Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test snu: nové Porsche Cayenne S v akci

Spojení automobilového umění a vážné hudby: Vyzkoušeli jsme, jak to ladí novému Porschi Cayenne S, krásné violistce Jitce Hosprové a mistru autokrosového volantu Jindřichu Kottkovi dohromady. Všichni odjížděli nadšeni. Kdo nad terénním porsche ohrnuje nos, musí svůj názor přehodnotit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

janyh

Dnes ráno

jsem ho potkal, v tunelu kde se nevejdou dvě auta najednou(tzv. myší díra u boleváku). Přednost se dává ze strany od kud jelo porsche. Jedem, řídí kamarád a najednou prudce brzdí. Kráva v poršáku tam vjela jakoby nic a ještě se smála jak blbá!

Porsche je krásný, ale ta blbka to je neštěstí!

0/0
5.5.2007 10:22

Ja!

Re: Dnes ráno

Sláva Plzeňákům!!! V

0/0
21.5.2007 18:34

John

tragické PR

Něco takového jsem dlouho neviděl, PR agentury se mohou jen učit od iDnesu. No nic, musim si najít na internetu jiné médium, nějaké nestrané.

0/0
4.5.2007 10:11

key1

Re: tragické PR

zkus www.4men.cz   a koukni do testu.

je tam konfrontace tohodle auticka s X5. jinak souhlasim ;). dejme k luxusne vypadajicimu auticku nejakou kost, a lidi co za nej daj 3M nebude zajimat, co to vlastne umi. hlavne ze je to Porshe a na obrazku byla hezka babofka ;-D

0/0
4.5.2007 10:17

Homer1

Re: Re: tragické PR

Kost? Myslíš tu mírně obstarožní squaw co má hubu tak napatlanou makeupem že umělohmotná Barbie vypadá vedle ní jak reklama na hezkou pleť ????:-)

0/0
8.5.2007 23:40

Oveckin

Video ???

Na autoweb.cz je špičkové video Porsche Cayenne vs. BMW X5. Idnes tragédi...;-D:-©

0/0
3.5.2007 22:40

BJ

Co to je za video???

Pro boha, co to ma znamenat? Na iDnes se zblaznili, ci co? To video je STRASNE, nic nerikajici, nic neukazujici a "zasvecene" komentare slecny umelkyne me rozesmaly, ale to asi nebylo cilem...:-© Nechapu, ze Porsche pujci takove auto na testovani, lidem jako ... no uroven Auto na iDnes jde strme dolu....

0/0
3.5.2007 18:47

Pavel

Re: Co to je za video???

Presne. Kdyz uz nejakyho hosta, tak "k tematu", tzn. profika v terenu nebo tak neco. O autu sem se taky nedozvedel skoro nic ... Rv

0/0
3.5.2007 20:11

graf

Re: Re: Co to je za video???

"Profíka v terénu"? Myslíš, že tohle auto je na jízdu do terénu???

0/0
3.5.2007 21:20

lukinoo

zlatej roomster

:-P

0/0
3.5.2007 16:41

Ace007

Re: zlatej roomster

;-D

0/0
3.5.2007 19:20

roba21

Hezký

Škoda že na něj nemám. :-( Budu muset místo kecání po diskuzích víc pracovat. ;-D Ale je to paráda.

0/0
3.5.2007 14:49

Iridium

A kolik do toho stojí paket "Overhead"?

a dá se do toho namontovat mřížka, aby byl odpočet dépéháčka?:-P

0/0
3.5.2007 14:23

svazak1

Re: A kolik do toho stojí paket "Overhead"?

mrizku si muzes dat i na motorku

0/0
3.5.2007 14:44

Iridium

Re: Re: A kolik do toho stojí paket "Overhead"?

před motor, nebo pod něj?

0/0
3.5.2007 15:10

johny55555

SUV

Já jen čekám, že těm SUVčkařům nebudou stačit SUVečka a začnou se vyrábět SUKáčka (sport-utility-kamiony), která budou ještě větší, těžší, bezpečnější, žravější s dvanáctilitrovými šestnáctiválci, osumnáctistupňovými automaty a budou s nimi stát v kolonách na jižní spojce.

0/0
3.5.2007 13:26

mikes

autor má asi komplexy...

Vždycky mě pobaví originální poznámky stylu: "nejrychlejší auta českých silnic" - stříbrné Škody Octavia TDI. Ze by měl pan autor/-ka ze Škody Octávie TDI nějaký komplex? :-)

0/0
3.5.2007 13:19

spartaman

Re: autor má asi komplexy...

Nebo s nima má taky "dobrý" zkušenosti, stejně jako my ostatní. ;-D

0/0
3.5.2007 15:31

jedenznich

Re: Re: autor má asi komplexy...

já mám špatné zkušenosti s ridiči snad všech značek a všech barev. To, že je oněch stříbrných "oktávek" nejvíce, zákonitě znamená nejvíce špatných zkušeností. Kdo trošku používá mozek, nemusí se zhazovat podobnou hloupostí.

