Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taxíky pro Američany neoplývají krásou

Auto přesně takové, jak ho kreslí děti. Auto tak hranaté a jednoduché, že bude v žebříčcích nejošklivějších vozů útočit na první příčky. Ale také praktické auto pro taxislužbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klukzdaleka

moje subaru zere 10 litru

a moje volvo 9

a to prvni ma 125 a to druhy 243 koni

co mi na to reknete, chytraci

0/0
25.4.2007 16:42

Babáček

Re: moje subaru zere 10 litru

že si kretén, mám fábku kombíka, vejdou se mi tam manželka, tři děti a to jezdím za 7 litrů !! ...[>-]R^

0/0
25.4.2007 16:43

wendy

Re: Re: moje subaru zere 10 litru

No to ti obzvlášť ty děti musí být vděčné... Tři se mačkat ve fabii. Ale hlavně že máš ten velkej kufr, viď. Inu, čecháček...

0/0
25.4.2007 18:16

Concrete_Donkey

obsah 4,3 a vykon 150 koni?? Nezbyva, nez zasnout....

To je vykon hodny 1.8 l motoru, je to naprosto nesmyslnej agregat, kterej bude akorat zrat vic paliva. Vysokoobsahovy osmivalce s nizkym vykonem se delali pred 50ti lety, zrejme vyrobce techto taxiku zaspal dobu.

0/0
25.4.2007 14:45

Michal

Re: obsah 4,3 a vykon 150 koni?? Nezbyva, nez zasnout....

Ne výrobce těchto motorů je z Ameriky :-) Standartní 4litr z ameriky má do 200 koní pokud neni nijak upravenej. Ale táhne to jak svině a ten motor nechcípneš :-)) A jim je to jedno galon benzínu stojí míň jak unás litr takže...

0/0
25.4.2007 15:49

Lada

Re: Re: obsah 4,3 a vykon 150 koni?? Nezbyva, nez zasnout....

Prumerna cena za 1 gal byla v USA minuly tyden 2.86 USD. 1 gal = 3.75 l tak si to spocitej. Jojo casy kdy galon byl pod dolar jsou nenavratne pryc.

0/0
25.4.2007 18:29

kaplerjan@yahoo.com

asdfasdf

0/0
25.4.2007 14:19

tbnapety

Inu jak se říká

Jaké auto takový národ..;-D (hranaté a ošklivé)

0/0
25.4.2007 12:48

Yenik

Hračka

Design asi dělali v Kovozávodech Semily, připomíná mi to System Monti ;-D

0/0
25.4.2007 8:08

kapitalista

Re: Hračka

Ale design je na nic! Kdyz potrebujes vozit 2 metraky sadla=1 american, tak se divim ze to nejsou "Tranzity"(Y)

0/0
25.4.2007 10:44

Re: Re: Hračka

Myslím že je to větší než tranzit, tohle je velký jak kráva.

0/0
25.4.2007 12:41

Hehe

Ekologie

Odbornici a ekologove z US .. dame 6ti valec 4,3 L a budeme mit vykon jako 1,8 L 4valce z evropy nebo japonska :D A kdyz dojde palivo .. no co .. nejaka zeme na okupaci uz se najde Rv

0/0
25.4.2007 6:55

wendy

Re: Ekologie

Jenže šestiválec ti při tom výkonu bude točit 2500 otáček, 1,8 z Evropy nebo Japonska 5000. Tak co je ekologičtější?

0/0
25.4.2007 7:05

ann

Re: Re: Ekologie

tohle bylo myšleno jako vtip ne...

když jedu se svým 1,8 japoncem 90 - žere mi při 3500 necelých 5 litrů. chtěl bych vidět takovouhle spotřebu u ameriky

0/0
25.4.2007 7:42

rocky_krysa

Re: Re: Re: Ekologie

Pri 3500 ot a 90 km/h nezere zadny benzin necelych 5l.

0/0
25.4.2007 7:45

ste

Re: Re: Re: Re: Ekologie

staci vedet jazdit, ja sa dostanem na 4,5 litru

0/0
25.4.2007 10:18

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Ekologie

Co ma tvuj prispevek spolecneho s tvrzenim, ze japonska 1.8 ma pri 90kmh-1 a 3 500 ot spotrebu pod 5l ?

Ty snad mas pri 3500 ot a 90km/h spotrebu 4.5/100 km ?

0/0
25.4.2007 10:57

spider

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ekologie

nemám japonce, ale dovedu to taky. Respektive jsem schopen zajet delší trasu (desítky až stovky kilometrů) solidním průměrem na hranici dopravních předpisů s celkovou průměrnou spotřebou 4,5 l/100 km, zrovna nedávno jsem to měřil. Mám starší VW 1,8 benzín... a za takový zázrak to nepovažuju...

0/0
25.4.2007 11:01

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ekologie

Ja nevim, ctes snad mezi radky ?

a) nekdo napise, ze 1.8l japonec pri 90km/h a 3500 ot bere pod 5 litru. ja rikam, ze je to nesmysl.

b) ty napises, ze to dovedes taky. Pak ale upresnis, ze mas prumer 4.5l na delsi trase - naprosto ti to verim, ale chapes ze odstavce a and b jsou naprosto o necem jinem.

