- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že za komančů bylo esenbáků asi 20 000 a dělali i to všechno co za ně dnes dělají úředníci měst a další lidé. Teď jich prej je 50 000 plus městský a nemůžu říct, že by stáli za každým rohem, nepřehlednou zatáčkou, nebo za horizontem.... ,a hlídali a zvyšovali pravděpodobnost potrestání nějaké prasárny. Fakt je, že i pracují - občas je vidím zašitý s radarem na dvoukilometrový rovince kde je padesátka a cesta na čtyři jízdní pruhy.
Mnohonásobně zvýšit pokuty a tresty vězení a dělat častější kontroly. A důsledně vše dodržovat. Jediné řešení.
Jenom aby se naslo dost mista v jiz dnes preplnenych veznicich
Nějak nám zmlkly jejich vítězné tirády o tom, kterak nás občanstvo ochránili před sebezničením. Dokonce i pan policejní prezident (nyní už bývalý) v praxi dokázal, že všechny ty zákazy a omezení jsou pouze vymyšleny k tomu, aby lidi naplnili erární kasu. Na bezpečnost provozu to nemá žádný vliv a tisíce řidičů, kteří denně s úspěchem porušují stupidní Šimonovského paskvil a dokonce mají tu drzost, že nebourají,jen potvrzují tuto skutečnost. A není divu.Řada tzv."dopravních expertů" se rekrutuje z řad dopravní policie. Ta vždycky soustřeďovala policajty s nejnižším IQ, kteří neměli na víc než buzerovat lidi. A řada z nich si přitom i hojila své komplexy.Od takjových čekat něco jiného než zákazy a drakonické tresty by bylo naivní.Tito pánové jen účelově zneužívají cítění lidí k prosazování svých ryze sobeckých zájmů.Velmi dobře totiž chápou,že dodržovat jejich výmysly v praxi je nemožné.
Nelze než souhlasit s tím,že ŠIZÁK je dělán účelově a jeho skutečným smyslem je vytahat co nejvíc peněz z kapes občanů. Je pravdou i to, že od omezenců z řad policie nelze čekat nic jiného než represe. Páni experti nám záměrně zastírají skutečnost,že jejich omezení vycházejí z konstrukce a výkonů vozidel před padesáti lety a vůbec neberou v úvahu technický rozvoj. Navíc z každého řidiče chápou jako potenciálního vraha nebo alespoň jako tupého, nemyslícího tvora, jehož jedinou snahou je spáchat sebevraždu s pomocí motorového vozidla. A na licoměrné
varování typu:"co kdyby přejeli tvoje dítě" část jednodušších lidí stále ještě slyší. O "kvalitě" práce pánů expertů nejlépe vypovídá i to, že počet nehod v porovnání se statisíci úspěšně porušených zákazů je mizivé procento. Nehodovost se zcela vymýtit nedá. Jedině zákazem silniční dopravy. Jak vidět, páni "experti" se o to už neúspěšně pokusili.
No nevim. Zase zvednout represe? Co je to za blbost ? Ja beru za nejvice represivni u nas byvaly Nymbursky kraj a Rakusaky. Popravde to co dokazi ridici v techto oblastech nema obdobu.
Dalsi problem je dohled od lidi, co nic nedokazi (tim nemyslim statni policii). tito tabulkovy plnici mestskych pokladen nedokazi pouzivat rozum, a jak psal nekdo nize, nelze pak jezdit dle rozumu (teda pokud nejste hazarder a nechcete prichazet o body apod, ze se treba uhybate cyklistovu pres plnou caru na prazdne silnici apod).
Takze jeste vetsi represi k jeste horsi situaci. Me uz od noveho zakona nekdo tuknul auto 3x. Protoze mam skoro veterana, nevyplati se havarijni. Vinika jsme vypatral jen jednou.
Zdravim,
,ze se divite? Svara na podzim nasel rozpulenou skodovku,mrtveho sofera na volante,zaschla krev na krku. Zavolal policii,ktera ho nasledne cely den dusila,jak se k tomu dostal,jestli se nahodou nehonili,no proste unikat. takze pak se clovek tomuto vubec nedivi,na jedn ustranu chce pomoci a na druhou stranu tio na nej malem svedou. No comment.
M.
OldFaker - už jen ta přezdívka mi stačí,abych věděl jaké pako se za ní skrývá
...co je to Old Faker? Než zase něco zablijete, poskoku?
