Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volant už nefrčí, pořiďte si řídítka

V posledních sto letech automobilismu bezvýhradně oblíbený kruhový volant by mohla nahradit speciálně tvarovaná řídítka. Velká volantová revoluce se jmenuje Two Spokes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m

kniplyyyyy

...;o) ano ano, pořiďme si všichni do favoritů a felicií kniply ;o));-D

0/0
16.4.2007 13:13

MATESAKOID

Re: kniplyyyyy

....zdvojnasobime tim jejich hodnotu! A nalitim plne nadrze ztrojnasobime ;-D

0/0
16.4.2007 15:19

ples

Tak jsem si...

...rikal, jestli to neni opozdeny april ;-)

0/0
16.4.2007 0:21

Otec Fura

Jen tak dáááál ...

Jen tak dál chlapci a než se nadějeme, tak tu bedeme mít auta s pedály a ty dražší budou mít dokonce i přehazovačku !!! ;-)

0/0
15.4.2007 22:52

Punk

Knight rider

jako najt rajdr dobry. Ale na couvani na <I>. A vseobecne na <I>, kdyby od uvrate po uvrat bylo vic nez 180°. A pro pupkace na<I>, pokud by od uvrate po uvrat bylo vic nez nejakych 90°.

0/0
15.4.2007 22:37

CZE_Lecco

Pěknej

nesmysl toto. S timhle se ani nedá volat přidržet kolenem...Rv:-/

0/0
15.4.2007 20:30

Karel

Revo

Chodí sem eště REVO. Dlouho jsem tu nrbyl a chtěl bych si něco od něj přečíst.

0/0
14.4.2007 23:04

iuos

hmm

no já jsem včera ptokal jeho "bráchu"  vcouvával jsem z garáže autoservisu - valvo stáli lidi (nechápu proč neuhnuli), tak jsem dával bacha abych je nevzal, pak jsem dával bacha na auta na druhý straně, pak jsem se podíval jestli něco nevyjíždí zpoza těch aut čekajícíh na opravu.. a zarazil jsem se o nějakou echt luxus audinu, která stála přímo za mnou... nechápu jak někdo může zastavit tak debilně v cestě...   a nechápu jak může někdo koukat do zrcátka a nevidět, že mu tam stojí auto - cítil jsem se dobře jako kretén ;-(;-(

0/0
15.4.2007 7:17

Brutus

Re: Revo

Nechodí od doby co se veřejně zjistilo že jeho AUDI má obsah 1,6 místo jeho avizovných 2,8 ;-D

0/0
16.4.2007 11:40

MUF

Fóbie

To určitě jako jedna  z prvních aplikuje škodofka do fóbie 1,2 HTP, prootže ušetří materiál na volant. Plnohodnotný volant bude za příplatek. ;)

0/0
14.4.2007 10:00

Rubik1

Idealni poloha

Idealni poloha, ktere se rika "za 10 minut 10" je idealni jen v zatackach. Na dalnici a vubec pri jizde v pruzich je idealni drzet jednou rukou dole a druhou pouzivat na razeni, pripadne ji pridrzovat volant na strane. Takhle nejlepe udrzim spravny smer, i kdyz me neco vyrusi, kdyz vjedu do diry apod.

0/0
13.4.2007 23:33

Simakj

Re: Idealni poloha

za 10 minut deset 8-o no teda nevím jak se to drží ale budiž (nemyslel jsi za 10 minut dvě?)

nyní se v autoškolách učí třičtvrtě na tři - je to lepší

0/0
14.4.2007 8:21

Iks

Re: Idealni poloha

Ty musíš být dobrý řidič ;-D

0/0
15.4.2007 11:24

Jméno

Re: Idealni poloha

tak jenom doufam, ze tebe a podobne <I> na silnici nepotkam...

Kdyz uz mas styl rizeni jako hov@do, tak to aspon nesir mezi lidi...

Na dalnici fakt potrebuju radit co chvili, abych mel jednu ruku volnou na razeni, no a pro jizdu v pruzich taky neni nic lepsiho, nez jedna ruka dole a druhou se rejpat v nose :-©Rv

0/0
16.4.2007 1:20

Simakj

koleno

Vypadá to jako kdyby to zdejší matla (tuner) poskládal doma na koleně.