Pokud mas 1.8 VW, tak asi vis ze abys tocil 3 500 ot pri 90 km/h, tak tam musis mit III. rychlostni stupen a pri pohladu na PP pokud jej mas ti bude jasne, ze spotreba pod 5l je pri techto okolnostech naprosty nesmysl i pro japonske auto.

0/0
25.4.2007 12:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ekologie

Můj starej japonec bere při 90ti asi 4,5, ale je to jen 1,3 a je lehkej. Ale nevím o čem se bavíte, když taxíky v americkým městě pojedou stěží chvilku 50, i když najedou náhodou na dálnici, tak tam pojedou 70. A v městským provozu je ten rozdíl největší, ta kráva bude žrát ve městě tak 20 - 30 litrů. Ale benzín tam stojí prd a i u nás cenu taxi tvoří benzín jen z malé části.

0/0
25.4.2007 12:46

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ekologie

Ze jsem tak smely ... mate taky v tu chvili, kdy jedete 90 km/h a mate spotrebu 4.5l, na otackomeru 3 500 otacek ? Asi nemate, ze ?

0/0
25.4.2007 15:32

rocky_krysa

Re: Re: Ekologie

Mimochodem US vozy vicecalcove motory puzivaji system odpojeni válců v případě, že není potřeba maximální výkon.

0/0
25.4.2007 7:48

spider

Re: Re: Re: Ekologie

Jo, ale tak od Hummeru nahoru. U běžných aut to nebývá...

0/0
25.4.2007 11:02

Re: Re: Re: Re: Ekologie

Ale ten jeden válec pak má co dělat jen aby pohyboval těma mrtvýma 11ti válcema ne ? ;-D

0/0
25.4.2007 12:48

pbitch

Re: Re: Re: Re: Re: Ekologie

;-D;-D;-D;-D

"... tak tohle já nemám vůbec zapotřebí"

0/0
25.4.2007 15:35

Lada

Re: Re: Re: Re: Ekologie

Chevy Silverado 2007, nove Camaro to bude mit taky.

0/0
25.4.2007 18:33

roba21

Re: Ekologie

A kde prosím Vás Američané okupují a kradou ropu? Pokud vím, tak za ni všude platí stejně jako ostatní.

Máte-li na mysli Irák, tak vězte, že závislost USA na dovozu ropy z Perského zálivu je poloviční než závislost EU na stejné oblasti, déle například Japonsko a JK z této oblasti dováží až 90% ropného importu.

0/0
25.4.2007 8:43

Re: Re: Ekologie

Stačí dobýt zemi co má ropu, nasadit loutkovou vládu a disponovat s jejich nerostnými zdroji.

0/0
25.4.2007 12:51

Paton

Re: Re: Re: Ekologie

Člověče ty snad naposledy na WC četl Svět socializmu!;-D;-D

0/0
25.4.2007 14:20

Egal

4.3L a levný provoz?

2.0 jim nestačí? ?!

0/0
25.4.2007 6:34

petrmalyx

Re: 4.3L a levný provoz?

nejlip tdi, ze? zajimave je, ze desitky let stare sestilitry jezdi porad za 15 litru 85oktanoveho benzinu s 10% lihu, zatimco v evrope se vyrabeji mercedesy, zo zerou tolik nafty, ze napr v californii neprosly eko limity a nesmi se tam prodavat.

0/0
25.4.2007 10:08

kapitalista

Re: Re: 4.3L a levný provoz?

Na krasu aut hazim bobek, ale vidim te jak si kupujes  USPORNE americke auto s motorem 4,3L. Asi mas vlastni pumpu a rad tankujes? 

Ekostandarty v Californii? Mercedes E-klasse s motorem 2,7CDI ma sotva tretinu povoleneho limitu 

0/0
25.4.2007 10:40

spider

Re: Re: 4.3L a levný provoz?

To je jednoduché. Pokud vůz A sežere na 100km (nebo hodinu provozu) 6 litrů paliva, a vůz B za stejnou dobu či vzdálenost a stejných podmínek 12 litrů paliva, tak musí logicky vyprodukovat taky méně zplodin. Katalyzátory to sice můžou ovlivnit, lepší spalování taky, ale princip je stejný.

0/0
25.4.2007 10:57

Ne

Re: Re: Re: 4.3L a levný provoz?

Ano a proto dokaze americky 5.7V8 splnit ekologickou normu na kterou evropsky 1.6litrovy dieselovy ctyrvalec nedokaze dosahnout. ;-)

0/0
25.4.2007 15:43

Kuba

Re: Re: Re: Re: 4.3L a levný provoz?

No pokud vím, tak v USA mají měkčí limity než v Evropě na CO2, ale zase přísnější na NOx. Takže se opravdu může stát, že relativně úsporný evropský diesel neprojde v USA kvůli emisím...

0/0
25.4.2007 17:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.