Diskuze
644 elektrických koní do terénu: ZAP X od Lotusu
Děkujeme za pochopení.
Tomas
Zasuvka
V tomto je dulezite zduraznit, ze nabiti za 10 minut vyzaduje pripojeni na rychlonabijec, ktery je napajen ze 380V zasuvky, jinak je ve voze k dispozici vestaveny dobijec, ktery je vsak pripojovan na 220V klasickou zasuvku a jako takovy dobije akumulatory za cca 4 hodiny. Tedy cely system je vymysleny podobne jako tenkrat pred 10 ti lety ta akce General Motors s elektromobily EV1. viz. http://www.electroauto/gm.html
Doufam jen, ze toto vozidlo nedopadne stejne jako ta EV1, tedy hromadnym sesrotovanim....
iuos
hmm
elektromobily by měly být sečrotovány - už jenom kvůli falešnému pocitu ekologičnosti... ona se ta eletrika totiž musí někde získávat... a pochybuju, že by se řidič drbal za jízdy ve vlasech pravítkem...
iuos
hmm
a kde se ta baterka dobíjí?... to abych měl doma malej temelínek, ne?... a hlavně, že z toho nejdou čmoudíky
geroc
Pohádka před spaním.
Chtěl bych vidět ty baterie na výkon nějakých 460kW které nabiji na plný výkon za 10 min. a ujedu na ně 500 km.No možná rychlostí 20 km/h.
rudastraka
Re: Pohádka před spaním.
jde nejspis o spickovy vykon. jestli to je podporeno vysokokapacitnimi kondenzatory, neni to zadny problem.
nabijeni pri sledovani teploty se da hodne urychlit
poskladanim bezne dostupnych akumulatorku muzes dat dohromady akumulator velikosti benzinove nadrze s dojezdem 200-400km
performer
cena bude největší problém rozšíření
reálná cena musí být mnoho milionů.......Takže ekonomicky se to vyplatí leda až bude ropa tak za 500USD/Barel. Ale lidé co na peníze nehledí si to samozřejmě pořídí už teď.... Taky bych si to koupil, ale zatím holt na koruny hledím a ropa je pořád příliš levná....... (ale zase všechno má své meze - k smrdutému dieselu bych se nesnížil, to už radši jezdit sockou, když už někdo nemá na benzin).
rudastraka
Re: cena bude největší problém rozšíření
pred 20-ti rokama jsi koupil laptop za cca 100 mesicnicj prumernych platu. dnes koupis vic nez jeden NB za prumer
Dr.Ozd
?????
Nějak se mi to nezdá,460kw elektromotory?Proč?A baterie,které by je uživily,bych rád viděl.To by byl epochální přelom.A kdyby to opravdu fungovalo,tak by přece stačily elektromotory okolo 150kw (to je výkon zcela postačující) a dojezd by byl hodně přes 1000km.To by byla přece mnohem rozumnější varianta.
performer
Re: ?????
Dojezd je brán při maximální možné ekojízdě - tj. se spotřebou tak 20kW. Snad si někdo nemyslí, že to ujede udávaný dojezd na plný výkon......... Na plný "plyn" to ty baterie vycucne za pár minut.......
Alex
je to tady....
A je to pravda, je to potvrzene z vice zdroju, LOTUS spolupracuje velmi uzce s firmou TESLA Motors http://www.teslamotors.com , jestli tohle opravdu pujde do seriove vyroby, tak to bude tak prevratna bomba, ze to budou muset zakazat a nejspis taky sesrotovat. jako to legendarni GM V1, ktere se dokazalo nabit s tema novyma bateriema od OVONICu za cca 20 min. a to bylo nekdy v roce 1998 ted skoro 10 let po te ty baterie zase nekdo vskrisil a jeste vylepsil a je to tady http://www.electroauto.cz
rs
revoluce
no pokud by to byla i z poloviny pravda, tak si myslim, ze by nestalo nic v ceste masovemu rozsireni...teda az na cenu...ale prijde mi to lepsi nez nejaky hybridy a podobne...
Pecaf
Re: revoluce
Pravda, že postát na "pumpě" 10 minut není o tolik víc než při dnešním tankování, takže to by bylo hodně zajímavé. Ale vzhledem k současným cenám takových technologií by si něco takového mohl přídit tak maximálně Bill Gates nebo státní papaláši (kterým bychom se na to samozřejmě složili my). Nicméně pohádka je to krásná. A taky by konečně byl dobrý argument na umlčení Bursíka a následnou dostavbu dalších JE.
Fan
životnost
Tak jestli budou údaje trochu přibližné a dojezd bude kolem 500km a možnost nabít baterie alespoň 7000x tak baterie přežije auto ale asi si ještě počkáme
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!