- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám úplně stejné Saxo (r.v. 2000- 1. majitel) a pod článek se mohu podepsat. Na dálnici si s ním můžete dělat z tříválcových fábií prču, těch udávaných 165 to skutečně jede (175 podle tachometru), chce to však řidiče, který už něco najezdil a nelekne se, když ho vezme boční vítr. Co se týká práce servisů- lépe bych to nenapsal.
V Saxíku jsem nikdy nejel, ale jeden známý měl Saxo 1,5 D. Atmosférický diesel. Pochvaloval si spotřebu - mimo město 4 litry nafty. Výkon taky nebyl nejhorší, jednou to musel na dálnici osolit a Saxík bez problémů makal 160 km/h. Ale přece jen už je to stařík. Z těch nových motorů mě docela zajímá 1,1 CRD, který je ve voze Kia Picanto. Menší povinné ručení, než u Fabie a bere sotva 4,2 l nafty.
Mám doma AX 1,4D najeto 260000 a jezdí dobře minimální údržba a spotřeba do 4,5 litru, jednou se mi povedla spotřeba 3,8 ale to byla plynulá jízda vez zastávek. 160 jsem jednou na tachometru taky měl ale auto jako by se chtělo rozskočit, ale do těch 130 to vytáhne v pohodě a 140 na předjetí stačí.
nejlepší auta dělá škodovka a vw, jejich tdi jsou nepřekonatelné
Upřednostňovat Saxo před Corollu s ohledem na sedadla vracející se do původní polohy...? Buď čtu PR Citroenu a nebo článek svátečního řidiče... Na základě zkušeností s iDNES, ale to vypadá spíše na to první...
P.S.: Nemám Corollu...
To víš že jo - je to kravina celý... a několik jedovatých poznámek na Fiata... já myslím, že pánové od Citroena chvíli cucali tužku...
Nevim jak tady u nas, ale v zahranici se tahle vozitka prodavala take s elektrickym pohonem. Dokonce se jeste do nedavna vyrabeli nekde v Belgii. viz
http://www.electroauto.cz/106saxo_electrique.html
Jezdilo to az 150 km na jedno nabyti, coz se dalo celkem pouzit.
U nás by se museli nechat spešl dovýzt ale dojezd 150 km je docela příjemnej to je Pravda. U těhlech elektromobilů záleží jen na rychlosti nabíjení a kapacitě baterie, kdyby byly nějaký superkapacitní nebyl by problém aby to najelo stejně jako normální auto s plnou nádrží, ale viděl jsem srovnávací obrázek účinnosti využití energie když se jezdí elektromobilem a normálním autem elektromobil měl nižší účinnost paliva ale na druhou stranu je jednodušší odsířit velkou elektrárnu než snížit emise každýho auta zvlášť
Takže takovej obouchanej střep za třeba 90000? To mě utvrzuje v názoru že i celkem nová ojetina může bejt vrak. Níc proti Citroenu sám mám AXko má najeto 260000km bez potíží a taky má za sebou minulost se 3 nehodami, poprvé kupované bourané a 2 vlastní ale nemám důvod ho prodávat a pokud bych prodával tak na to upozorním stejně bych za něj nedostal víc jak 30000,- i když je v pohodě. O Saxu jsem přemejšlel jako o nástupci ale asi si raději připlatím a koupím nové než riskovat nákup nekvalitně opravené bouračky se 180000km To je docela nepoměr nové auto 180000,-Kč 0Km, nebourané nebo 100000,-Kč za 6 let staré auto 180000Km a 2x těžce bourané
A co takhle si nechat přivézt Saxo s jasnou minulostí odněkud zvenku? Protože nový auto téhle kategorie s trochou výbavy bude za 300 tisíc minimálně...
To jako že z kopce jezdil na neutrál? Tak to je pěkná blbost....
Skoro jsem získal dojem, že v autorizovaných servisech dělají jen ti, kteří by se ve vlastní firmě neuživili.
Já myslím, že to tak bohužel je. Třeba Cartec v MB, to je tragedie.
No jinak lituji toho dobráka co to koupil jako perfektní, jednou autobus, podruhé totálka, nalítáno 180000 po okreskách a ve městě ...
Skoro jsem získal dojem, že v autorizovaných servisech dělají jen ti, kteří by se ve vlastní firmě neuživili.
Já myslím, že to tak bohužel je. Třeba Cartec v MB, to je tragedie.
No jinak lituji toho dobráka co to koupil jako perfektní, jednou autobus, podruhé totálka, nalítáno 180000 po okreskách a ve městě ...