Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Holčičí městská krabička: nový Opel Agila

Městská krabička s bleskem ve znaku opouští své ryze praktické hranaté tvary a je mnohem veselejší a hravější. Nová agila se představí po prázdninách, do prodeje dorazí na jaře 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pedrolopez

jen do toho

Jen do toho....kupujte to svým "Holčičkám" a´t můžou jezdit na kosmetiku, nehty, nákupy hadříků, po kavárnách a dalších důležitých věcech. Ve městě je přece místa dost, zácpy ani problém s parkováním nehrozí...;-D

0/0
15.5.2007 7:09

joyfx@centrum.cz

co Čech,

to il cuore sportivo = nový Opel Agila pro Čechy prostě není dost akční

0/0
14.5.2007 22:25

graben

Proboha, neříkejte tomu auto

Prostor = 0, design = 0, výkon = 0, jízdní vlastnosti = 0, bezpečnost = 0,spotřeba = 5l, akcelerace 0 - 100 30sec, doopravdy krásná kára, přidělat vrtuli dolu, pak beru efektní kapotovanou sekačku.RvRvRv

0/0
14.5.2007 22:09

Andee

Re: Proboha, neříkejte tomu auto

kdyby měl aspoň tu sekačku, co :-©;-D

0/0
14.5.2007 22:35

Matty

Hnus

Máme jednu Agilu doma, předchozí model, ideální auto pro starší lidi, ale tohle je hnus !

0/0
14.5.2007 21:48

Desperado

Nákupní tašky

Nějak s těmi nákupními taškami, kombíky a dalšími hatchback style plechovkama roztrhl pytel. Rv

0/0
14.5.2007 16:31

vault

ten

otáčkoměr na tom volantu, no lol ;-D

0/0
14.5.2007 15:59

xJohny

Re: ten

To se asi trochu pletes, otackomer je na palubce :-P

0/0
14.5.2007 16:38

rigby

Re: ten

Úplně stejně jsem měl svépomocí umístěný otáčkoměr ve své staré Škodě 105. Koukám, že se to po 25 letech dostává zase do módy ...

0/0
15.5.2007 11:28

Alex

...

Myslel jsem si, že je to nová fabka...vypadá to hodně podobně...což je hnus, ale vnitřek je docela hezký na tuto třídu...

0/0
14.5.2007 15:58

Igor

ha ha

kam se to hrabe na moji stříbrnou octáfku s červeným íčkem f plný palbě co supr táhne vodspodu

0/0
14.5.2007 13:19

JUSTL

Re: ha ha

Na Ochcávku se nehrabe nic...to je náš klenot...

0/0
14.5.2007 15:57

Kníže Rasputin

Re: ha ha

A máš ji hustohustě votuněnou a vočipovanou? Páč když za ní nejsou černý voblaka, tak to není správně hustá kára.

0/0
15.5.2007 8:36

Chip

Re: ha ha

Na hlýnách :-P

0/0
15.5.2007 9:41

Dan G.

Ochranné prvky

Co mě na současné strategii výrobců aut mrzí je to, že u spousty modelů se začínají vytrácet, podle mého názoru praktické, ochranné prvky na karoserii.

Boční lišty na dveřích - ty se buď lakují nebo se nedávají na auto vůbec. A poslední dobou mizí i nelakované černé pásy na náraznících. Absence těchto prvků, především u městských aut, mi nepřipadá jako zrovna nejšťastnější řešení.

Z hlediska designu jsou lakované nárazníky hezké, ale jelikož jezdím s autem denně po Praze, tak se slzou v oku vzpomínám na starou Felicii, na které jsem měl nárazníky bez laku. Z praktického hlediska to byla vynikající věc.

0/0
14.5.2007 12:14

Coldstone

Re: Ochranné prvky

hlavně metalizované nárazníky, za rok a půl mám poškrábané 3 rohy ze 4.

0/0
14.5.2007 12:49

Karel

Re: Re: Ochranné prvky

hlavně že jsi ušetřil 2500 za city paket obsahující gumové rohy.

A mám to zadarmo!!!!

