Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pětisetkoňová fabie kupé je na 100m za 2,7 s

Škodovek jménem fabia vzniklo za osm let více než jeden a půl milionu, tahle je ale jedinečná. Chce pokořovat rekordy, má obrovský výkon a netradičně jen třídveřovou karoserii. Možná bude i závodit, jmenuje se BRISK RS 01 WRC.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Onofrey

škoda papíru

Moc pěkný,  škoda že fabrika oficiálně  nedělá  nějakou  podobnou civilní 150-200 koňovou Fabču pro sportovněji založené boys...

0/0
9.5.2007 14:30

jirka

nadhera

prve jsme myslel ze jde o ferari, a ona zatim skoda, supr, zkusim ty RS 01 WC svicky narvat do moji feldy, snad to pojede kdyz je modra, teda spis vorezla, no zkratka neni tak ruda, drzte mi palce hosi

0/0
7.5.2007 22:56

divizna

JO!

Tohle auto proste nema chybu! Nedivim se autorovi, ze do tohoto uzasneho projektu nalil deset melounu. Vzdyt co to je deset melounu ze jo? Za to se da poridit jenom deset sportaku z tovarny a s vyvojem... Jenom bych se bal, ze se tenhle skvost prevrati v zatacce.

0/0
7.5.2007 9:18

fandajouda

Účel splněn

Reklamní účel je zjevně splněn. Jen mě strašně tluče do očí ten neslícovaný nárazník s blatníkem.

0/0
6.5.2007 23:39

v_OOOO

Tlak 2,5 MPa???

Není ten tlak nějaký divný ?

2,5 MPa je dooost !

0/0
6.5.2007 21:52

to je tim

Re: Tlak 2,5 MPa???

ze ten profik co to vymyslel ma zemedelku;-D

0/0
6.5.2007 21:55

keyser.soze

Tohle

má být reklama na svíčky brisk nebo na auto? Když už tak NGK

0/0
6.5.2007 10:06

moeris

Re: Tohle

Řekl bych, že někdo lepí billboardy a jiný vyrobý "super" auto, které chce vidět každý. Je to dobrý tah. Moc dobrý. Něco to stálo tak se to musí vrátit. R^

0/0
6.5.2007 10:24

kuko

Re: Re: Tohle

no ty musis byt z brisku..(Y)

0/0
6.5.2007 14:58

moeris

Co to je rychlost? muška jenom zlatá ...

http://cafe.loveme.cz/fotky/jak-vypada-280kmh-na-motorce/

0/0
6.5.2007 9:58

cosworth

ta zplacanina

se chova spatne uz pri malych rychlostech. je to evidentne koncepcne spatne. tomu nepredchazel zadny vyvoj. tohle zboucha kazdej klempir doma v garazi. Budou v tom dobre a drahe komponenty, ale jinak shit. takze z toho muze bejt vyplesklej jen pubertak jehoz zivotnim snem je skodovka

0/0
6.5.2007 9:11

krakra

Typické české ručičky

Typické české ručičky, podobné  české ručičky sestrojily před lety auto Škoda 130 RS.

0/0
6.5.2007 8:01

Pex

"Rychlovka"

Myslím, že to vydali moc brzo, žádný testování a nic? Zajímalo by mě jak dlouho trval vývoj, když podle videa byla konstrukce cca za 4 měsíce hotova. Nejsem konstruktér ale i jako laik si všimnu spoustu nedotažených věcí. Ale jako nápad super.

0/0
5.5.2007 18:15

P

co tomu chybi

postradam u zadniho bocniho skla to klasicky rapidovy zkoseni, ktere respektovali i u tudora.

0/0
5.5.2007 13:50

mikes

fikce ohledne zrychleni

Jaksi zapoměli napsat, že těch 2,7s. z 0 na 100kmh jen jaksi vyrobce spočítal, ale nezajel...

0/0
5.5.2007 11:56

mat

Re: fikce ohledne zrychleni

Jo jo, přesně tak, zrychlení je jen na papíru. Vypadá to na obrovské PR, včera jsem to viděl snad ve všech novinách které se mi dostaly do rukou. A ve všech navlas stejná slátanina jako tady, jak kdyby to psali přes kopírák. Chválím primáckej Autosalon, že tam zařadili tu otázku na zrychlení vč. odpovědi stavitele, že ta hodnota je jen papírová. Kdo by tu reportáž chtěl vidět, někdy v týdnu to v noci opakujou (a blbý je, že to rozsekali asi do tří nebo čtyř částí, takže se musí vidět celej pořad).

0/0
6.5.2007 9:57

mat

Re: Re: fikce ohledne zrychleni

vlastně čekat asi není třeba, mělo by to být na netu http://www.prima-autosalon.tv/

0/0
6.5.2007 10:00

Miras

Re: fikce ohledne zrychleni

Ale tam se přece nepíše, že to zrychlení je z "0"....

