Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mitsubishi Carisma: povedený, ale utajený vůz

Na silnicích jich moc nepotkáte, což je škoda. Mitsubishi Carisma je kvalitně udělané auto s dobrou výbavou. Přitom za ni dáte méně než za japonskou či evropskou konkurenci. Nevýhodou je horší dostupnost servisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

meka

Jezdí se dál

Nic se nazměnilo.Pořád je to slušná kára za malé peníze a investic

0/0
25.1.2009 20:59

pedro

carisma

dostal som sa k tomutu clanku len teraz ale nevadi..Vlastnim Carismu 1,6..16V.rok.1998.neviem preco pisu clanky o autach ludia co o nich vedia pramalo.je rok 2008 a nikto z vas tu nema skusenesti s Carismou ako ja.Carisma je velmi dobre a spolahlive vozidlo.Chaba a stroha palubovka a pod.nech si pan redaktor prezrie interier Carismy rok.1998.bude cumiet ako tela na nové vráta.je to proste nadcasove.dalej nech si pozrie spotrebu v technickom preukaze.cize:mimo mesta 5,2.mesto:6,8 kombinovana asi tak 6L.a za tym si stojim.jazdne vlastnosti perfektne,spolahlivost 110%.drahe nahradne diely?kupoval pan pisatel niekedy nieco na nejake auto?asi tazko.na vsetky auta je vsetko drahe.okrek Lada a skoda 100...suhlasím s nazorom ze auto ked ma 7 rokov je na nic.mam ho 10 rokov stale je super.No ale je opotrobevane uz aj s moralneho hladiska.takze.mam v umysle kupit nove auto.a hadajte ake kupim?jednoznacne Mitsubishi

0/0
7.1.2008 17:07

Josef Ferda

Carisma 1.8 GDI

Mám toto auto od roku 1998, jednou měněn výfuk, 3x destičky toť vše...Dlouhodobá spotřeba 6,7 na 100 km...Je fakt, že jezdím delší trasy...najeto mám 198000 km...Auto absolutně bez problémů...Motor GDI šlape jak hodinky....Odborníci, kteří o tom nic neví si můžou tlachat co chtějí...:-)

0/0
10.5.2007 22:29

M

mimochodem

ještě abych podotknul, chryslery co jsou 2.4 nebo 2.5 V6 mají motory právě od MB, jsou to fajn držáky, já mám klasickej americkej, ale jinak jsou obecně MB motory prej okí. Známej má/měl Galanta a taky pěkný auto, bez poruch téměř po letech ježdění..

0/0
10.5.2007 15:48

Lama.Vikuna

Re: mimochodem

Jo jo. A taky motor 3.3 V6 je od Mitsub. Meli jsme ho, az na blbnouci automat melo auto celych 450k mil dobrou kondici a slapalo. Jen ta automatika, brzdy... Holt amerika....

0/0
12.5.2007 22:29

M

jééžiš

No čumim.. mám chryslera a to jsem simyslel že mám drahý ND ;o):-P Otáýka je co se všechno musí měnit a kdy, ale to je asi stejný jako všude jinde - kus od kusu...

0/0
10.5.2007 15:47

Pete

Carisma, která nemá charisma

Mitsubishi jsou auta s podivným designem, kterých jezdí čím dál méně.Zdá se, že zase zaniká jedna značka.

0/0
10.5.2007 14:27

Šalamoun

Re: Carisma, která nemá charisma

Tak se koukni na nový Outlander tu machře...V Japonsku drtí konkurenci už druhý rok, nejprodávanější SUV, u nás je na ně pořadník...Krásné auto...www.outlander.cz R^

0/0
10.5.2007 22:33

Pete

Re: Re: Carisma, která nemá charisma

Tak to snad radši Peugeot 4007 nebo Citroen C7 :-P

0/0
11.5.2007 10:48

bbsnowman

Re: Re: Re: Carisma, která nemá charisma

4007 a C7 je to same, co Outlander, maji jenom trochu jinou kastli a vyrabi je Mitsubishi v Japonsku pro PSA.R^

0/0
11.5.2007 14:08

spirt

Re: Carisma, která nemá charisma

jj takova Mitsubishi Evo 8, je hnusna jak Skoda 120, vid? A jeste ji najdem v kazdem filmu o autech, nepocitam hry. Jj, mitsubishy opravdu delaji hnusna auta ;-D A to, ze v recenzi ho vsichni chvali, to je taky podvod :-) vid? (/www.autorecenze.cz)

0/0
14.8.2007 19:46

ma

di-d

motor di-d je moderny common rail od renaultu, takze ziadna stara skola ako autor poznamenal,

(Turbodúchadlom prepĺňaný vznetový štvorvalec 1,9 DI-D s vysokotlakovým priamym vstrekovaním paliva Common Rail nie je vlastnou konštrukciou "troch diamantov", ale pochádza z francúzskej automobilky Renault a poháňa aj Volvo S/V 40)