0/0
15.5.2007 2:20

Agila

Opel

"stary" Opel   Agila bylo na svoji cenu vyborne auto.

0/0
14.5.2007 12:13

theKing

kolik to bude stat?

0/0
14.5.2007 11:58

dakra

Re: kolik to bude stat?

Když jsem byl naposled v autosalonu Opel, prodejce se netajil tím, že "o dost víc, než ta předchozí".Rv:-/

0/0
15.5.2007 16:17

Gandalf

Každému jeho

Kdo chce hledat podobnost s jiným vozem, vždy ji najde. Ale designově, proporčně a již zavedeným stylem modelu se Opelu jistě podařil malý svěží model do města. Diesel do tak malého auta takřka ztrácí smysl, protože rozdíl ve spotřebě i dynamice s nejmenšími benzíny je, vzhledem k cenovému rozdílu, zanedbatelný. Rozhodně se mi jeví sympatičtější než např. nové Twingo. R^

0/0
14.5.2007 11:52

orangexx

Re: Každému jeho

Jenze do Twinga se v pripade potreby vlezou dozadu bez problemu i 185cm vysoci chlapi, coz se neda rici o zadnem jinem autu v tomto segmentu. A litrovy motor, co do toho OPEL dava se hodi jedine tak do sekacky na zahradu...8-o

 

0/0
14.5.2007 19:07

Agila .... super auto

Re: Re: Každému jeho

No kecáš naprosté ptákoviny, s Agilkou jezdím služebně čtvrtým rokem, z mého pohledu je to super auto, měřím 195cm a toto je jediné auto, které je mi na míru. Kdo v tom nejel, nepochopí, jak je to prostorné a pohodlné auto. I při mojích skoro dvou metrech mám nad hlavou cca 20cm prostoru, to same platí i o okolním prostoru ! Ve Fabce a Octavce šouráme o sebe ramenama ze spolujezdcem, po pár km si připadám jak v tanku:-/ tady naprostá pohoda. Mám s ní najeto cca 60000km. Když jsem kupoval pro sebe a rodinku podobně prostorné auto, vlezli jsme se jen do jednoho auta ... Forda Mondea combi ... ale i tady mám méně místa na hlavu než u Agilky ! ;-D

0/0
15.5.2007 10:05

orangexx

Re: Re: Re: Každému jeho

Spíš kecáš milý brachu ty. Nemám sic ani Twingo, ani Agilu, ale seděl jsem v obou. Přední sedadla neřeším. Ale pokud si v Agile někdo stejně vysoký sedne za tebe, tak máš záda namasírovaný jak svina. A může mít nad hlavou místa kolik chce... A s Octavkou to je hrůza děs o Fabii nemluvě :-)

0/0
15.5.2007 14:36

Gandalf

Re: Re: Každému jeho

Mám za to, že 1.2 benzín je pro tento vůz super motor. Tedy asi má co dělat s plně naloženým autem, ale jinak dobrá dynamika za rozumnou spotřebu...

0/0
16.5.2007 11:52

Klarita_Hop

sismis

nejsem fanda "nakupnich tasek" ale je to celkem roztomile. Tedy, me se hlavne libi ten jednoduchy ale prijemny interier. R^

0/0
14.5.2007 11:50

Bitch

Corsa+Note???

Mě to spíš přídí připomíná předělanou Corsu a záď a celková silueta mi zas připomíná Nissan Note bo jak se to jmenuje. Každopádně tohle už tu někdy bylo :-)

0/0
14.5.2007 11:45

Petr K

Jako Škoda

Přední masku mě hodně připomína Škodu Romster Či Fabia:-/;-)8-o

0/0
14.5.2007 11:29

f.no

Re: Jako Škoda

Naprosto souhlasim, je to uříznutej roomsterRv

0/0
14.5.2007 11:55

BOHHy

Re: Jako Škoda

Při prvním pohledu jsem si řekl, že má Škoda nějakou novinku.