0/0
9.5.2007 18:34

mikes

Re: Re: fikce ohledne zrychleni

...ale pise :-)... "Maximální rychlost je 200 kilometrů v hodině, ale pozor, z nuly na stovce je za 2,7 sekundy, tedy rychleji než valná většina aut, a dokonce dříve než lecjaká motorka."

0/0
11.5.2007 14:43

BroukPytlík

Škoda?

iDnes se vytáhlo zas už v první větě. Kde jste vzali, že je to škodovka? Je to speciál, který má jen základní skelet z Fabie, ale se Škodovkou to nemá nic společnýho!!!

0/0
5.5.2007 11:31

jirka86.europe

Czech Republic

Dost nadupaná, viděl jsem jí dneska v Autosalonu na Primě.R^

0/0
5.5.2007 11:19

zlej_protiva

Paskvil vs. sériová výroba

Všem co tu tenhle experiment srovnávají s Ferarri, Porsche, BMW apod. Zkuste vzít v úvahu, že sériové vozy musí splňovat úplně jiné parametry - emisní předpisy, rozumnou životnost a plno dalších.

I tyhle automobilky ale dělají prototypy...

0/0
5.5.2007 10:08

Brainwashington

Svíčky ?

Jedině Bosch ! R^

0/0
5.5.2007 5:46

engels

BRISK

nechal jsme si v Brisku vytypovat svíčky na OCT I 2,0i. Poradili, koupil, dal do auta. Co to auto předvádělo bylo šilené. všechno co to mělo zlepšit to zhoršilo. výkon dolu, volnoběh cukal, spotřeba nahoru, prostě shit. Takže jsem jim je hodil na hlavu.Takže BRISk mi nesmí do auta

0/0
4.5.2007 20:46

von Kleist

Re: BRISK

Asi to byl typ, ktery tam nepatril. Svicky od brisku funguji celkem normalne.  Co to bylo typ?? Jen jestli to nebyl nektery z tech "tuningovych" typu (ZC,LGS....) to, ze tam fyzicky pasuji neznamena, ze to s nimi bude dobre fungovat, tyhle svicky jsou extremne narocne na zapalovani a ne kazde auto je bez upravy zapalovani skousne. Neni to chyba svicky....

0/0
4.5.2007 22:08

engels

Re: Re: BRISK

Ok tyhle mi poradili v brisku, napsal jsem jim co je to za auto a jaky motor. snad by meli vedet co se tam dava navic mne ujistovali telefonicky i emailem ze jsou doporucene

0/0
5.5.2007 8:41

von Kleist

Re: Re: Re: BRISK

Pokud to byl nektery z tech specialnich typu, musi se opravdu vyzkouset, na to te meli spravne upozornit.... ovsem nechodily by tam ani NGK shodne konstrukce... Ja mam na zkusebnim motoru DR14ZC a funguji celkem bez problemu.

0/0
6.5.2007 23:27

kondom

Re: Re: BRISK

Poradne si precti co napsal nahore - poradili a doporucili, tak nedelej hned chytryho, picusi:-©

0/0
5.5.2007 9:57

engels

Re: Re: Re: BRISK

chudáku reagoval jsem na tydyta co mi odpovidal a ne na tebe zoufalče

0/0
5.5.2007 15:28

kondom

Re: Re: Re: Re: BRISK

Sem reagoval na co asi? Jak dlouho umíš zapnout pecko? Nebo ti to dělá fotr?:-©

0/0
5.5.2007 18:48

.

Re: Re: Re: Re: Re: BRISK

ty seš blb, kdes vyrost, omg

0/0
6.5.2007 8:07

von Kleist

Re: Re: Re: BRISK

Mily inteligente,p*cusi, ja cist umim. Doproucili - to ano, ale to by u jinyho vyrobce doporucili naprosto stejnym zpusobem, nebo si vazne myslis, ze nekde maji tym lidi, co tohle zkousi na vsech moznejch motorech. ;-D - Tedy pokud to byl nektery z tech specialnich typu svicek, kde se to zkusit proste musi, obycejne by mely chodit bez problemu.

0/0
6.5.2007 23:17

Wolf

Ujde

Musím uznat, že jak se mi normální fábka nelíbí (stará ani nová), tak tohle 3 dveřové kupé má něco do sebe. Kdyby to dělala škodovka sériově (myslím kupé), určitě by úspěch měla...

0/0
4.5.2007 18:12

fuk

Re: Ujde

Nemela a proto nedela.

0/0
5.5.2007 11:11

.

svicky

radeji delejte poradne svicky.

0/0
4.5.2007 17:42

nonick

Ehm...co to má společného s Fabií?

..světla? :-/

0/0
4.5.2007 17:35

So

Re: Ehm...co to má společného s Fabií?

Název.

