- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mezi Sm. nádražím a Hl. nádražím naměřen hluk 110 decibelů při téměř každém přejezdu soupravy, kterých je 210 za 24 hodin. A to nemluvím o vibracích...
Nechápu, jak souvisí zpoplatnění silnic s hlukem. Akorát další daň navíc a snažší zaparkování v centru pro lidi se zvláštními pravomocemi.
Chapu, ze letecky provoz musi fungovat i v noci, ale zakazal bych cvicne lety z Prahy - Kbel po 19. hodine. Pravidelne zde cvici jeden turbovrtulak a jeden tryskovy dvoumotorovy smejd, ktere startuji nad mesto, otaci se nad Hrdlorezy, Malesice, Zahradni Mesto. Potom leti na vychod a po obratce pristavaji opet v Kbelich. A toto dokazou zopakovat nekolikrat za hodinu, casto az do 22 vecer. Hluk, zejmena tesne po startu, kdyz je v male vysce, je hrozny ... A to by skutecne nemuselo byt !!!
No tak tomu rikam recepty!
Jediný rozumný z nich jsou kvalitnější silnice! By mě zajímalo, proč se musí utrácet miliardy jen aby někdo mohl bydlet u magistrály! Když se tam stěhoval, tak tam nebyla? Proč tamnejsou raději kanceláře?
Snizeni rychlosti v obci na 30km/h v domneni, ze tim zlepsim kvalitnu zivota obyvatel mesta, je cira hloupost. Pri teto rychlosti je oproti 50km/h vyssi mira exhalaci vyfukovych plynu, protoze rychlostni stupne 1, 2 a 3 nejsou koncipovane jako ekonomicke, ale rozjizdeci, akceleracni. A myslim, ze nejsem daleko od pravdy, ze i zvukova hladina by se nesnizila vyrazne, snizila-li by se vubec, ne-li nevzrostla, ze stejnych duvodu jako v pripade exhalaci.
Kazdy obyvatel vetsiho mesta musi prijmout fakt, ze nezije na vesnici, kde je klid. Pokud chci mit vyssi vydelky, chci pracovat a zit ve meste, jsou tu i negativni aspekty, ktere to prinasi. Nerikam, ze je to prijemne, take jsem z okresniho mesta bydlici primo u rusnejsi komunikace okresniho charakteru, takze vim, o cem pisu, ale nemuzu diky svym osobnim potrebam vydirat mesto, resp. vydirat lidi obecne a nevnimat, nerespektovat, ze jsou mozna dulezitejsi globalni zajmy, ze kterych tezim zase ja nekde jinde.
Podle "receptu Evropy" - mýtné. Bude si tedy každá vesnička na silnici moct dovolit vybírat mýto? Anebo to bude výsada Prahy, Brna, Ostravy, HK...? Pokud to má být spravedlivé, tak toto právo musí mít každá obec přes kterou vede silnice = všechny. Pro rejpálky, žiju v Praze.
myslim, ze nikomu jinemu by neproslo zpoplatneni neceho, co nevlastni, tak jak prazsky magistrat uvazuje napr. o zpoplatneni jizni spojky, magistraly (toto jsou silnice, ktere nejsou jejich majetkem)
je obvykle, ze vesnicich, ktere jsou na silnichc I tridy se nesmi instalovat ani semfaory, aby nebylo "braneno" doprave a samosprava obce s ti nemuze nice delat, protoze vlastnikem je stat