Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malí, styloví a bezpeční: crashtest pro miniho a 207CC

Nejnovější kolo crashtestů EuroNCAP se zaměřilo na rozměry malá, duchem ale velká auta. Nový MINI i peugeot s plechovou skládací střechou si odvážejí po pěti hvězdičkách za ochranu posádky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

charlie sk

bezpečnost

V dnešní době je u skoro všech evropských automobilek hlavně francouzských zvykem mít plný počet hvězdiček ,jen ta škodovka má jediný  obludster s plným počet hvězd,ale jen s i bodem nad limitem na 4. Ostatní škodofky jsou v bezpečnosti dost mizerné hlavně superblb.Kdyby např. Hlinka jezdil normálním autem a ne škodofkou,mohl být mezi námi.Dobře na tom není ani nová chrochtávie,která získala taky 4 hvězdy a to ještě po několika opakovaných testech,kdy vůbec nevyhověla.Výrobce škoda  i VW nekouká  na bezpečnost a ekologii,hlavní je zisk to ostatní jde stranou.

0/0
23.4.2007 10:40

Tomáš

Re: bezpečnost

Mno já moc VW nemusím,ale zamysli se nad svým mindrákem:-) A hlavně nad tím jestli je normální dávat autům tyhle přezdívky.

0/0
23.4.2007 10:44

Ferin007

Re: bezpečnost

Já tady nechci přiživovat debatu škodofkářů a antiškodovkářů, ale obrovskej průser okolo crash-testů Roomsteru mluví za všechno.

Stejně je na tom Škodovka bohužel i s emisema, kdy uzavírá peloton evropských značek.

0/0
23.4.2007 10:56

Roumen

Re: bezpečnost

Opravdu strasne moc lituju, ze se Hlinka nezabil treba v audine...snad by byl v diskusich pokoj od blbu, jako jsi ty. :-/

0/0
23.4.2007 13:47

charlie

Re: Re: bezpečnost

Audiny jsou stejnej šrot od skoro stejnýho výrobce se společným konstruktérem.Superblb je svojí nebezpečností pověstný a bylo to dost dlouho i na českých stránkách ncap.

0/0
23.4.2007 17:49

Re: Re: bezpečnost

Víš, nesouhlasím s povýšeným a arogantním tónem ostatních příspěvků... ale že má Octávie chybu v konstrukci a slabý místo na patě A sloupku, a že Superb tuhle konstrukci podědil - a nabalením větší hmotnosti kolm ještě zdůraznil - to neokecáš. A že to slavnej "managment" moc dobře ví - a už roky s tím nic nedělá je pravda taky...  takže? Forma podání nic moc - ale jinak doslova pravda. :-P

0/0
23.4.2007 20:47

Roumen

Re: Re: Re: bezpečnost

Jedina klika je, ze se ten Hlinka zabil, protoze jinak byste o tyhle "vseobecne znamy konstrukcni vade" vedeli kulovy. Ostatne je to jedno, kdyby to do nej nekdo napalil z boku, mel by ted superb konstrukcni vadu dveri, o ktery management moc dobre vi, zejo? :-P Takovych chytraku v jedny diskusi...vas je pro tenhle server skoda...meli byste jit makat do Skodovky a ukazat jim, jak se delaj auta! ;-D

0/0
23.4.2007 21:23

rudastraka

Re: bezpečnost

bavo 5 ma taky jen 4 hvezdy. auto ktere ochrani posadku i pri vyssi rychlosti vyjde z crash testu hur

0/0
23.4.2007 15:58

rudastraka

test

tohle je ale test narazu do pevne prekazky. v beznem provozu tyhle miniauta zas tak zarive z narazu nevychazeji. takhle jen vznika mylny dojem, ze tyhle mini s 5 hvezdama jsou bezpecnejsi nez bavo se 4 hvezdama

0/0
23.4.2007 10:28

von Kleist

Re: test

Kdo trochu premysli, tak mu tohle nemuze ujit... Meli by vymyslet nejaky absolutni hodnotici system.

0/0
23.4.2007 11:16

Andee

Re: Re: test

A k čemu? Aby ses dozvěděl, že A8 opravdu JE bezpečnější než Mini nebo něco podobnýho? Já myslim, že je podstatně zajímavější tohle současné srovnání obdobných modelů. Když si půjdu koupit auto, tak vím jakou velikost či druh chci a nějaký srovnání s úplně jiným autem je mi k ničemu...

Spíš mi vadí, že se v těhle testech netestuje víc typů nárazů. Někteří výrobci pak staví auta vysloveně na crash test a jiný druh střetu je moc nezajímá... beru, že testujou nejběžnější, ale mohlo by jich být víc...

0/0
23.4.2007 15:33

rudastraka

Re: Re: Re: test

na staveni aut na crash test neco asi bude. jinak bude vypadat auto co bude mit pri 50km/h 5 hvezd a deformacni zona bude uplne vyuzita, ale pri vyssi rychlosti uz neni co deformovat, takze pro posadku konecna. a jinak bude vypadat auto, ktere ma konstruovany deformacni zony na vyssi rychlost. tam logicky pri 50km/h hrozi pro posadku nebezpeci vetsiho zraneni a tim min hvezd, protoze zona ma pri tyhle rychlosti jeste rezervu.

takze kecy ze auto s 5 hvezdama je bezpecnejsi nez srovnatelny se 4 hvezdama nemusi byt vubec pravda

0/0
23.4.2007 15:54

von Kleist

Re: Re: Re: test

Nic jsem preci nepsal o tm, ze by se mela metodika zmenit, ale ze bych uvital i nejake absolutni hodnoceni... 

Treba by ti to absolutni hodnoceni dalo ke zvazeni, jestli nezvolit jinou kategorii vozidla. Krom toho ten "druh a velikost", ktery pozadujes neni nic absolutniho, ale neco pro co se rozhodujes, takhle bys mel k rozhodovani o udaj vic. Takze mi to rozhodne neprijde zbytecne.

0/0
23.4.2007 16:46

von Kleist

Re: test

Navic je z fotek krasne videt, ze obrovsky podil na bezpecnosti ma ta deformovatelna prekazka. U vetsiho auta je mnohem lepsi pomer "deformovacni zona auta"/"defomacni zona prekazky".

Takze i pri bourani do nedeformovatelne prekazky typu zed, bude zhorseni vysledku rapidne vyssi.

0/0
23.4.2007 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.