0/0
13.4.2007 16:32

bullshit

nevíte esli to dělaj i na fóbie?

;-D

0/0
13.4.2007 13:54

Baryk

Re: nevíte esli to dělaj i na fóbie?

Do fobie ne, ale prej to budou delat na hustokary typu Ochcafka f metle, v tedeicku, na hlinach. A jako bonus k tomu dostanes cerny folie na zadni skla a samolepku NO FEAR ;-D

0/0
13.4.2007 14:39

martas38

Re: Re: nevíte esli to dělaj i na fóbie?

Tak tenhle hustoset urco zveda brutalne tocak a vykon nemin vo dvanact klokanu. Skoda ze u toho neni i ta striska proti ptakum, abynesrali na No FEAR ;-D

0/0
13.4.2007 18:11

engels

couvaní

obrovska výhoda při couvání, pokud necouváš přes zrdcátka, tak se pěkně nakloníš přes opěradlo(ja to tak dělám) a koukám volant držím nahoře. a kroutím. Už se těším na řidítka.To fakt mohl vymyslet jen i diot,dopředu možná a couvat někde na parkovišti?

0/0
13.4.2007 13:44

Kevin Costner

Re: couvaní

Řídítka, se kterejma můžeš kalit v pohodě tři kila po dálnici a ty bys chtěl couvat? ;-D

0/0
13.4.2007 14:00

ToddBertuzzi

Když na tý fotce vidím

kde jsou páčky na blinkry a stěrače , tak to musí být skutečně prima řízení ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.4.2007 13:40

ToddBertuzzi

Do embéčka

jako dělaný :-P

0/0
13.4.2007 13:38

rudastraka

riditka

riditka budou, az nebude rizeni mechnicke, ale po dratech. pak pri ruznych rychlost bude ruzne natoceni kol pri stejnem natozeni riditek. ale predstava ze mezi volantem a kolz neni trubka, ale jen drat je pro me trosku znepokojiva. podobna sitace bude u prsd, ktere budou ovladany taky jen elektricky. az se pocitace zblazni, budeme se mit na co tesit

0/0
13.4.2007 12:49

martas38

Re: riditka

Tak v dnesni dobe uz obvykle nemas lanko od plynoveho pedalu, ale draty a taky to jede. Dopravni letadla, vojenske stihacky, zaoceanske lode dnes tez nemaji mezi kormidlem, kniplem, riditky  a ovladanym prvkem tahla, lanka, tyce apod.

0/0
13.4.2007 18:19

K.F.

Re: Re: riditka

ono kdyz se ti podela datovy tok mezi pedalem a plynem je vcelku diametralne odlisne od situace kdy se ti to podela u rizeni... Rozdil od letadla a auta je mimo jine v priprave pred letem, rizeni ovlada nekolik sad pocitacu na odlisnych systemech. Uz vidim jak kazdej kdo chce jet na nakup udela OK start svyho auta....

0/0
16.4.2007 23:01

Alex

Divný

Mně to přijde ujetý. Možná jsem konzerva, ale současný tvar volantu mi přijde ideální.

Můžu na něm mít obě ruce tak, jak to má být, když jedu déle nebo po dálnici, můžu si opřít loket o opěrku dveří a držet ho jenom dlaní, případně mít ruku položenou dole a držet zespodu. Anebo řídit kolenem :-P

Nemám neustálou potřebu vidět na přístrojovku, stejně většinu času jedu rovně a vidím ji, nemám pocit že bych zrovna v zatáčkách nutně potřeboval sledovat, jestli mi náhodou nedochází benzín.

Koncepce asi vychází z toho, že úplné vytočení kol nastane při 90ti stupňovém natočení řidítek. Takže budou děsně citlivá. Sice odpadne ručkování, ale kdybych řadil rychle za sebou, asi bych při tom lehce kličkoval po silnici. Ledaže by tam byla nějaká "deadzone", zóna polohy řidítek, kdy ještě nebudou reagovat.

0/0
13.4.2007 12:37

petrmalyx

Re: Divný

Treba zacnou pozivat snekove rizeni... to byl dead angle, nekdy i 40 stupnu...

0/0
13.4.2007 21:26

Rubik1

Re: Divný

Tos spatne pochopil. Temahle riditkama se toci jako volantem kolem dokola.

0/0
13.4.2007 23:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.