Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia cee´d xR: turbo a 200 koní

Dvě stovky koní má mít sportovní verze slovenské kie. Do kategorie rychlých hatchbacků neboli hot-hatchů se chystá už i cee´d.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

engels

dobrý

už jsem si myslel že se nikdo nechytne. Tahle věta funguje jak červenej hadr na býka, stačí napsat a vždy se chytne mraky troubů.Je uplně jedno co máš pod kapotou, zaleží na prachach. Jeden fakt je neodiskutovatelný, vyzkoušené overene věci fungují. novinky je treba vyzkoušet.

0/0
29.3.2007 15:05

K

Re: dobrý

dyt sem mu psal ze je to flame;-D dnes to bylo spatny, nuda;-D

0/0
29.3.2007 15:14

romova okeren

kia forewer

0/0
29.3.2007 11:32

engels

vw

Všechny auta jsou šmejdy , nejlepší je klasika TDIPD  škoda a vw

0/0
29.3.2007 8:28

Robert

Re: vw

Po ránu dobrý vtip. Koncernové TDI jsou motory konstrukčně z minulého století. Ostatní automobilky je dávno předběhly se svými commonraily. Jde vidět, že jsi s žádným jiným moderním dieselovým agregátem nejel (Citroën, Kia, Fiat)

0/0
29.3.2007 8:54

K

Re: Re: vw

;-Dflame;-D nepochopil?

0/0
29.3.2007 9:55

Kuba

Re: Re: vw

Omyl, nejlepší jsou benzinové motory, musíte mít v dieselu turbo, aby Vám auto vůbec jelo.

0/0
29.3.2007 10:50

JFK

Re: Re: Re: vw

Ty budes asi pekny OSEL ... podivej se co kolegove vyse napsali;-D Ve skratce TDI se jiz skryva to tvoje TURBO troubo:-©:-©

0/0
29.3.2007 11:56

arzilipen

Re: Re: Re: Re: vw

Vetsina je vas vedle jak jedle, rec tu neni o nejakych dvestekonovych turbodieslech, jedna se o preplnovane zazehove motory( vysvetlivka pro vsechny milovniky cmoudaku: zazehovy = benzinovy).  

0/0
29.3.2007 14:34

K

Re: Re: Re: Re: Re: vw

;-D;-D neumime cist? Se tady reaguje na prispevek TDIPD ne;-) A to je pokud ja vim turbo dehet strikacka cerpadlo tryska;-D

0/0
29.3.2007 14:44

So

Re: Re: vw

Moderní neznamená dobrý. Po zkušenostech s CR u Fordu (přidřené piezoel. vstřiky) a Mercedesu (několik poruch vstřikování po sobě) mám Audi s 1.9PD a po 260tis. ani jedna porucha. Jistě, za studena traktorový zvuk a výrazný turboefekt, ale taky naprostá spolehlivost a oproti CR nižší spotřeba.

0/0
31.3.2007 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.