombi 2.0 tdi 125 kw žere asi 7,5litru, mně to příjde jako velice slušná spotřeba na to, že to auto umí 230 km/h.

0/0
22.3.2007 20:07

Jintaj

Re: Re: to určitě

Koncernové TDI motory nejsou to nejhorší, nicméně tohle platilo ještě tak před 5 lety... dnes VW už poněkud ztrácí na konkurenty.

0/0
22.3.2007 21:21

mpes

Re: Re: to určitě

5,5 na sto? Tak to to jeste musi honit po dalnici anebo mu to nekde tece spodem ven z nadrze!

0/0
23.3.2007 1:53

Michal

Re: Re: Re: to určitě

No když jezíš stylem plyn - brzda a máš to plně naložený tak z toho vymodlíš určitě i 6 :-). Jinak s wv 1,9tdi dost dlouho nikdo nedržel krok ... jedne z nejlepších motorů co byl .. bohužel se wv moc nezlepšil

0/0
23.3.2007 10:46

FISHkaa

edit textu

vsechno na celem clanku beru, ale ve vete"Pro terénní vůz Roomster Scout připravuje zadní dveře, ..." slova "terenní vůz" ve spojení s Roomsterem?!? To snad ne... :-©8-oX!Rv

0/0
22.3.2007 14:09

Michal

Re: edit textu

Jneom počkej ... už je připravenej tovární speciál roomster Dakar ... a hádej jakej závod chce jet :-);-D

0/0
23.3.2007 10:48

mirek

Re: Re: edit textu

Praha prčice a ještě s kamionem náhradních dílů.

0/0
23.3.2007 21:52

packa1

Hybridni dvere?

Proč hybridni?

Americky Saturn ma celou kastli z plastu uz leta.

0/0
22.3.2007 13:58

STAVA79

plast dveře

Myslím si že zadní dveře z plastu, jsou kvůli tomu, aby za pár let nevypadali jako zadní dveře Felicie;-D

0/0
22.3.2007 13:45

jouda

terénní škodovky?

    Docela mne pobavilo spojení "terénní škodovka" ve spojení s roomsterem. Pohon 4x2 a konstrukce auta vysloveně vybízí k vyjetí mímo silnici :). Spíše mi to přijde jako optický styling než něco do terénu.

0/0
22.3.2007 13:19

geroc

Plasty.

Mám za to článek v podobném duchu (ne li ten samý) se před časem tady objevil. Taky se drbalo v duchu iDnes s velkou slávou že Hrůster bude mít páte dveře z plastu.

0/0
22.3.2007 13:18

karel27a

Určitě správný krok

Že by plastové zadní dveře byly úplná novinka se mi nezdá - 4 roky jezdím s Volvem V70, které je má také. Netušil jsem to až do té doby, než to do mě na křižovatce zezadu narval Ford Tranzit. Výsledek byl jednoduchý - mě poposunul o 5 m dopředu, sám si totálně zrušil předek a moje zadní dveře byly malinko odřené s téměř neviditelnou prasklinkou dlouhou asi 1 cm. Jiná škoda na tom plastu nebyla. Vzhledem k výšce Tranzitu ránu nechytil jenom nárazník, ale dveře to dostaly také - přesto na nich nebyla vidět žádná deformace, jako by to bylo u plechu. Je vidět, že moderní plasty jsou skutečně výborné ...

0/0
22.3.2007 13:08

666333

Re: Určitě správný krok

To je příliš zjednodušené.Prostě náhoda.Pokud bys stál na brzdě,tak ti to zbořil v pohodě a ani by ses nestačil divit.Já jsem s novým autem,které má výbornou ochranu pro střet s chodci(ve vztahu k nim) narazil asi 10 km/h do starého auta přede mnou(ale jo,byla to moje chyba),starému autu trochu praskl nárazník,poposunul jsem jej asi o 1,5 m a já toho měl za 90 tis.,staré autí za 4 tis.vč. stříkání... Předky se vždy deformují velice intenzívně... BTW:Ten tranzit tam těch plastů vpředu také hodně.;-)

0/0
24.3.2007 10:14

ds

jako ja

Ty dvere jsou jako ja kdyz se vy.seru - o kilo lehci a navic mene zplodin.

0/0
22.3.2007 13:07

PetaP

plasty fuj

:-© Rv Je to těžký průser. Ale taková je doba, nedá se nic dělat :-(

0/0
22.3.2007 12:56

Mára

Re: plasty fuj

ale prom te, dnesni plasty maji vyrazne vyssi tuhost nez plech

0/0
22.3.2007 14:57

PetaP

Re: Re: plasty fuj

Samozřejmě, své výhody nepochybně mají.

0/0
22.3.2007 15:43

rudastraka

plast

mam plastove blatniky. po lehke nehode se musel cely blatnik menit. cena 11tis bez prace!!! navic po zlomeni mel plat ostre hrany o ktere bylo snadne se riznout.

0/0
22.3.2007 12:50

mpes

Re: plast

si priste nekupuj Renaulta ;-D

0/0
23.3.2007 1:54

Andee

Re: Re: plast

přesně mě to napadlo... to jsou totiž jediný blatníky na světě, který se vždycky rozletí ;-D

0/0
23.3.2007 9:23

Antik

1kg...

Kolik prosím ty celé dveře váží? Abychom viděli, kolik procent hmotnosti se ušetřilo....jestli to vůbec mělo smysl ;) ... Na druhou stranu, kdyby byly třeba plastové 5. dveře u Feld, tak by to určitě někteří majitelé přivítali, protože ty reznou asi nejvíc :)

0/0
22.3.2007 12:05

šáde

tahoun HTP

Odlehčuje se kvůli motoru 1,2 HTP ???

0/0
22.3.2007 11:59

packa1

Re: tahoun HTP

Nesahej na 1,2 HTP! Jemu to neni treba, von tahne hezky vod spoda ;-D

0/0
22.3.2007 14:00

Ach jo (bls1)

To určitě!

"... bude také snažší a levnější případně vyměnit nabouraný díl.". Na to už se známe moc dobře.Vzhledem k tomu, že to nepůjde vyklepat, nebude jim nikdo konkurovat, tak to bude jedině dražší.

0/0
22.3.2007 11:33

Coldstone

Re: To určitě!

Roomster z pet lahví

0/0
22.3.2007 11:46

Antik

Re: To určitě!

Není to tak, že u těch plastovejch se v případě prohnutí nahřeje ten díl a narovná zpět do původního tvaru? Tedy takové vyklepání bez vyklepání;)  ....nerozumím tomu, jen mě to napadlo, tak please nekritizovat ;)....

0/0
22.3.2007 12:06

LJ

Re: Re: To určitě!

Jenze vono se to neohyba, to praska - viz konverze Trabantu na trsatka atp

0/0
22.3.2007 14:30

Mára

Re: Re: To určitě!

je to tak, plasty se lepi bezne. Jednou mi jeden machr naboural predni naraznik a v servisu mi tu diru proste zalipuly za 200,- Pojistovna zaplatila vymenu:-)) Pokud je ale prasklina prilis velka, tak uz to lepit nelze

0/0
22.3.2007 14:56

mpes

Re: Re: Re: To určitě!

podvádíš a ještě se s tím chlubíš? Ach jo :-/

0/0
23.3.2007 1:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.