Diskuze
Ojetý Peugeot 306: Hezký obal prodává
Děkujeme za pochopení.
Zuzana
Nechápu?
Taky se musím přidat k ostatním, protože nechápu, v čem autor článku jel!? Já mám p306 1.4 r.94 a jelikož už má nějaký ten rok za sebou, měl právo na pár hrubších oprav, spojka, rozvody, atd. Ale jinak je to super auto. Po dálnici bez problému 160 km/h, nic neupadlo. Když to srovnám třeba se Škodou fabii z r. 2000, tak se až divím. Ve fabii jsou strašně nepohodlné sedačky, do kopců to vůbec nedává a je v ní málo místa. Možná má levné náhradní díly nebo nižší spotřebu, ale na dálnici na mě neměla ani jedna. Ono je totiž rozdíl, v čem člověk jezdí. Pokud sednete i ze staršího BMW do 306, tak je jasné, že se to nikomu nebude líbit. A souhlasím s Pájaou Rybišárem, kde byla v té době Škodovka? A nejenom v té době.
Bucek
306
neviem co si mal za peugeot ale ja ma 306 z roku 96 a za tri roky ma vysla generelka motora ,brzd a novy vyfuk na 6000 SK,co je lacnejsie ako napr felicia.na ceste sedi lepsie ako golf naprava drzi stopu aj pri rychlejsej jazde.
Honza
Moje zkošenost
Měl jsem sice lemru 1.9D v provedení kombi, ročník 1999, takže model který má čirá světla(chyba v "článku" 1997) Auto mělo najeto údajně 110.000km najel jsem s ním dalších 45.000Km bez nutnosti výměny čehokoliv co nebyl vyloženě spotřební díl.Auto má opravdu mimořádný schopnosti co se týče převozu nákladu. Spotřeba 5-6L nafty. Za ty 2 roky jsem s ní neby ani jednou v servisuCo mě na autě vadilo bylo vysoké povinné ručení vzhledem k línému motoru a nutnost měnit olej po 15.000km. Doporučoval bych jí pořizovat s motorem benzín 1.6. Budu na 306 vzpomínat jako na super úsporné a praktické , spolehlivé auto s opravdu pěkným "kabátkem"
Breaker
CTETE radsi TOHLE, NEZ ty PTAKOVINY
CLOVEK CO TOHLE PSAL BYL NESMIRNE NEVZDELANY A POPSAL 306ku CISTE OKEM LAIKA.. POKUD VAS ZAJIMA 306. MRKNETE NA http://www.306.frikulin.com TAM NAJDETE ODBORNIKA a ne tohle HOVADO!!!
Honza
Honza
No to by mě zajimalo ktery hovado to testovalo.Peugeot 306 je skvěli auto a nemam snim zadny problem!!!
Robík
Peugeot-306
Mám 306-ku 2 rok.Pár týdnů po koupi jezdila skvěle.A i když jsem jezdil opatrně a auto hejčkal,pomalu se začalo plno věcí srát.Má krásný obal a to je vše.I když jsem nechal vyměnit plno součástek ohledně jízd.vlastností a výkonu motoru,tak motor mje hlučný bez výkonu a při vyšších otáčkách v něm něco rampluje.Po ranním startu se auto chvěje a rozjezd je cukavý.Žádný automechanik si stím neví rady.Mezitím odešel klakson a elekt.stahování okna u řidiče.Peugeota už nikdy více.
Pája Rybišár
306
No teda nevím kde jste vzal to,že se v sedadlech ,,topíte",je pravda že sedadla jsou měkká,ale ne tak že by jste sedeli na podlaze!Jsou pohodlna a verze XT,XS,XSi,S16 s špičkově tvarovanými anatomickými sedadly,těm se nic nevyrovná!Můj názor..Co se týče třeba spotřeby tak i ten motor objemu 2.0(slabší 8v verze 89kw)umí jet za 6,5l/100km což je hezké ale musí se umět podle toho jezdit...Jedíne co je tak negativní je ,,zvýšená" hlučnost motoru,ale tady také záleží na těsnosti vyfuk.potrubí(často někde podfoukáva)ale tohle se týka hlavně 8ventilových rozvodů OHC od oběmu 1,6,jinak motory typu TU běži uplně krásně kultivovaně a jsou tiché!A jezdí ,,zadarmo"....Za 5 let provozu mimo pravidelné udržby dle servisního planu,žadná velká zavada či velká oprava,najeto poctivych 167000km.....Káždé auto má svoje pro a také proti,,,,ale tenhle článek se mi zdá prostě zaujatý!
Pája Rybišár
P 306
To jsou mi ale s prominutím sračky!Bracha má 306 XSi v plný palbě mimo airbagu(verze roč.94).To auto mrtě dobře sedí,je to oblečený jen na 195/R15 55 a díky natáčitelny zadní napravě proti směru zatáčky to vubec netrpí dusledkem přetáčivosti..To nemluvim i dobré síle čtyř kotoučových brzd bez ABS!Tady si laskavě pane autore uvědomte,že auto bylo navrhováno na přelomu let 1991-1992 a a porovnávejte to s vozy teto doby a né s rokem 2007!Kde v té době byla Škodovka??!No asi v prdeli,,takovej model Favorit,no na komunisticky blok skvěly auto,ale na zapadní svět totální propadák bez absolutní vybavy s hlučným motorem,tvrdými,špatně tvarovanymi sedadly,nedostatečnou protikorozní ochranou no a samo bez posilovače řízení!atd mohl bych pokračovat do kolečka dál a dál...To co tady píšete,je sice váš názor,ale laskavě si nepřeju aby jste se chovali takhle arogantně,že váš názor je jedině správnej a že to auto je propadák!To co nevyhovuje vám může 100%vyhovovat jinému člověku!
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...