Zdravím vás, ještě před dvěma roky jsem jezdíval v Brně, nyní už bydlím a sleduji (a účastním se) dopravy v Praze. Vypozoroval jsem (subjektivně) jeden zajímavý rys: Kritická přetíženost pražské dopravy vede řidiče k tomu, aby místo pravidel používali zdravý selský rozum. V Praze častěji vídám, že řidič, který má přednost, pustí šoféra z vedlejší, který by se jinak neměl šanci do fronty zařadit; častěji vídám různá galantní pouštění protisměru přes zúžení apod. - prostě proto, že řidiči dříve nebo později sami zažijí, jaké to je, když kvůli nějaké překážce pět minut čekají, až se konečně přeruší ta nekonečná řada aut v protisměru, která má přednost... A proto si spíše všimnou, když jiné auto je v téže nezáviděníhodné situaci.
Trošku bych řekl, že by na první stránce Vyhlášky mělo být velkým písmem napsané HLAVNÍ PRAVIDLO: "Řidič je především povinen dbát na plynulost silničního provozu. K dosažení tohoto cíle smí porušit ostatní pravidla." (bude pokračovat)
Ono je totiž například zcela zjevné, že pro plynulost provozu je přínosnější, když při předjíždění na krátkou chvíli zvednete rychlost klidně i o 20 nad povolenou, abyste předjížděcí manévr co nejvíc zkrátili, jenže z autoškol vychází zelenáči, kterým instruktor jak svaté dogma opakoval, že nesmí překročit rychlost. A bohužel než se ten zelenáč přetransformuje na zkušeného řidiče, který ví, kdy je VHODNÉ rychlost překročit, aby se zmenšilo potenciální nebezpečí dané situace, trvá to dost dlouho a mezistavem je stav, kdy se ten zelenáč chová jako pako.
když si uvědomíte,co ti naši posranci prosadili za represe a jak veliké fin. částky musíte zaplatit za kdejaký přestupek,kolik bodů tratíte za kraviny a máte jich jen 12ks,tak se nesmí nikdo divit,že se začíná vyplácet ujíždět a to nejen od nehod,ale rovnou i dopravním policejním hlídkám!
Nebráním tady lidi co jezdí pod vlivem,ale překvapivě v Německu hrozí za tento přestupek 200-480euro max!!! To je max. 15.000,-kč,u nás hrozí min.25.000,- až 50.000,-!!!A teď si vemte kolik bere takový Němec a kolik mu ještě i po zapl. nejvyšší pokuty zbyde a kolik bere takový obyč. Čecháček .Je to směšné, tohle musel vymyslet chorej mozek!
A proto ať se nikdo nediví,že se opravdu vyplácí radši zdrhnout,je-li i minimální šance,že to projde.Ty postihy jsou totiž opravdu likvidační!
Tedy to je uvažování. Fakt žasnu !
Kdopak těm šoférům radí, aby jezdili likvidačně ?
Kdyby nejezdili jak prasata, nebyly by postihy
...inteligente
Není divu. Dostali téměř neomezené pravomoci a rázem se všichni cítí jako elita.Ostatně- Šimonovského paskvil si taky vybrečeli fízlové. Většina "dopravních expertů" se rekrutuje z členů dopravní policie(tedy policejní spodiny) nebo s nimi úzce spolupracuje. Jejich omezené chápání začíná a končí v kategoriích: zakázat, oflastrovat,odebrat ŘP.Proti policejní zvůli se lze účinně bránit třeba řidičskou solidaritou.Dneska už se plně ukazuje, že drakonické tresty vedly pouze ke zvýšení bezohlednosti řidičů.Nehod neubylo, mrtvých přibývá. Myslet si,že to vyřeší tvrdé tresty si může akorát stupidní policejní mozek.Proto fandím všem, kteří najdou odvahu dokázat, že naše dnešní policie je banda tupých namyšlených primitivů.Nehody byly,jsou a budou. Přináší to civilizace. Stejně jako nemoci nebo kriminalitu.Žádné drakonické tresty to nevyřeší. .
Ach jo. Je tragedii ze existuji lidi jako ty. Hloupi a lhostejni k jinym.
Hlupe! Vetsine dopravnich expertu se rekrutuje z rad absolventu technickych vysokych skol.
S ceskymi ridici jako ty to jinak nez represi nejde. To by uz cesko melo polovinu obyvatel protoze hlupove jako ty by je na silnicich pozabijely.
Ridicska solidarita neni nic jineho nez pomoc pri porusovani zakonu a vrazdeni nevinnych.
Tvrde tresty(opravdu tvrde) jsou jedinym spusobem jak jednat s hlupy jako ty. Kdyz dostanes zapal plic tak za lekarem nechod. Vzyd to je normalni, prinasi to civilizace. Proste zemri.