Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Renault Laguna: první oficiální obrázky

Nová laguna se začíná pomalu odhalovat. Francouzská automobilka uveřejnila první oficiální obrázky a video.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

s-man

podívejte se na :

8-o8-o8-o Laguna II. vyrobená v roce 2006 je lepší než Toyota Avensis 2006.

MRKNĚTE NA :

http://data.idnes.cz/g/auto/infografika_stat_zavad.html 

8-o8-o8-o

0/0
11.5.2007 19:31

s-man

Re: podívejte se na :

http://data.idnes.cz/g/auto/infografika_stat_zavad.html

0/0
11.5.2007 19:33

jfk

chyba

to auto má jednu podstatnou chybu je to RENAULT...

0/0
10.5.2007 13:57

Pietro

jaká Laguna III to stojí u nás v obchoďáku???

V naší Hypernově stojí už nějakou dobu auto s cedulkou Laguna - vypadá úplně jinak než Laguna II - hodně podobná Meganu kombi. Tak Jak to je s těma modelama??

0/0
10.5.2007 7:19

Jedine Renault

Re: jaká Laguna III to stojí u nás v obchoďáku???

Zhruba nekdy na podzim nebo v srpnu 2006 (opravte me, pokud se pletu s mesicem) byl udelan facelift masky, ktera je ted v Renaultu jednotna, nebo aspon hodne podobna u Lagu, Megana a Clia. Rovnez zadni svetla jsou jina. Renault to tak dela, uz prvni Laguna dostala po tusim 4 letech facelift (mel jsem jednu z poslednich se starym cumakem). Ty upravy ale nejsou tak jasne patrne na prvni pohled, pokud to nesledujes.

0/0
11.5.2007 16:39

Djlongi

Již nikdy

Také jsem měl tu čest vlastnit Renault Trafic r.v. 2004. Jsem nejšťastnější, že se mi jej podařilo asi po roce zbavit. pokud namáte dost starostí, vřele doporučuji;-D

0/0
9.5.2007 21:38

orangexx

Re: Již nikdy

Tak to pak nevim, co jsi s nim delal a co by jsi si ted tak v dodavce koupil...:-). Opel, Ford, Citroen? ;-D  To jsou ted jeste vetsi desy. Trafica nemas sanci si ojeteho koupit. Apropooo, abych nezapomnel - vyrabi se to ve stejne fabrice jako Opel i Nissan, takze ted cekam, jak se zacnes ohanet nemcem ...  

0/0
10.5.2007 11:33

tv

kouzelna laguna

http://www.renault.nazory.cz/lag2.3gp

http://www.renault.nazory.cz/lag1.3gp

kouzelna laguna ;-D

0/0
9.5.2007 20:06

tom69

RENAULT.NAZORY.CZ

Neni lepsiho vozu nez je Renault. Sam jsem se o tom presvedcil. Doufam, ze nakupem Meganu skoncila era Renaultu v nasi rodine. Dekuji, jiz nikdy vice.

X www.renault.nazory.czX Rv;-€8-o

0/0
9.5.2007 19:43

Andee

Re: RENAULT.NAZORY.CZ

Ty už se s tim jdi taky bodnout... proč nám to pod různými jmény cpeš několikrát pod každým článkem o Renaultech? Připadáš si jako mstitel nebo co? :-©Rv

0/0
9.5.2007 21:16

tv

Re: Re: RENAULT.NAZORY.CZ

bingo ... to vis, zkusenosti je nutno predat druhym, at vi co je muze a nemusi potkat 8-o

0/0
10.5.2007 11:57

Alex

laguna

Ono svědčí o kvalitě i fakt, že laguna je z roku 03 /v plné výbavě, vč. xenonů, autoklimatizace, 8xair atd./ ve stejné cenové hladině, jako Almera z toho stejného roku, v základní výbavě a motorem 1,5 z 80tých let..ale jinak je to velké auto, spolehlivé...bohužel si ho neumíme vážit...:))

0/0
9.5.2007 14:01

Honza

zkušenost LII

Najezdil jsem s LII 150 tkm, bez větších problémů. Je to kus od kusu, znám kolegy, kteří se trápí s VW či BMW. Motor 2.2 dCi je OK, jen by to chtělo čtyřkolku...

