- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale ve městě,na jednom kilometru i několik semaforů a přechodů pro chodce nebo dop. omezení,čili zkráceně jízda stylem brzda plyn,takže k ničemu!
no...když to tak čtu..zajímalo by mě jak s mojí škodou 135 gl mám jezdit za 4 litry....když jezdim s lehkou nohou tak za sedum....když jezdím tak jak jezdím tak i osum devět
to by me zajimalo ... na co teda auto kdyz by kufr byl malej a nenarval bych tam ani batoh ...... a na co by bylo kdyby me to zrychlovalo pulhodiny a nez bych prejel krizovatku byla by tam 3x cervena ... .a pka ta spotreba ..... to maj namysli litrove motory ne ? ... ..... stupidita ....
funguje to ale jenom u naftovych motoru - staci auto prestavet na rostliny olej a muze se setrit. Kity na prestavby prodavaji treba na http://www.rostlinnyolej.cz
Takovoudle slátaninu nesmyslů jsem v životě nečetl. Mj. prej na nejvyšší stupeň.
Když máš šestilitr, tak možná. Když máš dvanáctku, tak ta ti při 1500 ot. žere víc než při 2500 ot.
Ten kdo to psal, musí bejt mimoň.
Ano, to je hovadina. S Lagunou 1.9 DCi se pri rychlosti do 110 km/h 6ty rychlostni stupen nevyplati, lepsi jet na 5ty. Kolem 90 km/h by to sice na ten 6ty take jelo (tj. radit nejvyssi pokud to jde), ale spotreba je pak az o cca 1 litr / 100 km vyssi. Dulezite je radit spravny rychlostni stupen ve spravnou chvili. Coz se samozrejme do obecneho clanku blbe pise. U te Laguny to chce drzet otacky minimalne nad 2000.
Pri jizde na prilis nizke otacky se velice zatezuje setrvacnik a zejmena u vykonejsich motoru dvouhmotovy setrvacnik se snadno opotrebuje (pruzne elementy se unavi a zpusobi prilis velkou vuli mezi krajnimi dorazy). Setrvacnik ma za ukol tlumeni torznich kmitu motoru a diky kineticke energii pomaha motoru prekonat kompresni zdvihy motoru zejmena pri akceleraci nebo podrazeni. Jeho opotrebeni se snadno da poznat vyraznym kolisanim otacek pri prechodu ze zateze na volnobeh. Bohuzel dvouhmotovy setrvacnik je investice radove za 25.000 Kc a vic. Pri vyraznem podtaceni motoru se umi unavit uz po ujeti 100.000 km - opravdu je to opodstatneni proc motor podtacet a usetrit tak pul litru na 100 km?
Stejnym nesmyslem je casto
zminovane zapinani klimatizace jen pri brzdeni nebo jizde z kopce. Castym vypinanim a zapinanim klimatizace se opet velmi opotrebovava kompresor klima, zpravidla se jedna o opravu v cene 10.000 - 20.000 Kc a kompresor "umi odejit" uz po 20.000 km nesetrneho zachazeni...
a jenom my dovedeme jezdit s nohou lehkou jako pirko, protoze umime ovladat sve auta na rozdil o nebezpecnych spomalovacu a tvurcu kolon. Ale vyjimky jsou i mezi nama.