- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prodam Mazdu323f....1992,1.6,16V.V dobrem stavu.Zelena met.Cena dohodou.Piste prosim na email:monika109@emal.cz
je mi 25let a mrkacku mam uz sestou.nedam na ne dopustit,pro jednu sem si jela az do ostravy,kterou mi za tyden ukradli.byla nejlepsi a hl,lehky tuning,jediny problem jsem mela ,ze tam byl citit benzin stalo se mito ve 4 mrknach.
Nevim proč by mu dneska měla stát v garáži, je mi teda 21, mrknu mám třetím rokem v GT verzi, co se zatim sere tak je výfuk, jinak nic, jen pravidelný věci jako brzdy atd, btw používám komponenty brembo a v servisu mazdy na DOD (den otevřených dveří) bylo změřeno do protokolu že brzdy jsou s těmito komponenty špičkové, co se týče ABS tak mi teĎ odešlo čidlo, jinak je to auto bez problémů. S vyklopenýma světlama se normál jezdit může, akortá se přestali montovat do novějších vozů, jelikož tyto světla představují nebezpečí pro chodce při případné srážce....
Peace
Jen jsem chtěl dodat, že autor mohl ještě dopsat na jakém stupínku spolehlivosti TUV se mrkačka pohybuje.
K čemu,jak auto dopadlo na STK?Jako jak o ni majitel pečoval a dělal údržbu a zacházel s autem? Jak kdo,jako každé jiné auto.
Mám 5 let najeto již 350 tis a šlape jak hodinky , vyměnil jsem jen spotřební věci - kus výfuk, kotouče, rozvod řemen, jinak se jen vozím, jinak motor je vynikající s malými elektrickými úpravami je i v nové Mazdě 3
a co jinyho nez spotrebni veci bys chtel menit? Sedadla? Motor?
S touhle Mazdou (1,6i BG) mám asi 8 let osobních zkušeností. Koupili jí naši někde v bazaru. Byla z Německa s úplně spartánskou výbavou. Kromě elektrického šíbru nemá žádnou elektroniku, ani posilovač řízení.
Za těch 8 let ale měla téměř všechny uvedené problémy (klepající volat při brždění, vymlácené kulové čepy, škubání motoru, brzdy pomalý nástup, hučela ložiska, 2x nákup poslední koncovky výfuku - 1x prorezlo a 1x ucpání izolací a následné roztržení posledního tlumiče).
Nicméně se nepotvrdili naše obavy, že vyklápěcí systém očí brzdy odejde. Vyklápění funguje perfektně. Jen když se často světla otevírají a zavírají, tak praskají žárovky. Ale teď se svítí pořád, takže necháváme oči stále otevřené. :-)
Motorově je to však držák. Je to 8 ventil a není nutné ho točit. Pro klidnou jízdu stačí motor vytáčet do 2,5 tisíce. Máme i Escorta 1,6 16 ventil, ale ten je nutné točit nad 3 tisíce, aby jel stejně svižně jako Mazda.
Tak to jsme na tom stejně. Já vlastním BG již 10 rokem :-)
Měl jsem ji dva roky a co si nechala líbit, tomu jsem kolikrát ani nevěřil.Teď mám AR 147 o které se tvrdí, že má jeden z nejlepších podvozků, ( což je pravda) ale 323 na tom byla téměř stejně. Mohu doporučit.
Pane Šikl,
Mazdu 1,816V-GT (r.výroby 11/89 - takže už babička ) vlastním 5 let a jsem s ní naprosto spokojený. Několik údajů navíc: v elektrice jsou i okna a zrcátka, olej plná syntetika 5W40, spotřeba oleje kolem 0,7l na 12000km. V mém případě škubání motoru při akceleraci způsobovaly svíčky Bosch,dal jsem japonce a byl klid.
Upřesňující údaj o motoru (dle TP)objem 1848ccm a výkon 96kW.Jinak s Vaším článkem souhlasím.
Jen je tu malý detail: oleje se už několik let neškatulkují na syntetické atd...podrobnosti na http://www.oleje.cz
Hezké čtení.
Zaráží mě stylistika tohoto článku (začíná to jako recenze, pokračuje to jako výčet osobních zkušeností...), a ty hrubky: nejtiŽší, fun club=tam asi musí být švanda . Taky by to mohl někdo opravit, než se to pošle do světa.
Jinak auto asi ok, i když preferuji jiné značky.
Za chybu nejtiŽší se omlouvám. Stane se. Již opraveno. Na "fun clubu" nevidím nic špatného.