Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pneumatika, která se sama opraví

V Barumu začnou vyrábět "nepropíchnutelné" pneumatiky, když najedete na hřebík, díra se sama zacelí. Continental - majitel otrokovické firmy - koupí slovenský Matador.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Angi.xX

Proti Policajtům

Policajti se povyšujou,jeden z nich nám parkuje pod oknem za bytovkou na příč,čímž zabírá dvě místa s tou svou stříbrnou rakví,nejradši bych tam postavila auto před něj,ať nemůže vyjet,jenže etě kde vzít to auto..[:-Policajti se vám budou mstít.No a?Jen ať příjdou,já se jejich modré spocené uniformy nebojim./](Y)(Y):-©

0/0
29.4.2007 20:50

Mispulin

raději bych se zaměřil na kvalitu

možná bych dřív zkusil vyrábět kvalitní pneumatiky a pak tomu dávat tyto třešničky na dortu

0/0
14.4.2007 21:16

Thyronx

Continental= dobra firma.

Sice pravda je to firma nenavidene Ameriky, ale firma je to fakt dobra. Na americkem trhu dokonce velmi oblibena. A amici najezdi rocne opravdu hodne a dobrou gumu umi ocenit. Barum neni jen ceska guma ale delaji se v mnoha zemich.

0/0
13.4.2007 21:30

NOK

Re: Continental= dobra firma.

Conti je německá firma. Nikoliv americka.

0/0
14.4.2007 5:38

Posynek

Re: Re: Continental= dobra firma.

Je a není. Vedení koncern sídlí v Německu, nicméně vlastníci jsou nějaké americké fondy.

0/0
14.4.2007 9:01

Hrouda

Re: Continental= dobra firma.

Chytroline, tak zrovna amici pneumatiky pouzivaji podle rady v servisu a vetsina ani nema potuchy, od jake firmy maji obuti

0/0
14.4.2007 10:28

.

Re: Re: Continental= dobra firma.

Jaks na to prosím tě přišel? Ty tu copak zastupuješ tu americkou nevědomou většinu?

0/0
14.4.2007 11:47

Thyronx

Stara vec..

Gumy odolne na jednoduche propichnuti hrebikem nebo sroubem se delaji leta v mnoha zemich sveta.

Barum se prodava dokonce i zde v USA. Ale jen malokdo je tu zna a kupuje. Nema vydrz a sjizdi se rychle. Na Good Yearach jsem najel 150,000 km (v prepoctu) a na zadni naprave meli jeste hloubku vzorku 4 milimetry. Ted mam Dunlop.Nejsou spatne ale nesahaji Good Yearu ani po kotniky najedu s nima sotva 100,000km.

Nahradni kolo je potreba VZDY! Kdyz pichnete gumu na strane podobne jako ja.. tak je guma na vyhozeni. To nejhorsi na tom ale bylo ze ta guma byla stara 1 den. Najel jsem v noci na dalnici na neco co mi ji to propichlo na boku.

0/0
13.4.2007 21:26

Standa

Re: Stara vec..

Kvalita pneumatik se nedá porovnávat jen podle toho kolik se na nich dá najezdit. Navíc si myslím že i těch 100 000 km je víc než dost. Měl jsem GY Eagle Ventura v rozměru 205/60R15 a po 80000km už se na nich nedalo jezdit. Těm 150000km moc nevěřím...

0/0
14.4.2007 20:53

petr

Re: Stara vec..

na jednech gumach 100k km? a ted tu o Pernikove chaloupce

0/0
15.4.2007 0:07

Ceasar

Re: Re: Stara vec..

Nejsem odbornik, ale to ze v US pneumatika vydrzi 100 000 km neznamena ze to same vydrzi i v Evrope. Nejvetsi podil na opotrebovani ma styl jizdy a ten je v Evrope jiny (vice mest, brzdeni, jizdy na kratkou vzdalenost).

0/0
15.4.2007 7:07

Smil

Re: Re: Stara vec..

Ja mam Continental, a uz na nich mam 91 000km, musel jsem je uz prohodit na zadek, ale rozhodne vzorek maji dost velky a predpokladam ze 120 000 na nich v pohode najedu.

0/0
15.4.2007 13:20

gogo

nemám s tím problém

na dodávce na zadní nápravě 100000 bez problémů...zrovna ty good year

0/0
15.4.2007 16:08

MH

Co to je za novinku?