0/0
3.5.2007 16:47

regazzi

Re: Re: Re: autor má asi komplexy...

No, tak ja celkem mozek v hlave mam a i tak vidim, ze skodovkari maji porad potrebu pomerovat sily s jinymi auty. Neni den, aby se na me nejaky blbecek ve skodovce neprilepil 5 cm na kufr, kdyz nemam kam uhnout. A to vsechno ve 160 na dalnici.

0/0
3.5.2007 19:06

mikes

Re: Re: Re: Re: autor má asi komplexy...

Je to zvlastni, taky jezdim po dalnici a s timhle problem vubec nemam, takze na skodovkare si nemuzu stezovat. Semtam se najde nejaky moula na ceste, ale nerekl bych ze se to omezuje na jednu znacku vozidla. Pokud vas omezuji najizdenim  tak si ten prostor za sebou udelejte, staci trochu pribrzdit, vetsinou to pochopi rychle.

0/0
11.5.2007 14:39

mikes

Re: Re: autor má asi komplexy...

Taky máte komplex?

0/0
11.5.2007 14:23

key1

hooodne odflaknutej test

no, ten videotest....ehmehm. kdo shledl videotest tohodle auta, navic v prime konfrontaci s X5, co je k dispozici na www.4men.cz, tomu tendle videotest prijde.....doooooooooooooost lacinej. Rv

0/0
3.5.2007 13:19

TomášM

Co je to za rozhodnožku

ta by si prací nevydělala ani na drát do voka

0/0
3.5.2007 13:08

viv

Re: Co je to za rozhodnožku

kazdy nepracuje tim, ze se ohani lopatou...

0/0
3.5.2007 13:14

arzilipen

Toureg

Cayenne je vlastne takovy lepsi Toureg s image sportaka, za kterou snobi nevahaji priplatit cca 0,5 mil. Kc. VW a Porsche na vyvoji a vyrobe obou techto SUV spolupracuji a cpou do nich hodne identickych dilu. V podstate jsou vsechna SUVcka na h*vno, jsou to nesmyslne velke a obtloustle tanky, ktere zerou, zerou a zerou a nejedou, nejedou a nejedou. Vloni jsem mel moznost koupit od jedne vdovy po bohatem reznikovi rok stary Touareg s motorem 3,2 benzin ( 250 PS) za 800.000 Kc, ale odmitl jsem ho. Sel jsem radeji do nove Octavie II 2,0 TFSI RS (200 PS) za 750.000 Kc, je rychlejsi, zivejsi, neni rozezrana na benzinu ani na cenach nahradnich dilu. Amen!

0/0
3.5.2007 12:04

Sranda

Re: Toureg

Kecáš voloviny.

0/0
3.5.2007 12:17

Heh

Re: Re: Toureg

no zas tak moc nekecá, SUV bych okamžitě zakázal ve městě (centrum města), kde to je zcela zbytečný a akorát to zabírá místo, chlastá to, plodí to víc škodlivin, je to nebezpečný pro chodce víc než běžný "nízký" auto a většinou v tom sedí stejně akorát jeden blbec, co si jde koupit 3 rohliky Rv

0/0
3.5.2007 13:19

key1

Re: Re: Re: Toureg

huraaaaaaaaaaaaaa do temnych dob komunismu ;-D

0/0
3.5.2007 13:24

svazak1

Re: Re: Re: Re: Toureg

v tom pripade maji asi v americe a anglii tuhy komunismus...

0/0
3.5.2007 13:27

key1

Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

muzes mi poslat link na nejaky duveryhodny zdroj, ze ktereho by bylo patrno, ze SUV maji zakazany vjezd do center anglickych a americkych mest??

0/0
3.5.2007 13:39

svazak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

omezit vjezd do centra urcitemu typu motorovych vozidel je naprosto beznou praxi vetsim mest a metropoli... Jen u nas si zemedelny lid stale mysli ze demokracie=zadne zakazy

0/0
3.5.2007 13:57

key1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

no, pokud vim - a nerikam ze to vim na 100%, pak zakaz SUV v centrech mest nikdy neprosel,  i kdyz byl navrhovany.ja rikam, ze zakaz SUV v centrech mest je kratkozraka a komunismem zavanejici myslenka. to pak muzem rovnou zakazat i veskera auta treba od vyssi stredni tridy vys, nebot jejich motory produkuji obdobne exhalace jako SUV.nemam nic proti zpoplatneni dopravy centrem mesta-jaxis to nejspis spatne vylozil, jen rikam, ze je blbost diskriminovat jednu konkretni skupinu osobnich automobilu na ukor ostatnich. dyz omezeni, tk pro vsechny. jinak vedle SUV zakazme rovnou i vsechny limuziny, vykonne sportacky atp.

