Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto před prodejem umyjte, ale zázraky nečekejte

Kolik se dá vydělat na vyčištění auta před jeho prodejem v autobazaru? Má cenu vůbec do plechového miláčka na jeho poslední cestě do autobazaru ještě investovat?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chch

ale zázraky nečekejte ...

zázrak¨by byl kdyby hovada z idnes prestrala produkovat tyto nesmysly

0/0
23.3.2007 21:32

Ruby15

Re: ale zázraky nečekejte ...

Myslíš sebe a některý další podobný machry z diskuzí pod články? Rv

0/0
24.3.2007 12:48

Standa

Re: ale zázraky nečekejte ...

Docela dobře detailně propracovaný článek, nevím, co máš. Aspoň, až si vyděláš na vlastní a budeš ho chtít prodat, tak víš, jestli umýt nebo ne. Já si rozhodně myslím, že jedině umýt ikdyby to mělo zvednout prodejní cenu jeno o deset korun nahoru, protože špinavého si člověk všimne a odvrátí zrat, kdežto umytého si všímáš dýl ...

0/0
25.3.2007 21:24

AAA

Do sta tisic v Ackach

to znamena ze nakupci odejde s papirama a za dvacet minut se vrati s tvrzenim, ze je mu to hrozne lito, ale na auto se jeste dival sef a podle nej ma spatny lak cehoz si predtim nevsiml a tak za nej muzou dat nejvic sedesat...

0/0
23.3.2007 16:42

XXX

XXX

AAA Auto jsou zloději, podrazáci, dělají z nás blbce, hlupáky, jenom myslejí na peníze. Nikomu nedoporučuji, aby si někdo z Vás kupoval ojetinu v AAA Auto. Já opravdu vůbec nepochopím, proč teda vlastně PROČ zákazníci kupují ojetiny v AAA Auto. To kvůli Jágrovi, Zeťové, Kubelkové......, že doporučují tento autobazar. Celebritám je to fuk, jenom dostanou zaplaceno nebo dostanou zlevněnou, ale bezporuchovou ojetinu. Jenom my obyčejní očané ČR budem podvedeni. Ani polocie, vláda a Paroubek tomu nezabrání. Nekupujte auta z AAA. Když nebudem kupovat auta z AAA, tak ať firma ZKRAHUJE. My zákazníci jsme zkrahovali, zbankrotovali!!!! 

0/0
23.3.2007 14:44

Smějící se bestie

Re: XXX

Co znamená "ZKRAHOVAT"?

0/0
23.3.2007 15:54

XXX

Re: Re: XXX

Smějcí se bestie od AAA AUTO.

Je to jedno, ne?  ZKRACHOVAT!!!!!

0/0
23.3.2007 16:00

Blbecku

Re: Re: Re: XXX

mel bys vedet ze takova firma nekrachne jen tak. Maji cile v politice....tv... atd

0/0
23.3.2007 17:58

mat

Re: Re: Re: XXX

co znamená "smějcí"?

0/0
25.3.2007 1:02

Kark

Re: XXX

už si představuju Jágra jak se prohání v solidní jeté feldě kterou mu extra vybrali za to že jim dělá reklamu. 1,3 LX s nedělenejma sedačkama.

0/0
23.3.2007 16:00

Lukesak

Re: XXX

Vidim ze jste vsichni odbornici na slovo vzati. Politika acek se zmenila, kdo kupoval v ackach pred 6 lety a dnes tak vi o cem pisi. Myslite ze by se jim tak darilo kdyby byla vsechna auta borky a vrany? Proc tam teda jezdi stale tolik lidi? Jsou to IDIOTI? myslim ze ne. XXX si asi koupil Passata za 110 a cekal zazraky ze??:-)

0/0
23.3.2007 17:53

podiveny

Re: Re: XXX

Rád vysvětlím, bydlím totiž hned vedle AAA a jsa důchodce, můžu pozorovat"cvrkot" v jejich autobazaru. Uplatňují důsledně velmi dobrou ochodní politiku abych tak řekl živého podniku. Na rozdíl od jiných autobazarů se vás hned u vchodu ujme "dozorčí kontroly u vchodu", v objektu hrají reprodukovanou hudbu a při vstupu zákazníka pouštějí informační pokec. Mimochodem slyšet ho 30x za den jde pěkně na nervy. Obsluhující personál je typu štěnice,  chytí se vás a už nepustí. Po ploše se neustále pohybují zaměstnanci v jednotném oblečení, z objektu autobazaru vyjíždí a přijíždí neustále auta, prostě máte dojem, že jde  o velmi dobře fungující komplex. To  zákonitě  naláká zákazníky na rozdíl od ostatních  podobných  podniků, u kterých nevíte, zda tam někdo vůbec žije.  Jinak je to ovšem soused velmi nepříjemný, mimo jiné kupříkladu  celonočním osvětlením narušuje spánek obyvatel okolí. Také noční vykládání a nakládání vozů na transportní obludy je takhle kolem půlnoci velmi sadistická záleži

0/0
23.3.2007 19:28

Jirka K.

