Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda bude možná poprvé vyrábět naftové motory

Automobilka Škoda Auto bude možná podle týdeníku Ekonom poprvé ve své historii vyrábět dieselové motory. Nová produkce by mohla začít nabíhat koncem roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kamil

rada o sdi

Ahoj potřebuju poradit,jestli ma cenu čipovat octavii SDI.

0/0
30.5.2007 22:43

Carlos

To zase bude...

...chrochtání na semaforech a "dynamiky" a vadnutí pod 4 tisíci otáček.

0/0
4.5.2007 19:05

gary_g

SDI

Nejlepsi byl stejne 1.9.SDI 47 kW v me stare Fabce z r.2000. 150tis najeto bez jedine zavady na motoru (pri pravydelne vymene oleje a filtru) a spotreba pod peti litry z vetsi casti po Praze... ach jo, kde ji je konec.:-/

Ted mam Focuse 06 1.6 TDCi 66 kW a nedostanu se pod sest at delam co delam a hned po 20ti tis mi odeslo turbo... nastesti to bylo v zaruce, ale treba s prevodovkou se nemuzu porad szit... skoda je v tomhle fakt nej co jsem kdy vyzkousel R^

0/0
4.5.2007 14:08

Andee

Re: SDI

Když ti nevadí, že to SDI moc nejede, tak je to zvajímaá volba z hlediska úspornosti provozu. Ale u toho Focuse se divím, kámoš si ho koupil, stejnej rok i motor a je nadmíru spokojenej, spotřebu říkal s lehkou nohou kolem 5,5 v kombinaci, jinak lehce přes šest.

0/0
4.5.2007 14:54

Lumen Co-Morous

Re: Re: SDI

Focuse jsem měl půjčeného od Hertze jednou, nejen že mi nesedělo odstupňování převodovky, to by se snad dalo ale nechápu, kterej superinteligentní designer vymyslel tak šílený odskok výšky u brzdového a plynového pedálu. Pokaždé, když jsem sundal nohu z plynu a chtěl jí přesunout na brzdu, tak jsem na brzdový pedál narazil hranou boty z boku. Fakt ergonomické a bezpečné. Další ergonomiskou vychytávkou bylo ladění rádia pod levou páčkou u volantu, když jsem potřeboval přepnout dálkovky nebo jen pustit blinkr, tak ruka místo na přepínači skončila na ovládání rádia. Pro manipulaci s blinkrem jsem musel vsunout ruku do mezery mezi ovládáním rádia a páčkou blinkru. No děs, akorát nevím, jestli to tak je u Focusu normálně, nebo to tam tak mají u Hertzů na přání...

0/0
4.5.2007 16:05

Andee

Re: Re: Re: SDI

Ty pedály asi nebyly takhle z výroby, to je blbost... ovládání je věc zvyku, kdybys ho měl měsíc, už o tom ani nevíš, si myslim...

0/0
6.5.2007 12:03

M

120

Jako...;o))) si tu níž děláte srandu z vytuněné felcky a ochcávky... ale to co jsem viděl dneska... 105 škodárna... s předělanou kapotou... každej díl jinej.. přivařený křídlo ručně dělaný z plechu a tyček...jak od nějakýho svářeckýho učně...no teda když už může jezdit toto..;-D8-o:-©;-D

0/0
4.5.2007 13:38

Re: 120

To je ta kvalitní ruční práce.

0/0
4.5.2007 13:58

engels

sra cka

OII 2.O TDI praskle sani, loziska alternatoru, povolene vsechny dvere, volny setrvacnik, prepousteci ventil zplodin v cudu, co jeste bude v pr de li na sra ci z boleslavi

0/0
3.5.2007 20:36

hugo

Re: sra cka

OII, starej dehet 1.9 TDI PD 77kW. Za dva roky 40000km bez jakékoliv závady, dlouhodobá spotřeba 5.5 l/100km. Myslím, že tahle se jim v té Boleslavi celkem povedla.

0/0
3.5.2007 21:33

Andee

Re: Re: sra cka

Kupovali jsme v roce 1999 jednu z prvních Fabií a taky stála za dvě věci... to mě vyléčilo, když auto, tak po dvou letech výroby, kdy vychytaj většinu závad... takže starší PDTDI může bejt v OII kupodivu větší výhra.

0/0
4.5.2007 8:48

M

Re: Re: Re: sra cka

Jaja..to máš recht...!TAky mám podobnej názor, a vlastně i zkušenosti, byť ne se škodovkama....no....ale ikdyž...s nima taky (služební vozy):-):-)

0/0
4.5.2007 13:33

Andee

Re: Re: Re: Re: sra cka

Myslim, že je to všude stejný... i když Punto II z roku 2000 mi šlape jako hodinky a to byl hodně poruchovej ročník... holt prozměnu klika na dobrej kus...R^

0/0
4.5.2007 14:49

Octavia

Re: Re: sra cka

OII 1.9 77kW - 90.000 km turbo v hajzlu :-© kolega stejný motor 80.000 a turbo, kde? A to nechám dotočit turbo po rychlé jízdě, za studena auto šetřím, výměna oleje po 15 tis. teď už na to ...