Vždyť to už roky používá třeba Mercedes S Guard. Dokonce tak reaguje na průstřel pneu.

0/0
13.4.2007 13:09

Já1.

Re: Co to je za novinku?

Mercedes S Guard je typ auta, které je opatřeno mimo jiné pneu typu run-flat. To je něco jiného než avizopvaný typ od Continentalu. Např. Mercedes Pullman se dělá ve verzi S Guard.

0/0
13.4.2007 13:17

Alfik

Re: Co to je za novinku?

navíc v článku je jasně napsáno že to není novinka, novinka to bude v Otrokovicích

0/0
13.4.2007 13:51

Mirco1

Zase jeden příklad...

... zahraniční společnosti, která skoupila českou firmu, aby ji položila, že? Jak tu neustále pyskují různí odborníci na ekonomiku z řad nezaměstnaného čtenářstva, když řvou, že "neznají jedinou českou firmu, která by byla prodána zahraničnímu majiteli a slušně pod ním prosperovala".

0/0
13.4.2007 12:25

popokatepetl

Re: Zase jeden příklad...

Jsi vedle kámo, Matador je slovenská firma. Ty máš k odborníkovi na ekonomiku opravdu daleko. Jinak souhlas, Barumu se pod Continentalem daří.

0/0
13.4.2007 13:14

Apophis

Re: Re: Zase jeden příklad...

Ono by se mu darilo i bez Rv

0/0
13.4.2007 13:49

farous

Re: Re: Zase jeden příklad...

Jinak paradoxně z historie ve značce Barum je už značka Matador obsažena: BARUM -  Bata Zlin, Rubena a Matador. 

0/0
13.4.2007 14:13

Anonym

Re: Re: Re: Zase jeden příklad...

Omyl BAťaRubenaMitas je správně.

0/0
13.4.2007 14:18

nevim jaké si vymyslet

Re: Re: Re: Re: Zase jeden příklad...

nene...ten nad tebou má pravdu, věř mi...pokud si to chceš ověřit do google spojení BAŤA RUBENA MATADOR...jinak viděl sem nějaký staý plakát na ktrém to bylo a podle něj si to pamatuju

0/0
13.4.2007 15:56

nevim jaké si vymyslet

Re: Re: Re: Re: Re: Zase jeden příklad...

http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?y=ekonomika/nazvy.htm

0/0
13.4.2007 15:58

popokatepetl

Re: Re: Re: Re: Zase jeden příklad...

Přesně tak, Matador není žádná historická značka. Dřív to bejval Baum Púchov.

0/0
13.4.2007 22:08

margi

Re: Re: Re: Re: Re: Zase jeden příklad...

no driv to bejval Matador :) - Barum vznikl v roce 1945 sloucenim trí velkych gumaren Bata-Rubena-Matador

0/0
14.4.2007 3:43

ufon

Re: Zase jeden příklad...

Správně je mitas

0/0
15.4.2007 17:07

ha ha

a co kdyz zustane hrebik v pneumatice

0/0
13.4.2007 11:25

briza

Treba

 ... tu technologii casem  pouzije i Primeros :-)

0/0
13.4.2007 11:21

witeg

Re: Treba

;-DR^

0/0
13.4.2007 11:24

Tlustej radek

Re: Treba

No, to už ale bude trošku pozdě...;-D

0/0
13.4.2007 12:35

MiHor

Re: Re: Treba

pozdě bude určitě ... Paroubek už je na světě :o)

0/0
13.4.2007 13:20

cwapa

Re: Re: Re: Treba

R^R^R^

paroubka zformatovat nebo rovnou deleteXX

0/0
13.4.2007 13:28

Danik

Re: Re: Re: Re: Treba

A ja kde se stala chyba :o)

0/0
13.4.2007 18:07

Pete

fakt první? To je Radio Jerevan, ne?

Otrokovický Barum už na konci tohoto roku začne jako první v Evropě s výrobou samospravitelných pneumatik. HA HA HA !!!! ;-D;-D;-D

Od Michelinu jsme si takovou koupili už v roce 1980 !!!

 

0/0
13.4.2007 11:01

svazak1

Re: fakt první? To je Radio Jerevan, ne?

a nebyla to spis dojezdovka?