0/0
9.5.2007 10:52

Alex

Re: zkušenost LII

Měl jsem 2,2dci combi...nádherný auto, super výbava a velmi výkoný a úsporný motor...jen co se to začalo srát a ukončilo se to, když mi chytl motorový prostor...zaseklo se čerpadlo klimatizace, chytly "dráty", odešla řídící jednotka klimatizace...a to jsem měl štěstí, že jsem to rychle uhasil a měsíc před tímto zážitkem mi praskla klada v Chorvatsku...bohudíks e nepřethl řemen.. /oprava 10 tis a týden v servisu...kdyby praskl řemen, nový motor...cca 200 tis/.Laguny mají velký problém s elektroinstalací a s dci motory...buď problém s klikou, turbem atd...a známe, jak drahé jsou renault díly...kdyby nebyl takto poruchový, tak nádherný auto....ale to by zase v bazaru nestálo jak ojetá fabka...protože všichni ví jaká je kvalita...bohužel.

0/0
9.5.2007 11:59

laik

Re: Re: zkušenost LII

jj, čerpadlo klimatizace je fakt problém,když tam není...;-D BTW: motor 2,2 dCi je tragédie,to ano, turbo odejde z 99% chybou řidiče,je to Garrett jako u Forda atd...takže turbo v Laguně má toho samého výrobce jako pár mil.jiných vozidel.Chladit,nehonit studené,kvalitní olej a15 tis interval výměny.Žádných 30 tis a long-life oleje.To je celé.Příště;-)

0/0
9.5.2007 12:06

Alex

Re: Re: Re: zkušenost LII

Oka, tak to upřesním. Jedná se o KOMPRESOR KLIMATIZACE..hahaha a s tím je opravdu problém. Jinak dci motory Renault jsou jedni z nejhorších ohledně poruchovosti/...turba neodchází z 99% vinou řidiče!, moje auto bylo servisované na standardní zkrácený interval 20 tis km...nikdy jsem ho nehonil. Možná by stačilo si promluvist s lidma, kteří mají Renault autosalon + autosalon Nissanu a dozvíte se názor na dci motory od Renaultu...takže příště:-)

0/0
9.5.2007 13:53

Alex

Re: Re: Re: zkušenost LII

Jinak problém s elektroinstalací sám uvedl i Renault...ale to jen pro zajímavost. Mimo jiné, nikdy jsem nedal na recenze, proto jsem si Lagunu koupil /i když byla ve střední tříde na posledním místě/...nejen moje zkušenost to potvrdila + samozřejmě testy, které jsou podle některých podvrh...:))...jelikož si poruchovosti všimla i velká veřejnost, šla cena jetých Lagun na takovou cenovou hladinu, že je to směšné.

0/0
9.5.2007 13:55

Jura

Re: zkušenost LII

Od kolegů Renaulťáků vím, že 2,2 dci je špatná volba, pokud si to chcete nechat déle než 100 tis km...pak odchází turbo, klika, elektroinstalace, klima, středový panel a další maličkosti za destíky tisíc...Např. malý displej ukazatele na klima stojí 30 tis Kč! a už jsem jel dvěma Lagunama, který měly problémy...jediná možnost koupit na šroťáku...

0/0
9.5.2007 14:09

Hmmmm

Renault - dekuji,nikdy vice ....

Vetsi srot abys pohledal. Vlastni zkusenost s Lagunou a Meganem. Obe nova auta a obe mela neodstranitelne zavady. Laguna od zacatku vydavala zvuk jako by mela vylagrovany katalyzator a piskaly brzdy,pry se to po zajeti srovna.Nesrovnalo se nic,po 50tkm jsem to prodal. U Megana se po 5tkm zacala neskutecnym zpusobem s*rat elektronika. Nejradsi auto chcipalo na krizovatkach a neslo uz nastartovat nebo pro zmenu motor vypnout nesel vubec. Po 5 opravach stejne zavady se mi auto podarilo po neskutecnych tahanicich vratit,a to jen diky velmi sikovnemu a bohuzel i drahemu pravnikovi. Drobne zavady u obou plechovek ani nezminuji. A o jednani prodejcu a zastupcu Renaultu skoda mluvit,zajimate je jen do doby,kdy dorazi vase penize na jejich ucty. Renault uz NIKDY !!!

0/0
9.5.2007 9:42

laik

Re: Renault - dekuji,nikdy vice ....

