Diskuze

Jen pro řidiče: Lancer Evo X a Subaru Impreza

Mitsubishi stvořilo už desátou generaci modly rallystů. Subaru se rozhodlo jít neprobádanými cestami... a možná také trochu narazí u skalních fanoušků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pedrro

1. 5. 2007 21:18
pneu

vsimli jste si na tech fotkach micaka, ze ma kazdou pneumatiku jinou?

to nechapu... kdyz jdu fotit auto, tak....

0 0
možnosti

ACE

1. 5. 2007 15:48
To sou žvásty.

Subaru STi 225k ? Co dneska vypadá jako drok vedle mohou zítra zbožňovat zástupy, jen když to bude lépe jezdit.R^R^R^

0 0
možnosti
PP

Roumen

1. 5. 2007 22:51
Re: To sou žvásty.

Asi tomu nerozumim, ale soucasna verze ma 280k. Jsem z toho zmaten... ?

0 0
možnosti

radek

30. 4. 2007 21:09
Je to divné

myslím Subaru... Trochu jako stará Ibiza, předělaná od Bangla, tochu jako Mazda 3, ale asi nejvíc jako "faceliftovaný" Hyundai Pony. Fakt divné, ale třeba se to bude prodávat a Subaru s tím udělá díru do světa. Vzpomeňte na Bangla a BMW, jeho výtvory jsou všechno, jen ne pěkné, ale továrna trhá rekordy v prodejnosti

0 0
možnosti
OF

Andee

30. 4. 2007 17:08
autor neví, o čem mluví

Lancer EVO nedělá Mitsubishi... to ví každej, kromě autora článku... Rv:-P

0 0
možnosti

biturboman

30. 4. 2007 17:55
Evo & Impreza

Evo se mi libi, uz na nej setrim....ale jak mohli takhle zprznit Imprezu, vypada to jako stary Lanos, ach jo...:-©

0 0
možnosti
OFVI

old fashioned Vince III...

30. 4. 2007 16:03
to je fotogalerie?????

jedna fotka mícy a zbytek subaří srágory? Jděte do.....pryčRv:-©

0 0
možnosti
B

bbsnowman

30. 4. 2007 14:39
2 redakce

Jen bych rad upozornil redakci, ze po svete jezdi i jine vykonove varianty soucasneho EVA IX odladene na 340,360,380 a dokonce i 400 koniku. 300 konova verze je celkem zakladni, myslim, ze se na nem podepsaly emisni normy.

P.S. WRX STi s 225k ma daleko k nejlepsim verzim, to je civilni auticko.  Design - no comment:-©:-©

0 0
možnosti

Ne

30. 4. 2007 20:31
Re: 2 redakce

Ono ve skutecnosti resit vykon u techle aut nema smysl. Tohle auto ma proste takovy vykon jaky potrebujete. Uz z petkoveho Lanceru slo bez nejakych vetsich uprav vytahnout nejakych 320 - 360 koni, s upgradem za pomerne malo penez (oproti nakupce) nebyl problem dostat rekneme nejakych 550 koni a japonsti magori ladili tahle auta az k 800PS. Proste do tohohle motoru kolik nafoukate tolik dostanete. ;-) Zakladni verze az do Evo IX mela kone omezene jenom kvuli japonske legislative.

0 0
možnosti

hynek

30. 4. 2007 13:31
Promarněna šance

Přišel čas na variantu hatch.Dobře,proč ne? Výsledek:interiér ok,jízdní vlastnosti-o tom je snad zbytečné se rozepisovat.Ale je opravdu takový problém ušít autu kabát? Je opravdu tak hrozně těžké aby design měl nějaké logické pokračování? Pro Subaru bohužel ano. Impreza jejíž design je dnes zaměnitelný s čímkoliv, vypadá jako kdyby japonský pejsek a japonská kočička vařili design dortík. Jak obtížné asi bylo prosadit tuhle variantu ve vedení? Bohužel, zvládli to na jedničku.

Kdyby to byla cesta k něčemu extravagantnímu, ale tohle je cesta k tak průměrně podprůměrnému designu až se tají dech.

A jsem zvědavý jak to bude vypadat až dojde k hlasování peněženkami.

Co bude, když se to nechytí? Nový facelift podprůměrného průměru?

Pokud se budu mýlit, rád se pánům z oddělení Subaru design za rok hluboce omluvím ze své rátkozrakosti. Třeba opravdu vymysleli revoluční tvář Imprezy, která je na špici doby a která zajistí její superprodejnost.

0 0
možnosti

řidič

30. 4. 2007 16:10
Re: Promarněna šance

Subaru jsem nikdy neměl ale stávající modely se mi líbili i jako fandovy rally.Tohle je ale děs.Sundat tomu tu masku a dát tam emblém s šikmým písmenem H nebo křížkem a sundat ty elektrony tak to může hned hrát v reklamě jak chlapeček mává z okénka spolužákům a hlas říká již od 290 tis;-€

0 0
možnosti

kahuna

30. 4. 2007 11:09
2 redakce

STI urcite není WRK!!!! a rozhodně nemá 225 koní!!!! 230 koní má dnes WRX (ne sti) !!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti

uplakaný

30. 4. 2007 10:34
Koho chtějí potrestat ????

Tak bohužel musím uznat že poprvé se mi líbí víc lancer i když mi přijde jako z rychle a zběsile, ale to subaru to je prasárna prvního řádu. Přece u subaru nikdo nešlo o to jít s časem karoserií ale o to aby ho na silnici každý bezpečně poznal. Teď mi připadá jako stará ibiza. Asi jde vidět že kluci od subaru fakt melou naprázdno protože tohle je okopírované z jakéhokoliv pidi auta. Buhužel subaru tímhle počinem u mě skončilo.

0 0
možnosti

Tholis

30. 4. 2007 10:18
nářky a zloba

Nechápu koho napadlo překopat vše co dělalo subaru,subarem...Subaru nebylo nikdy vrcholem nadčasového designu,ale vždy bylo lehce konzervativnější a byl to sedan.To co s ním teď provedli je katastrofa.A ač jsem byl vždy největší fanoušek subaru musím hold uznat že micáky jsou dnes úplně jinde....Navazují na předchozí evoluce a nemají přední masku jak kdybych před ní rozdělal oheň...2004 byl poslední ročník hezkého subaru....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...