0/0
13.4.2007 11:43

bobr23

Re: Re: fakt první? To je Radio Jerevan, ne?

;-D;-D;-D

0/0
13.4.2007 13:34

kenx

proti policajtům? :)

Přežije pneumatika i zásah z policejní pistole? ;-) (já vím, naši policajti střílí tak nějak na auto, většina aut po pronásledování nevypadá že by policista dokázal na 5 zásahů trefit aspoň jednou gumu).

0/0
13.4.2007 10:48

RaPel

Re: proti policajtům? :)

No on asi nikdo na světě nemá o moc lepší úspěšnost... Nevěřte všemu, co je v televizi... ;-)

0/0
13.4.2007 12:20

Martin

Re: proti policajtům? :)

jaky ti jsi strelec? zkusils nekdy z pistole trefit aspon stojici terc?

0/0
13.4.2007 12:23

Honza

Re: Re: proti policajtům? :)

Nedavno tu byl clanek o nabojich, co pouzivaji policajti. A protoze jsou prurazne, tak udelaji v pneumatice pry jen malou diru, co se sama zatahne....

0/0
13.4.2007 17:50

Qescob

Barum, kde se dělá...?

Mám na autě barumky...2 jsou Made in Portugal a druhý 2 Made in Romania...:-) Nevím, jestli to není proti předpisům...

0/0
13.4.2007 10:36

Já1.

Re: Barum, kde se dělá...?

Místo výroby na to opravdu nemá vliv.

0/0
13.4.2007 13:09

biturboman

pate kolo u vozu

Tohle uz davno delaji i jini vyrobci (Michelin, Dunlop....), typy PAX, Runflat apod. Nic noveho pod sluncem. Rezervy dneska uz vsechny auta nemaji, pokud jsou takto homologovany, je to ok, staci bombicka na opravy, taky je to casto u vozu LPG s toroidnimi nadrzemi. Jinak ale Barumku a Continentalky patri mezi nejhorsi gumy...zadny zazrak, ani cenove...

0/0
13.4.2007 10:29

Kabi

Re: pate kolo u vozu

PAX A Runflat nejsou samoopravitelné pneumatiky. Jedná se o pneumatiky, které umožní dojezd cca 80 km na pneumatice bez vzduchu. Nikoli o samoopravitelné. Dáváte dohromady jablka s hruškami. ;-)

0/0
13.4.2007 11:14

Já1.

Re: Re: pate kolo u vozu

R^přesně tak, stačí trošku zagooglovat.

0/0
13.4.2007 13:12

farous

Re: Re: pate kolo u vozu

Jabkovice s hruškovicí? Vyzkoušim! ;-D

0/0
13.4.2007 14:16

Deimos

Re: Re: pate kolo u vozu

Ale ono ta technologia uz existuje pre trucky (DuraSeal u Goodyear - http://auto.server.sk/---pneumatiky-aktuality-renault-trucks-ako-prvy-ponuka-technologiu-goodyear-duraseal--category-je-29-x-id-je-19424) a bude aj pre osobaky... Conti bude ale prvy, kto ju uvedie na trh pre osobaky

0/0
13.4.2007 15:26

JS

Re: Re: pate kolo u vozu

Kleber, součást Group Michelin dělá samoopravitelné pneumatiky (velmi podobný princip jako v článku) už několik let. Viz např http://storex.comin.cz/index.php?action=article&id=1781

Jinak samozřejmě, v případě vážnějšího poškození se pneuservisu nevyhnete, ale auta bez rezervy už existují, např. SMART (i když, je to auto ?), nebo auta vybavená PAXem nebo podobným systémem Run-flat pneumatik.

0/0
13.4.2007 19:09

not

Re: pate kolo u vozu

Runflay, Pax a jiné podobné jsou jiné pneu.... Každopádně samoopravitelné pneu již existují. Nicméně to funguje pouze do určité velikosti požkození. Autor článku by se možnáí měl třeba podívat, jak dlouho koncern Michelin vyrábí pneu Kleber Protectis.... Amatér prašivej....Rv

0/0
13.4.2007 21:40

ams

Re: pate kolo u vozu

Contrinentalky patri naopak k ten nejlepsim!

Barumky - ty byvaji obvykle ve druhe polovine startovniho pole.

0/0
14.4.2007 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.