Re: Re: Re: XXX

... ale o kvalitě či nekvalitě AAA (i když i ní taky myslím svoje) tenhle příspěvek moc nenapoví :-/

0/0
23.3.2007 20:36

podiveny

Re: Re: Re: Re: XXX

to nebylo ani mým úmyslem a  nepovažuji se za odborníka na jezdící plechové krabice. Jen jsem se pokusil odpovědět na otázku, proč chodí lidé do AAA, i když mají špatnou pověst.

0/0
24.3.2007 16:37

xrocky

Re: XXX

Kupoval jsem v AAA postupně tři auta a byl jsem velmi spokojen. Mají vypracovaný poměrně dokonalý systém jak potenciálního zákazníka "zlomit", ale pokud jste dostatečně tvrdí, tak budou skákat podle Vás. Pokud nevezmete žádné auto z jejich placu, jsou vpodstatě do 24 hodin schopní přivézt auto z libovolné pobočky. A nabídku mají opravdu bohatou. Vemte si sebou vlastního automechanika a pak je vysoká pravděpodobnost že budete spokojeni.

0/0
23.3.2007 20:46

Milda

Re: Re: XXX

Aaa zamestnanec ... nebo manager ? Ja byl tak kupovat v aaa auto a jiz nikdy! Jsou to obchodni s....e. Neveril bych, co rikalo hodne lidi na jejich adresu, dokud by me sami nevojebali. Nakonec jsem auto koupil v AUTO JAROV(vim, ze timhle delam nejspis reklamu), a jsem spokojen, to auto bylo fakt pripraveny a hlavne mi rekli nedostatky, ukazali zespoda atd. Kamarad koupil v aaa Feldu za 43 tis. a pak zaplakal, pac do toho dalsich 20 musel vrazit !....

0/0
23.3.2007 22:49

tmf

Re: Re: Re: XXX

Já teda nevím, ale představa že koupím 7 let staré auto a příštích 3 roky budu jen dolejvat benzín ...

Prostě kupuju ojetinu tak trochu riskuju.

0/0
24.3.2007 15:32

garf

Re: Re: Re: XXX

Auto Jarov zaměstnanec? Na myčce?

0/0
25.3.2007 1:05

B.A.D.Y.

Re: Re: XXX

byvaly spoluzak dela v ackach a durazne vsechny varuje pred nakupem u nich ;-D

0/0
25.3.2007 10:49

František Metr

Re: XXX

Kdo tě platí? Já mám s AAA dobrou zkušenost.

0/0
24.3.2007 16:57

Jintaj

Jak předejít problémům při nákupu ojetiny

1) Vyhněte se značkám, o kterých je známo, že jsou předmětem šmeliny a zlodějny (VW, Audi, Škoda, MB, BMW...)

2) Vyhněte se bazaru AAA Auto!

3) Nejlepší je stejně vybrat si ojetinu v cizině, např. po internetu...[>-]Rv

0/0
23.3.2007 13:10

A

Re: Jak předejít problémům při nákupu ojetiny

4) A posledni a nejdulezitejsi - nic nekupovat :-P

0/0
23.3.2007 14:01

Karel

Re: Re: Jak předejít problémům při nákupu ojetiny

5) Zaplatit Western Unionem Angličanovi který prodává auto v německu ;-D

0/0
24.3.2007 11:04

JiPi

Re: Re: Re: Jak předejít problémům při nákupu ojetiny

;-D;-DR^

0/0
24.3.2007 19:04

Tomas

Re: Jak předejít problémům při nákupu ojetiny

poprve slysim, ze se krade BMW, jedine X5, to jde na "odbyt" ale jinak je to "nekradena" znacka....... ;)

0/0
23.3.2007 22:08

Zkusenosti

dulezite veci nejsou??

