Diskuze
Gumy pro teréňáky se testují i na českých silnicích, někdy není třeba řidič
Děkujeme za pochopení.
Jirka,Medved
Brrrr
Skoda, ze to s nicim neporovnavaji. Treba i cenove nebo schopnostmi. Pekne napsany clanek. Pan redaktor si pekne uzil par dnu v bavoraku a opalil se i u more. Mel sebou manzelku nebo pritelkyni?
hurkadavid
tomu rikam spravna REKLAMA
Bravo. V serioznim mediu SERIOZNI informace pro bohate ridice. At si je MISELIN nekam strci,,,,, Ty gumy od nich jen huci a nic nevydrzi. Znate snad nejakeho francouze, co je technicky typ a umi treba pustit pocitac? Ja ne.
Alenka
Monstrózní autor článku?
" U Michelinu předpokládají, že do pěti let se například kol s monstrózní šířkou 235 milimetrů bude prodávat dvakrát tolik co dnes."
To jsem se skvěle pobavila . Pokud je podle autora 235 mm monstrózní rozměr, co mají běžní uživatelé SUV jezdící na pneu 255 mm ,respektive 275 mm širokých říkat? Nemluvě o nové X5 která má vzadu 315/35 R20.
01doga
Re: Monstrózní autor článku?
Docela bych si podle tvych chytrych reci i myslel ze vim kdo jses. Takovych lidi je malo
freshgrind
no..
kurňa... že tu zkóšijó terénní gumy bez řidiča? Stačí se mrknót na D2, leccos se mě včil..objasnilo ;o)
auticky
Výlet..
Není třeba platit. Stačí pozvánka pro objektivního novináře, letenka, hotel, zapujčení vozu na místě... Ruku na srdce. Kdo z nás by si nechtěl udělat takový pracovní výlet? Po návratu stačí napsat pár podobných banalit. Je v Čechách těžké psát objektivní testy (t.zn. koupit auto tajně z rozpočtu redakce a dlouhodobě ho testovat, kdysi se o to pokusila MF Dnes. Stejně se po čase o jejich tajně koupené fabii vědělo a všechny servisy škoda byly v pozoru kdyby k nim přijela na prohlídku. Takže... v Čechách..
iuos
hmm
řekl bych, že všude žijí lidé... takže to nebude jen "problém" čech
speleo
obyčejná reklama
předpokládám, že iDnes neřekne, kolik jí za tehle žvanivej PR článek Michelin zaplatil.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 3+kk v České Lípě.
U Nemocnice, Česká Lípa
2 450 000 Kč