0/0
3.5.2007 14:47

Heh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

pravda, že jsem neměl na mysli jen SUV, do center měst by měl být poplatek za vjezd autem pro každou kategorii, aby se lidi konečně zase naučili chodit pěšky bo jezdit MHD a nezasírat historická jádra měst, jen kvůli tomu, aby náhodou nemuseli udělat 10 kroků; už teď je aut dost a pokud to takhle půjde dál, bude jednou město jedno velký parkoviště s cestičkama k supermarketům [>-]

0/0
3.5.2007 17:26

svazak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

a co rovna podminka vahy do napr. 1700 kg?

0/0
3.5.2007 17:46

key1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

2 svazak: no ja teda nevim....ale vahova podminka je o cem? o mnozstvi exhalaci?? no to asi tezko ;-). nejsem teda marchr pres motory, ale rekl bych ze na exhalace ma dost vyznamej vliv i rada dalsich faktoru, nez jen hmotnost vozidla.

2 ufuf: no, to klidne mozny je, ze si to zakazali, coz ale nemeni vubec nic na mem nazoru, ze zakaz SUV v centru je kratrozrake a komunisticke reseni situace

0/0
4.5.2007 0:40

karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

to je sice fakt, nicmene prima umera splodin a vahy je neoddiskutovatelna. jeste jsem nevidel auto s hmotnosti 1700kg a spotrebou 5 litru...

0/0
4.5.2007 9:44

key1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

a proc by to nemelo byt 1750, nebo 1650 kg?? nehlede na to, ze 1700kg ma i dost osobnich aut.

jeste jednou opakuju, ze nejsem machr pres motory, ale rekl bych, ze mimo hmotnosti ma na mnozstvi splodin taky dost velkej vliv cela rada dalsich promennych. napriklad objem motoru, sila motoru, kultivovanost motoru, jeho serizeni, zpusob jizdy atp. prosim nezapominat, ze exhalace jsou produkovane motorem, nikoliv kastli.

a opet jsme u toho. dyz omezeni, tk pro vsechny dle transparentnich a ferovych podminek. omezeni na zaklade tvaru kareserie ci dle hmotnosti jsou dle meho nazoru takova..... hrozne infantilni a zjednodusena  ;-)

0/0
4.5.2007 10:11

svazak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

co je objektivnejsi nez vaha podle tebe? Proc si myslis ze je zakaz aut nad 3,5t do centra uz dneska. Vaha je samozrejme jeden z nejobjektivnejsich ukazatelu. Do tezkych aut se davaji silne velkoobjemove motory. Do lehkych ne. proc taky?

0/0
4.5.2007 12:25

key1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

tak a dost! tadle diskuze me stala uz dost casu a bez zjevneho vysledku.

vaha zdaleka neni objektivni ukazatel, je jen nejjednodussi a nejlepe kvantifikovatelny ukazatel. jinak receno, je nejprimitivnejsi. vidis jen jeden argument, jen stripek mozaiky a podle toho si delas obrazek o mozaice cele.

nech to bejt. jsem rad, ze techto vecech nerozhodujes a tvuj nazor plne respektuju.

0/0
5.5.2007 2:10

PJ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

A co kdyz ten zakaz do 3.5 tuny neni z duvodu objemu motoru ale protoze pod mestem vedou kilometry kanalu a vsech moznejch sachet kterejm 30ti tunovej nakladak nedela uplne dobre. HE???8-o8-o

0/0
10.5.2007 10:17

ujuj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

hele kamo .. v jednom meste jsou zakazany   a to v italii...bohuzel si nevzpomenu v jakem meste...zkusim dohledat a dat link

0/0
3.5.2007 17:54

fuk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

Ten link prosim.

0/0
3.5.2007 15:15

153624

Re: Re: Re: Re: Toureg

se n€pos€r ru;-€ďochu přebarvený namodro(Y)

0/0
3.5.2007 13:55

plex

Re: Re: Re: Toureg

ja chci SUV presne do centra mesta, kde bydlim, lip se mi s tim parkuje, neskrtal bych cumakem o patnik jako u meho nizkeho auticka, lip se to bere i pres chodnik, neosoupaval bych tak disky a na tech dirach na ceste to je taky pohodlnejsi jizda

0/0
3.5.2007 13:47

svazak1

Re: Re: Re: Re: Toureg

no hlavne pres ten chodnik to je nejlepsi. Chapes ze chodniky jsou od toho aby se po nich chodilo a nikoliv jezdilo????

0/0
3.5.2007 13:59

plex

Re: Re: Re: Re: Re: Toureg

nechapu, kdyby nebyly vys nez vozovka tak by mi ten problem odpadnul, takhle pri podelnem parkovani obcas na nej kolem najedes

0/0
3.5.2007 16:35

key1

Re: Toureg

no, bezpochyby jsou to srovnatelna auta ;-)

0/0
3.5.2007 13:22

old fashioned Vince III...

Re: Toureg

was ist das "Toureg"??8-o

0/0
3.5.2007 13:45

svazak1

Re: Re: Toureg

es ist ein Šourek aber es beginnt mit T....

0/0
3.5.2007 14:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.