- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten se dělal z laminátu několik let a nikoho to nepřekapovalo , podvozek byl rámový.
No, pěkné argumenty s ekologickým podtextem si na nás ze Škody připravili ... Nejdřív na Scouta (tím myslím toho TERÉNNÍHO Roomstera ) nalepí spousty plastů, hagusy a bůhví co ještě, a pak s velkou slávou oznámí, že sníží hmostnost zadních dveří o jeden kilogram! Boha jeho, to jsou články... Škoda Auto zase "něco objevila" a bude se ohánět ekologií (jak už někdo říkal - kolik se spotřebuje energie a vytvoří nebezpečných plynů při samotné výrobě těch dveří, to už nám nikdo neřekne)... Rovněž v tom Citroënu BX už dávno byly plastové díly (od poloviny 80. let 20. století). Mějte se.
To jsou tady zase hlody, jaky navrat k Trabantum? V minulosti nebyly pate plastove dvere zadnou raritou - ja je mel napriklad u Citroenu BX.
Na nich totiž ty páté dveře rezly až hrůza pohledět...
a nakonec se dozvíme, že jsou ty dveře o 1 kg lehčí.
"Je to kvůli snížení hmotnosti vozu a následného snížení spotřeby paliva a vypouštěných emisí,“ Ted ještě kolik fabrika vyprodukuje zplodin při výrobě toho plastu. Jo je to těžký když VW neumí dělat pořádný motory ale jenom žravý sra...
no nevím, příbuzný má octavii kombi 1,9 81kW a jezdí s tím v průměru za 5,5litru nafty, náš nový passat kombi 2.0 tdi 125 kw žere asi 7,5litru, mně to příjde jako velice slušná spotřeba na to, že to auto umí 230 km/h.
vsechno na celem clanku beru, ale ve vete"Pro terénní vůz Roomster Scout připravuje zadní dveře, ..." slova "terenní vůz" ve spojení s Roomsterem?!? To snad ne...
Jneom počkej ... už je připravenej tovární speciál roomster Dakar ... a hádej jakej závod chce jet :-)
Proč hybridni?
Americky Saturn ma celou kastli z plastu uz leta.