- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
můžete s tim nesouhlasit, ale to je tak vše, co s tím můžete dělat ...
sorry já si sovu 130 koňovou 4kolku japonské výroby a 240 koňovou 2kolku švédské výroby nechám
vy jezděte za 3 litry, já si budu užívat, protože můžu, a zelení kriplíci mi v tom bránit nemůžou
Kocourku Mikeši, ale kdybys mu sundal všecky kola, tak bys mohl jezdit úplně zadarmo. To bys byl ještě zajímavější.
Nejlepší kombinace by byla trabant kombi s turbodieslem tříválcem tak 900 obsah myslim že by taky uměl kolem 3 litrú
si skoro nikdo nekoupil, natoz tohle. To by muselo stat tri tisice euro.
Raději by měli vypiplat litrový dieselový motor (999 cm3), se spotřebou tak 3 litry nafty. To je rozhodně lepší, než tahle hračka.
To už existuje akorát je to 1,2 a jmenuje se VW LUPO. Je opravdu úsporný, dá se s ním jezdit pod 3 litry, ale je strašně drahé a navíc u nás není běžně k dostání, musel by se koupit od zahraničního dealera
Ovšem pro nás se nic nezmění litr benzínu bude prostě stát 120kč,protože stát ty peníze někde musí schrastit takže neradovat se pánové....
To nebude nutné, prostě se zavede mýto na všech silnicích a bude to vyřešené, řekněmě že průměrná spotřeba je 7 litrů * 30Kč = 210 Kč na 100 Km - palivo takže - řekněmě 30 a stát vybere na mýtném 180 Kč(1,80 Kč) + spotřební daň za palivo. Takže vydělá víc než dřív, jedinej, kdo na tom tratí budou benzinky.
Uberete autu 1 kolo, a spotřeba klesne na 3 litry a méně. Bzlo to v rozhovoru s Králem, naším předním designerem v nějakém časopisu před 1-2 roky. Celkem se mi ta myšlenka i argument zdáli logické.
Logické ale není že iNDES v argumentaci pro nízkou spotřebu uvádí správně nízkou hmotnost, která je ale sekundárním faktorem, v porovnání s počtem kol. Nebo je ignorance iDNES tak již velká, že ani neumí popsat co je na fotce? :)