Nevim ale znamej prodaval auto a v autoesa mu rekli 70 tka souhlasil ale pri podpisu smlouvy mu rekli ze mu jeste strhnou 4tis za vyrizeni a to jsem v celem clanku nikde nenasel. Tak to asi redaktori meli nejakou protekci nebo ze by zamerne o tom nemluvili??

0/0
23.3.2007 13:04

BobarskyBuh

Re: dulezite veci nejsou??

Třeba to je tím, že to až k podpisu nedošlo tak na to ani nemohli přijít.

0/0
23.3.2007 13:48

demon3

Re: dulezite veci nejsou??

Prodával jsem v AutoEsa dvě auta a za vyřizování si nestrhávali nic, takže asi šíříš bludy...

0/0
23.3.2007 21:24

Hlína

Vybava auta

Pratele, podle meho se z ohledu "pohodlnostni" vybavy vyplati pouze central a klima. Ostatni blbosti (elektricky okynka, barva bila nebo jina, destove senzory, radio s 8 repraky) povazuju za zbytecny. Na druhou stranu - pokud na to mame, proc si to nedoprat, ze?

0/0
23.3.2007 12:49

Dan G.

Re: Vybava auta

Vidím to dost podobně, já bych si kromě centrálu, ABS, alespoň dvou airbagů, nějakého obyčejného rádia a klimy dovedl představit k absolutní spokojenosti ještě xenony. Ostatní věci už beru tak, že bych se bez nich klidně obešel.

0/0
23.3.2007 13:16

pepa

Re: Re: Vybava auta

jojo, elektricky okynka alespon vpredu, klima (man. staci) a central. Pokud mozno radsi vic pytlu nez cajky jako palubni "pc" a podobny serepeticky...

0/0
23.3.2007 13:47

JM

Re: Re: Re: Vybava auta

Podobny kriteria jsem mel na posledni dve auta i ja:

- eletrk. okna vpredu,

- klimoska aspon manualni,

- central dalkovej,

- min. 2x aibag.

0/0
23.3.2007 17:48

AAA

Re: Vybava auta

Hosi hosi, to si rika kazdej majitel Fabie Junior, ale az na chvili sedne do skutecny auta, zmsla se rychle a stahovat okna klickama a nastavovat zrcatka packama uz se pak nechce nikomu...

0/0
23.3.2007 16:44

demon3

Re: Re: Vybava auta

Okna v elektrice jsou jasný, auto s kličkou už bych nechtěl, ale zrcátka jsem nastavil naposled před dvěma rokama a ani netušim jestli ta elektrika ještě funguje.

Bez toho bych se obešel bez problémů...

0/0
23.3.2007 21:28

Jujing

Re: Re: Re: Vybava auta

víš jak sou dobrý el. zrcátka když ti jde za autem nějaká kočka? ;-)

0/0
25.3.2007 17:46

Fittipaldi

Re: Vybava auta

Podle mého je blbost i klima a centrál - ostatně klíčky vůbec. Správné auto se startuje klikou, jen tak mám motor pod kontrolou, jakou rychlostí bude nahazován. Z klimatizace je člověk akorát nachlazenej. Když nad tím tak přemýšlím, i spojka je na nic, ta rychlost tam při troše vůle vleze tak jako tak. Z blinkrů nic nemám, akorát tam páčka překáží a žárovky praskaj, takže bych ideální auto shrnul na 4 kola, jeden motor, brzy aspoň na jednom kole, plynový a brzdový pedál, volant a sedačka řidiče. Dveře potřeba nebudou, aspoň v autě nebude tak vedro!

0/0
24.3.2007 21:03

Kevin Costner

Horst Fuchs

Když ho vyleštím leštěnkou z TV shopu, stoupne hodnota o 70 tisíc korun a ani nebudou chtít vidět motor ;-D

0/0
23.3.2007 11:17

Hlína

Re: Horst Fuchs

Po lestence z TV shopu z ni bude Mercedes, ty noumo ;-D

0/0
23.3.2007 12:43

Karel

Re: Horst Fuchs

Do motoru taky musis nalejt lubrikant z  TV shopu - opraví i zadřený motor...

0/0
24.3.2007 11:06

Pepe

Základní pravidla prodeje ojetiny

Základní pravidla prodeje ojetiny, aby na tom člověk tratil co nejmíň: známý automechanik, který průběžně vyplňuje servisku aby pěkně vypadala, používat potahy a gumové "koberce", před prodejem potahy zahodit, dát nové gumovky, nechat vygruntovat interiér, opravit škrábance a oděrky od kamínků a za levný peníz nechat stačit tacho dle údajů ze servisky a auto prodat do bazáče (ne komise)..... Toto je velmi rozšířený způsob prodeje firemních ojetin, kdy za krátký čas auto nalítá stovky tisíc km a pak se jako tříleté se 100tis km prodává do bazáče:-/

0/0
23.3.2007 10:52

hm

Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

... to je riti, pak aby si clovek s duverou kupoval ojety auto :-/

0/0
23.3.2007 11:17

Dan G.