0/0
4.5.2007 18:28

Vendula

úžasné dílo českých rukou a mozků

kam se všichni hrabou! BMW na tohle potřebuje 5L a V10, neškrtne si ani Porsche turbo. Je prostě vidět, že Češi umí a kdyby se nenechali neustále ovlivňovat/sprostě kopírovat západem, tak už jsme byli kdoví kde... Stejně to nikdo neocení - budou říkat, že to je nic moc, nebo dokonce paskvil, že přeplňováním dokáže vytlouci ze dvou litrů 500 koní každý Jouza a celý projekt není, kromě jakéhosi krátkodobého zviditelnění firmy, vůbec na nic - nic nového nebo atraktiviního nepředvádí a žádné hranice nikam neposunuje.:-)  

0/0
4.5.2007 17:19

VLDX

Re: úžasné dílo českých rukou a mozků

no na 1.2 HTP to se teda vytáhli, teď vlastně budou do toho tříválce stačit jen svíčky BRISK a máme zázrak na světě R^

0/0
4.5.2007 19:01

janyh

Re: úžasné dílo českých rukou a mozků

Chápu, že pro laika to na první pohled není vidět, ale tohle auto je, jak i oni píšou, speciál. Tzn. jak ty píšeš, že bmw potřebuje to a porsche zase ono je nesmysl. Tyhle auta jsou sériovky, plní hlukové i emisní normy, jsou to auta na normální provoz, jejich jízda se nepočítá na motohodiny. Tohle auto budou muset např. po 15 hodinách zgenerálkovat od hlavy až k patě.

Audi u svého relyového speciálu quatro v 80.letech mělo 700koní, a akceleraci za 2.5vteřiny takže nijak se tu vychloubat 500koni v  roce 2007 je zbytečné. Ale každopádně je dobře, že se tu něco takového děje. A já to vítám a chválím.

0/0
5.5.2007 10:34

fuk

Re: úžasné dílo českých rukou a mozků

Vendulko srovnavas nesrovnatelne.

Tohle je prototyp zavodnoho vozu. Tebou zminene vozy jsou seriove. Maji vsechen konfort i bezpecnostni vybaveni. A jsou riditelne beznym ridicem na bezne vozovce.

Kam posunulo nejake hranice? To myslis ze firmy jako Porsche nebo BMW nemaji takove prototypy?

Co Česi umi dokazuji kazdym rokem v konkurenci WRC. A moc toho neni.

0/0
5.5.2007 11:15

Lukke-Luk

Re: úžasné dílo českých rukou a mozků

Kristepane. ;-D Tohle se nedá moc komentovat, snad jen to, že toto je speciál a 5L V10 BMW je 500 koňový SÉRIOVÝ vůz, který musí najet alespoň 300-400 tisíc km! Nebo si myslíš, že ostatní automobilky nemají prototypy? Mysli příště hlavou prosím...

0/0
5.5.2007 13:48

Mike

Re: úžasné dílo českých rukou a mozků

Podel toho co jsem viděl to video, má tento "speciál" dost much a konstrukčních vad, nehledě na to že je patrná značná nedotáčivost a náklo v zatáčkách, což se samozřejmě nechá seštelovat ale chce to čas, víceméně je to splácané dost narychlo. Zrychlení 0-100 za 2,7s a výkon 500HP rád bych viděl výsledek testu na DYNA válcích.

0/0
5.5.2007 18:05

petr

Re: úžasné dílo českých rukou a mozků

A fakt ze v 70-tych letech potrebovalo BMW na 1000 k motor 1.5L te netrapi?

0/0
6.5.2007 12:20

profitunic

368kW

tak na uvod prvy co tu pisal odpoved tzv milan je odveci ta kara vyzera maximalne nadupane a vykon je viac nez perfektny a moze sa schovat akekolvek ferrari co su podla mna hrozne sroty !!!.....a k auticku len dat UZNANIE TVORCOM ...je nadherne a vykonne ...good work!:-P

0/0
4.5.2007 16:02

milan

Re: 368kW

tys asi pod drogami...no nic. srovnavat tuhle hruzu s ferrari.

0/0
4.5.2007 16:56

lusee

Re: Re: 368kW

už jsi někdy něco postavil??8-o

0/0
4.5.2007 17:02

mh

Re: Re: 368kW

pane konstruktére, pochlubte se nám svým životním dílem, třeba sednem na prdel...jinak tu nehaňte skvělou práci jiných;-O[>-]

0/0
4.5.2007 19:44

fuk

Re: 368kW

Ano. Jiste. Jak jinak pane. Ferrari jsou sroty. To vi kazdej chovanec ustavu pro choromyslne. ;-D

0/0
5.5.2007 11:17

chroustík

Stylisticky

podle mě vydařené, po dlouhé době, něco jako Tatra Eccora (nyní v majetku bratří Hajdůšků), rád bych to viděl v akci v okruhové verzi. Ale myslím si, že i jako rallye by to mělo fičet s p. Pechem za volantem ! 

0/0
4.5.2007 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.