0/0
4.5.2007 13:34

Re: Re: sra cka

Proč dělali 1,9 tdi tuhle verzi a verzi 100 kw ?

0/0
4.5.2007 14:00

Octavia

Re: Re: Re: sra cka

Jeden je 1.9 - 77kW a druhý je 2.0 a 103 kW

0/0
4.5.2007 14:42

Re: Re: Re: Re: sra cka

Ne, bylo to 1,9 tdi 100 KW a ta druhá stejnej objem asi těch 77 KW. Dělali je před pár lety.

0/0
4.5.2007 15:42

WinDiesel

1,6TDi

Budou to 1,6TDi ses systémem common rail Siemens. Ve 3 až 5 výkonových provedeních, proč ne?!

0/0
3.5.2007 17:12

Andee

Re: 1,6TDi

Vzhledem k tomu, že common-raily VW koupil od Fiatu, by mohlo jít o velmi vydařené motory. Otázkou je, jestli použijí nejmodernější technologii Fiatu MultiJet, která z 1.9 JTD vytlačí pro sériovou výrobu přes 150k...R^

0/0
3.5.2007 17:17

rudastraka

Re: Re: 1,6TDi

vw ma z dvoulitru koni 170. kam se hrabe ital

0/0
3.5.2007 20:15

Andee

Re: Re: Re: 1,6TDi

Ano, dvoulitr common-rail... kterej VW postavil na technologii FIATU ;-D Můžeš se vztekat, ale na faktu, že VW opouští ty svoje slavný pumpe-dusche turbodiesly a staví moderní common-raily na fiaťácký technologii, nic nezměníš ;-)

0/0
4.5.2007 8:45

iuos

hmm

tohle ale vw fans velmi neradi slyší...

0/0
4.5.2007 11:05

zeff

Re: Re: Re: Re: 1,6TDi

Neni nahodou ten 2.0 TDI PD? Urcite je. Cely koncern ma zatial len 3.0 common-rail v audi. Neviem aku technologiu maju 5.0 V10 v Touaregu, resp. V8 4.2 v A8 a chystany V12 v Q7.

0/0
4.5.2007 12:14

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: 1,6TDi

Ten 170k určitě nemůže být PD.. tolik z něj nevymáčknou...

0/0
4.5.2007 14:47

Mira

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,6TDi

Ty jsi teda expert. CR technologie je od Bosche, ne od Fiatu. 2,0 TDi VW je PD, ne CR. Hlavní rozdíl mezi CR a PD rozhodně není ve výkonu, ale v kultivovanosti chodu motoru.

0/0
6.5.2007 19:00

qiiz

a pak si nedej ...

Hlavně aby ty dýzly táhly hezky vocpodu... ;-D

0/0
3.5.2007 11:58

martin

Re: a pak si nedej ...

čeština je tvůj koníček, že ?R^

0/0
3.5.2007 12:57

qiiz

Re: Re: a pak si nedej ...

Tady není hodina češtiny, Velebnosti... :-P

0/0
3.5.2007 13:35

badczech

Re: Re: a pak si nedej ...

martine ty jsi ale suchar, viď? Rv

0/0
3.5.2007 15:10

martin

Re: Re: Re: a pak si nedej ...

nejsem suchar, jen nesnáším blbečky jako je tady ten nahoře. potkat ho v reálu, tak dostane pěstí, jsem na ně alergický.

0/0
3.5.2007 22:42

Andee

Re: Re: Re: Re: a pak si nedej ...

Aha, takže Martin má doma "ochcáfku fmetle, ftédéýčku, co táhne pěkně vocpodu, fplný a na hlýnách"... blahopřejeme ;-DR^

0/0
4.5.2007 8:51

tvrzník

Re: Re: Re: Re: Re: a pak si nedej ...

A není to žádnej moula. Dává na potkání každýmu, kdo se směje jeho koktávce, pěstí ;-D

0/0
4.5.2007 8:55

martin

Re: Re: Re: Re: Re: a pak si nedej ...

nemám vozidlo, které tu popisuješ.;-D

0/0
4.5.2007 11:41

qiiz

Re: Re: Re: Re: a pak si nedej ...

Milý Martine. Jestlipak víš, kdo má největšího kokota ? No Tvoje stará blbečku. :-P Je moc smutný, že nepochopíš netovou nadsázku a srandu. A vom, jak bys mi ji natáh, vo tom bychom si mohli klidně pošpitat.... ;-D

0/0
4.5.2007 9:03

martin

Re: Re: Re: Re: Re: a pak si nedej ...

bojím bojím ;-D;-D;-D

0/0
4.5.2007 11:41

barokní mistr

Re: a pak si nedej ...

doufám, že to vrazej do votuněný ochcáfky  feleganci fmetle nahlínách a ne nějakého  sociálního holoauta

0/0
3.5.2007 16:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.