Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladí Češi často bourají

Počty úmrtí mladých lidí při dopravních nehodách v Česku překračují průměr Evropské unie. Mladým řidičům chybějí zkušenosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mlady blazen

Lanta je mimo misu

Moc by me zajimalo, jaky zlomek promile ridicu jsou maldi v predrazenych vytunenych autech. A kolik z nich se pri nehode zabije. Ovsem jestli nemysli silnou vytunenou karou skodu 120 L s nalepkama rebel. Ridim tri roky, mam najeto asi 50 000 - 60 000 km, vetsina mych spoluzaku si ridicak delala se mnou a dodnes, pokud najeli 500km, tak je to hodne. Mam netunene silnejsi starsi auto, ale jako blazen nejezdim. Potkat na silnici nektereho ze svych spoluzaku, budu se vazne bat. Takze upozornuji, ze docasny ridicak situaci neresi.

0/0
26.4.2007 10:51

Lanta2004

Za všechno může frajeřina

Ani mnenepřekvapí,že nejmín bourají mladí v Bulharsku a Rumunsku.Tam se asi tak snadno jako u nás mládež k nadupaným drahým kárám nedostane.Je to děs sledovat mladý hovádka s vytuněnýma silnejma kárama,kteří si myslí,že jim patří svět.Podle mýho je to daný výchovou,kdy po vzoru svých rodičů tihle machýrci opovrhují zákony a myslí si,že si můžou koupit vše(včetně beztrestnosti).Pokud se v tomhle směru ve společnosti něco nezmění,pak to lepší nebude.Rv  

0/0
25.4.2007 13:45

Bitch

Re: Za všechno může frajeřina

Souhlas, přesně můj názor. Konečně někdo rozumný. Problém ale vidím v tom že těch hovad je bohužel víc než těch rozumných :(

0/0
25.4.2007 14:05

brnakk

Re: Za všechno může frajeřina

k tomu mam jedinou vytku - touhle frajerinou, demenci do urciteho slova smyslu, netrpi pouze mladi ridici, ale i spousta starsich, ono procento mladych ridicu, kteri maji vytunene drahe kary, ve skutecnosti moc neni. Chvili trva, nez si na takovy auto normalni clovek vydela.

Tudiz za vsechno frajerina nemuze, za vsechno muze vychova, problem je v tom, ze v cr ziskavaji ridicaky "nevychovani", ci jeste lepe "nedochovani" ridici, kteri jednoduse neumi ridit :-);-(

0/0
25.4.2007 19:04

beran

moje autoškola

Mně v autoškole učili se vždy držet u pravého okraje a řadit podle tachometru. Asi po měsících jsem se naučil držet se uprostřed pruhu, na okrskách se držet u střední čáry. A řazení podle tachometru mně taky v tatově kombíku rychle přešlo :-( Na druhou stranu mě fakt nutil po obci lítat 50 a mimo obec 90. Ve výsledku si nestěžuju.

0/0
25.4.2007 13:24

xy

to je ale chyba bodovyho systemu a systemu pred tim, proste chyba pomalych neschopnych ridicu urcujicich pravidla

protoze misto toho aby lidi naucili jezdit v autoskole je NUTI nesmyslne jezdit pomalu, coz u mladeho cloveka je proti prirode a rikat si muzete to chcete, boj proti prirode stejne nemuzte vyhrat nelogickym nasilim.

Jenom pomala jizda je primitivni reseni jako kdyz hladovemu date rybu a nenaucite ho ryby lovit. Ale to mnoho pomalych blbecku = vikendovych ridicu nepochopi.

0/0
25.4.2007 10:25

Bitch

Re: to je ale chyba bodovyho systemu a systemu pred tim, proste chyba pomalych neschopnych ridicu urcujicich pravidla

Je sice pravda že v autoškole se  člověk moc nenaučí, ale určitě to není o pomalé jiízdě. Já v autoškole nepřekročil 40km/h a dneska mi nedělá nejmenší problém jezdit 100km/h mimo město a 140 po dálnici. Nejvíc bouraček způsobí právě blbečkové co za každou cenu musí jezdit rychle. Umět řídit znamená umět i v supersportu zpomalit. Je spousta míst kde může být rychlost nebezpečná.

0/0
25.4.2007 12:24

Warhead

jeden z pěti lidí, kteří umřou dříve než dovrší pětadvacátý rok, je obětí dopravní nehody

mno ze sou mladsi lidi obeti nehod to s tim souvisi jen castecne :) , napr. jede nachcanej ridic prahou a tam vyseka celej tramvajovej ostruvek , byla zrovna doba kdy se lidi vraci z chlastacek ( ale oni po svych) a mame na konte treba 10 mladych obeti dopravnich nehod ;)

0/0
25.4.2007 8:40

brnakk

duvod

je ten, ze v autoskole uci ridit uplne jinak, nez se na silnicich skutecne jezdi. Znam spoustu skol, co nuti zaky jezdit po meste 30 a na dalnici se zak s autoskolou nepodiva ani jednou. Jak clovek, co v zivote neridil auto po dalnici muze mit vubec ridicak?

0/0
25.4.2007 8:12

xy

Re: duvod

moje rec!

0/0
25.4.2007 10:26

xy

Re: Re: duvod

a jeste doplnim: hlavne ze lidi nutej v autoskole ucit se v jake vysce ma byt svetlo auta nebo roztec a podobne kraviny, ktere jiz nepamatuji. To ridic auta fakt potrebuje ... aby byl profik jeste na udelovani technicke zpusobilosti vozu. Boze, boze, ...

0/0
25.4.2007 10:28

brnakk

Re: Re: Re: duvod

R^

0/0
25.4.2007 13:25

rudastraka

nehody

duvod je ten ze je v autoskole neuci bourat a tak se to musi naucit v normalnim provozu. kazdy by mel v autoskole nabourat aspon 2-3 auta. jedno z toho uplne zrusit :-)

0/0
25.4.2007 7:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.