0/0
10.5.2007 8:33

Pavel

Carisma

Jezdím s Carismou sedmý rok, tak trochu tuším, jaké to auto je. Článek je podivný blábol, kterému ne zcela rozumím, hlavně povídání o motorech. Benzínová 1.6 není špatná, ALE autor zapomněl uvést, že převodovka je od Renaultu, v tom je zakopaný pes nesnadného řazení. 1.8 GDI není vůbec špatný motor jak se snaží autor naznačit, ale je výkonný a velmi úsporný. Bláboly o jeho nespolehlivosti jsou už asi legendou. Přitom stačí jen měnit filtry a olej. Navíc k motoru GDI je převodovka japonská, která je skvělá a kvalty na ní skáčou samy :-). Za sedm let provozu jsem nebyl nucen dolít deci oleje, nikde v motoru není ani kapka viditelného oleje. Jedinou poruchou byl nefunkční snímač otevřených dveří u řidiče. Za 100 tis km jsem měnil pouze kotouče, 2x destičky a jednou obložení vzadu. Jezdím z 80% po městě. Spotřebu mám za poslední půlrok 7.6 l/100 km. Výkon 125 hp, max rychlost 210 km/h.

0/0
9.5.2007 18:43

M

Re: Carisma

A kolik máš najeo teď? Jako ve 100tkm by se teoreticky nic moc měnit nemělo, počkej až budeš mít 200 :-) Ikdyž jak říkám, ty motory jsou dobrý, otázka co zbytek....

0/0
10.5.2007 15:52

Pavel

Re: Re: Carisma

Co tak vím, tak potom nebude nic, bude jezdit :-) Ale já už s ním jezdit nebudu. Osm až devět let na auto stačí.

0/0
11.5.2007 14:09

Pavel

Re: Re: Carisma

Co tak vím, tak potom nebude nic, bude jezdit :-) Ale já už s ním jezdit nebudu. Osm až devět let na auto stačí.

0/0
14.5.2007 9:22

Libe

Kun*olap

Kamos to ma a lepi se mu na to jedna baba za druhou. Proste kun*olap jak blazen.

0/0
9.5.2007 15:38

Jouda

Re: Kun*olap

..tohle auto kund**p?...to možná ve vesnici kde jezdí samé fáčka a jedna felicie...to možná, jinak je to hnusné auto.

0/0
9.5.2007 16:43

M

Re: Re: Kun*olap

:DDDD Tak jestli je toto babolap tak já mám vozidlo samotného Cassanovy o)))

0/0
10.5.2007 15:53

bbsnowman

Neplati Vas VW??

1) Srovnavat vybavu japoncu a evropanu snad ani nema smysl, japonci davaji v zakladni cene vzdy podstatne vic, nez kdy evropske automobilky budou.

2) Napsat takovou kravinu, ze se skrtici klapka zanasi karbonem, to uz je umeni. Mate alespon trochu poneti o konstrukci benzinoveho motoru?? Jak se ten karbon tam ma dostat?? A v pripade ventilu se to stane i u jinych vyrobcu, a hlavne u aut, ktera nejsou pravidelne udrzovana.

3) Drazsi servis a nahradni dily?? Kde jste na to, proboha, prisli? Vzdyt ND na evropska auta jsou nekdy drazsi. A je taky treba napsat, ze, narozdil od evropskych aut, s japonskym budete jezdit do servisu na vymenu oleje, desticek a po mnoha kilometrech vymenu rozvodu.

Zamyslete se nekdy nad tim, co pisete...:-©:-©

0/0
9.5.2007 14:03

kritik

Výbava

Výbava je na tradičně škudlivé Japonce velice slušná - pan redaktor asi spadl na palici, ukažte mi oktávku v základní motorizaci s takovou výbavou. Když už chcete plácat kraviny, tak si aspoň srovnejte v hlavě myšlenky a buďtě objektivní. Úroveň vašich článků není ani na stupni motoristického fandy....

0/0
9.5.2007 6:37

Karel

Re: Výbava

Máš problém s chápáním textu? Vždyť z toho plyne, že výbava je opravdu dobrá, ne naopak! Japonci všeobecně opravdu na výbavě dost šetří - je to na úrovní zmíněné české verze Oktávky, což je dnes opravdu silný podstandard. Právě proto je bezva, že tenhle kousek tam toho má víc.

0/0
9.5.2007 9:11

BondraP

Re: Re: Výbava

To je blbost. Podivej se na zakladni vybavu, Zarise a Fabie. Nebo zakladni vybavu Aurise a Octavie. Japonci maji vzdy lepsi vybavu nez ceska auta. Srovnej Hodnu Civic a Octavii.

0/0
9.5.2007 10:44

BondraP

Re: Re: Re: Výbava

Zarise, sorry

0/0
9.5.2007 10:45

BondraP

Re: Re: Re: Re: Výbava

Blbne mi klavesnice, takze opet. Yarise

0/0
9.5.2007 10:45

xxx

Re: Re: Výbava

Kadle Kadle, kdes na tom byl? Kdejakej i 15 let starej japonec má základní výbavu vyšší, než tolik oblíbený VW. Prostě ta věta o skoupým japonci je hovadina jak cyp...

0/0
9.5.2007 11:01

kritik

Re: Re: Výbava

Myslím, že problémy s chápáním textu máš spíše ty. Japonci jsou vždy lépe vybavení. Měl jsem několik vozů od roku výroby 1982, teď mám japonce (třetího) rv 2002 a vždy měl daleko lepší výbavu než sorvnatelné evropské vozy.

0/0
9.5.2007 11:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.