Re: Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

Je to špatný, ale bohužel je to realita. Bazary jsou plný 15 let starých aut s 80 000 najetými kilometry.

Takovým evergreenem prodejců jsou pak kecy o tom, že předchozí majitel byl sváteční řidič, s autem moc nejezdil apod.

Někdy jsou taková už od pohledu tak dobitá, že cifře na tachometru snad může uvěřit opravdu jen blbec.:-(

0/0
23.3.2007 13:21

Souhlasím

Re: Re: Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

No uvedu 2 příklady. Když sem kupoval svoje auto, mělo 8 let a 106 000km, každej řikal jak je to děsně stočený. Jezdim denně do práce, do jinýho města + sem tam víkendy a za rok se nedostanu přes 11 000km. Takže asi budu muset před prodejem milionkrát objet panelák aby mě věřili, že sem nic nestáčel.. Můj kolega má Polo v garáži, ročně díky služebnímu autu s nim ujede 1500 km. Když ho prodával, tak mu v jednom autobazaru a jeden kupující na inzerát doslova vynadali, že takhle hodně stáčet tachometr je prasárna a blbost.. :)))

0/0
23.3.2007 13:32

Alfik

Re: Re: Re: Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

jojo, i to se stává, známy byl nedávnou na prohlídce po dvou letech a má najeto 8538 km. Prostě má ještě firemní auto a jeho stojí v garáži. Ale obecně bych právě na takové kaufy a kaufy po důchodci a podobné pohádky zas tak moc nevěřil. I když brácha koupil 12 let staré auto a to mělo opravdu reálně najeto asi 25000 km. Sloužilo jen na dušičky, jednou týdně na nákup. A je to pravda protože to bylo z druhého konce vesnice.

0/0
23.3.2007 13:45

Kark

Re: Re: Re: Re: Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

A já měl služební auto, po  6 letech 320 000, šlo pryč se 115 000. Jak byl majitel firma nebo živnostník je třeba být opatrný.

0/0
23.3.2007 13:47

Dan G.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

Přesně, jak je v techničáku předchozí majitel firma, tak snad raději ruce pryč. Nejen, že je tachometr často stočený, ale i kdyby nebyl, tak takový vůz většinou neměl zrovna jednoduchý život.

Bůh ví, kolik řidičů se na něm střídalo, co to bylo za lidi (ve smyslu jak zacházejí s autem) apod. Často jsou takové vozy více opotřebované než kdyby stejnou porci kilometrů najezdila soukromá osoba.

0/0
23.3.2007 15:11

Martin Pokorný

Re: Re: Re: Re: Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

No ono je to tak, že se dobrá auta prodávají většinou po rodinách a známých. A ty vraky se potom prodávají do výkupu v bazaru. Existují i výjimky, ale to jsou opravdu VYJÍMKY!

0/0
23.3.2007 16:02

Xladi

Re: Re: Re: Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

Podle mého hodně kilometrů zas tak moc nevadí, pokud je to auto servisováno jak má. Když se stočí tachometr a při prodeji vám nabulíkujou jak je v pohodě a že je všechno měněný, tak pak mlže třeba prasknout rozvoďák a může bejt po autu. Jediná možnost jak koupit auto s nájezdem kterýmu se dá věřit je nový auto nebo auto od člověka kterého dobře znáte. Pokud má někdo auto se kterým najezdí 1500 ročně díky tomu že má služebák, je to skoro zbytečné mít ho doma.

0/0
23.3.2007 18:21

Alfik

Re: Re: Re: Re: Re: Základní pravidla prodeje ojetiny

Je to skoro zbytečné, ale taky to tak máme. Žena najezdí tak do 200 km měsíčně, poslední roky ani neměním gumy, je to pořád na zimních. Ale když jsem vyjímečně služebákem pryč, jak by se dostala s dětma do školy a zpět. Tak prostě máme dvě auta, jinak to nejde. A takových lidí znám ve svém okolí spousty.

0/0
23.3.2007 18:50

Mr. Šrot

Auto se má prodávat zhuntovaný!

0/0
23.3.2007 10:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.