Co to je vylagrovaný katalyzátor,to neznám;-DKamarád měl Volvo XC90, v 50 tis a týden před koncem záruky odešla samočinná převodovka.Rozjel se u domu a praskla hřídel.Takže z toho plyne co?Že Volvo je kvalitní nebo nekvalitní...8-oJe to loterie.R^neboRv

0/0
9.5.2007 12:10

honzagm

Re: Re: Renault - dekuji,nikdy vice ....

Jenze Renaulty jsou proste nespolehliva auta podle vsech moznych zdroju.

0/0
9.5.2007 13:14

hugo

počkat

až nová vyběhne tak to chce tak 2 roky počkat až to trochu vychytaji a pak možná ale tohle platí asi u všeho včtně Billa Gates, pak taky záleží jak se černý lopaty u pásu vyspěji [>-]

0/0
9.5.2007 9:07

tom69

Re: počkat

dva roky pockat? chacha! nez staci prijit na to jak mouchy odstranit, je tu novy model a predchozi ma jiz po zaruce, mohl bych dlouze vypravet a nejen ja. Jednani Renaultu otresne. Nez koupis a zaplatis,jsi kral! Ale pak uz jen absolutni nezajem. Ze jsi zaplatil nemalou castku? No a! Nas to netrapi, auto jsme prodali a tim to konci! Neveris. Podivej se na www.renault.nazory.cz nebo na diskusi na auto.cz, sekce Renault! (Y)

0/0
9.5.2007 19:51

123

už nikdy!!!!!!!

Hlavně že se zaměří na tu kvalitu, což dosud nedělali - výsledek - už nikdy Renault

0/0
9.5.2007 7:22

Ublemcan0 bl9z8tko

Re: už nikdy!!!!!!!

no vidíte, já mám Lagunu I z roku1999, na ní nalítáno 210000 a kromě vyměněné spojky vše původní a bez poruch, jen běžná údržba. A po srážce se srnkou jen rozbitá mlhovka a pozhohýbané plasty které šy narovnat. Nedám na Lagunu dopustit

0/0
9.5.2007 8:21

Radim

Re: Re: už nikdy!!!!!!!

zde jsou statistiky poruchovosti aut. Je to sice  statistika ;-), nicméně na pořád lepší než "jedna paní poídala".

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2005-6-7/3

0/0
9.5.2007 8:33

iuos

hmm

tuv je naprosto o ničem - ukazuje leda tak, jak jsou němci ne/schopní připravit auto na technickou...

0/0
9.5.2007 11:21

123

Re: Re: už nikdy!!!!!!!

No, já mám lagunu II, bohužel mám z roku 2001, což byly asi nejhorší, jen namátkou po 80tis. turbo - měnili ho pak během 3 měsíců 3x !!!, ramena, auto se zamyká a odmyká kdy chce (prý špatná čtečka karet nebo central), klima, měkké kotouče, které se zvlnily, to jsou ty hlavní, není se čemu divit, že znovu nechci.

0/0
9.5.2007 8:45

mefisto

Re: Re: Re: už nikdy!!!!!!!

podla tejto statistiky je laguna lepsia ako A4, Passat alebo BMW3...:-))

0/0
9.5.2007 10:09

Jouda

Re: Re: Re: Re: už nikdy!!!!!!!

Blbe, tady se bavíme o Lagunách rv. 01 - , ty jsou poruchové...předchozí Laguny na to bylo lépe, protože to nebylo nabušené elektronikou a vyspělou technikou...takže asi tak.

0/0
9.5.2007 16:40

laik

Re: Re: Re: už nikdy!!!!!!!

jj, po 80 tis nula problémů,tak co s tím uděláme?Prohlásíme to za šrot?OK,mně je to jedno...:-)

0/0
9.5.2007 12:13

cufir-mufir

Re: Re: už nikdy!!!!!!!

Oba mate pravdu...

ja mam lagunu I. z roku 97 ma skoro 200000 km, krom vymeny oleje a jednou na 80000 rozvody se na ni nic nedeje... slape jako hodiny... ale kyz jsem ji kupoval, tak kolega v praci nahodou koupil stejny vuz, jen z bazaru.. ja si dal tu praci a nasel si auto, ktere prodava osoba, ktera s nim jezdi... a zatimco ja nemam zadny problem, on je z toho auta nestastny... stale v servisu a vrazi do toho jen penize....

Takze bych nezatracoval znacky jako takove, ale auto kus od kusu muze byt extra dobre nebo extra spatne !

0/0
9.5.2007 8:45

123

Re: Re: Re: už nikdy!!!!!!!

Určitě máte pravdu v tom, že co kus, to originál, jenže já to koupil jako nové auto, celou tu dobu jezdilo skoro jen delší trasy a ne nějak moc, ne denně po městě, v zimě minimálně, z venčí vypadá pořád jako nové, bohužel jen zvenčí ... Jinak třeba spotřeba výborná, pohodlí mi taky vyhovuje, zpracování a kvalita ne.

0/0
9.5.2007 9:15

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: už nikdy!!!!!!!

Nove neporovnam... zatim jsem prachy za nove nevyhodil... radeji kupuji 3 - 4 roky jete auto... 1) od majitelu se doctu mouchy a vyhody 2) po 3 letech je cena kilometru ktere s nim ujedu prijatelna...

Samo, ze souhlasim s tim, ze je nutne aby byly pouzity kvalitni dily...

Jenze to je tezke... treba kolega si koupil minuly rok  noveho passata... jezdil s nim do nemecka, tam se mu porouchal, tak jel do servisu... ptali se ho, kde mu tu karu sesroubovali... koukal na ne jak puk, rikal, ze je to letosni model, koupeny pred pul rokem... ten chlap v origos VW servisu mu suse oznamil, ze v tom aute jsou soucastky, ktere se uz 8 let ani nevyrabeji....

Takze podle meho nejde o to jestli Renault nebo Mercedes, spise to bude o tom, jestli cesky nebo nemecky trh ;-€

0/0
9.5.2007 9:39

honzagm

Re: Re: Re: Re: Re: už nikdy!!!!!!!

Vetsi nesmysl si vymyslet neumis? Soucastky, ktere se 8 roku nevyrabi v novem Passatu? Mas bujnou fantazii.

0/0
9.5.2007 13:18

naskle

Re: Re: Re: Re: Re: už nikdy!!!!!!!

Naprosto souhlasím.Nechápu,proč moje pracovní Renault Express 1,9D r.v.92 přitažená z D má oproti mladším r.v. 96... a více- modelům zakoupených u nás mnohem lepší výbavu a antikoro.ochranu.Chtěl jsem si pořídit ještě jednoho takového pracanta u nás,ale všechny vyrobené 96 avíce jsou silně děravý   a navíc zcela bez výbavy-nemaj ani cyklovač stěračů.Tím chci jenom říct,že kvalita závisí na tom,pro jaký trh je auto vyrobené .                          

0/0
9.5.2007 21:23

Jedine Renault

Re: už nikdy!!!!!!!

Laguna 1998 Kombi 1.9dTi, najezdeno 250 tis km, pouze bezna udrzba. Ted mam Lagunu II, 2001 1.9DCi, po tusim 150 tis vymena silentbloku a zadnich kotoucu, jinak bezna udrzba. Pohodlne svezeni, spolehlive auto, uz koukam po Lagu 2007 a pak hned prijde 2008.

0/0
9.5.2007 10:54

kalisz

Panove v Renaultu i kdyby jste se zblaznili

a vase vyrobky prodavali za polovinu a meli vse nej, tak uz si po zkusenosti a trapeni s Lagunou nikdy, opakuji nikdy Renaulta nekoupim. Videli jste novou Audi A5?

0/0
9.5.2007 7:21

abc

bude i v kombiku???

ja mam tedka tu starsi a klidne bych sel zase do novejsi verze

0/0
9.5.2007 0:51

H.

Re: bude i v kombiku???

jj, to jsme na tom stejně. 275 kkm bez problému, jenom běžná údržba:-)

Až budu měnit za novější, tak nová L. je  jedna z prvních v seznamuR^

0/0
9.5.2007 7:47

vertyf

Re: bude i v kombiku???

;-)http://thehollywoodextra.blogspot.com/2007/05/new-laguna-videos.html#comments

Na dvou ze ctyr je docela dobre videt i kombik. Jinak ja mam Lagunu II. z roku 2005 a po 120tis km nemam namitek. Jen olej, brzd. desticky, a ted rozvodovy remen. Spokojenost. Na III. se tesim

0/0
9.5.2007 10:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.