0/0
14.5.2007 12:48

/Modráček/

Dýzl fjúl

Ten motor 1,3 D Multijet údajně nestojí za nic. Není divu, když pochází od Dženerl Moutrs. Nevyrovnaný chod, slabý tah, spotřeba nic moc. V porovnání s ním na tom byl celkově lépe i objemově slabší motor 1,1 CRDi od firmy Kia (Picanto).:-)

http://www.realcentrum.cz/test%20picantocrdi.htm

0/0
14.5.2007 11:18

Robert

Re: Dýzl fjúl

1.3 multijet je dílem Fiatu a patří k nejlepším maloobjemovým dieselovým motorům, dívej se i na krouťák, ne jen na výkon. Pro malou Agilu to bude ideální motorizace.

0/0
14.5.2007 11:49

/Modráček/

Nakonec plichta

"...Inženýři Fiatu a GM snížili minimální vstřikované množství paliva na 1 mm3...";-)

0/0
14.5.2007 12:12

Petr

Re: Dýzl fjúl

Je to náhodou dobrý motor, vyvinutý s Fiatem. Používá mj. i Suzuki. Vyrábí se v různých výkonových variantách. Motor roku 2005 ve třídě 1-1.4l. 3. v kategorii úspornosti v r. 2007. U nás výhodný i kvůli pojištění. 

0/0
14.5.2007 12:02

/Modráček/

Re: Re: Dýzl fjúl

viz. výše.

Každopádně by to chtělo malý diesel o objemu 999 cm3. Každý nepotřebuje zrychlovat ze 180 km/h na 250 km/h. Někteří podivní lidé auto používají dokonce jen proto, aby se dostali z bodu A do bodu B, nikoliv pro onanii svého ega. Takové vozítko o předpokládané max. rychlosti 150 km/h, výkonu 55 PS a spotřebě 4 l D/100 km, to vůbec není špatná představa. A rozhodně by takový motor "utáhl" i malý vůz (např. Fabia), nikoliv jen minivůz (C1). Nakonec motor 1,2 HTP ve Fabii má výkon 50 PS. Aspoň měl, možná to trochu zvedli. Pokud člověk nehodlá pořádat rallye, motor 1,0 D by byl skvělý. Provozní náklady, nejnižší povinné ručení...docela se divím, že s tím ještě nikdo nepřišel. Smart 0,8 CDI nemůžu počítat.:-)

0/0
14.5.2007 12:18

Andee

Re: Re: Re: Dýzl fjúl

To srovnání s Picantem je dobrej vtip... CRDI nemá z JTD Multijet ani tkaničky ;-) stačí se mrknout na krouťák a hlavně srovnávat obě "silné" verze a ne stavět "silnější" CRDI proti slabšímu ze dvojice Multijetů... Rv

0/0
14.5.2007 19:22

Kníže Rasputin

Re: Re: Re: Dýzl fjúl

Silnější 1,2  HT"červené"P  měla výkon oficiálně  65 koníků a musím říct, že to ujde  s poloprázdným autem, ale s trošku víc naloženým už to žádná sláva není. Přece jen prázdná fábka sama o sobě váží jako starej peugeot 405 a holt je to poznat.

0/0
15.5.2007 8:41

Pepa

Re: Dýzl fjúl

Máme "starý" Opel Agila r. 2004 s motorem 1,3 multijet a je to vynikajíící motor. Auo dokáže pořádně protáhnout. A místa v autě na předních sedadlech je dost i pro vysoké postavy. Auto jsem zdědil, jezdil s ním můj táta který byl vysoký. Na zadních sedadlech je místa málo, ale je třeba počítat s tím, že auto je spíše vhodné pro 2 lidi. Na delší vzdálenost by jízda na zadních sedadlech byla nepohodlná, na kratší se to dá vydržet. Jo a v roce 2005 tento motor vyhrál 1. místo ve své kategorii

0/0
29.12.2007 14:13

aaaaaaa

Opravdu originalni

To se zase frajeri z Opelu vytahli. Predek z Roomsteru/nove Fabie, celkova silueta Yarisu. Podobnost ciste nahodna?

0/0
14.5.2007 11:00

Ja

Re: Opravdu originalni

A fabie zase ukradla profil swiftu, takze vysledek je kazdy krade u kazdeho :-)

0/0
21.7.2007 13:19

nonick

Víc podobný zmenšenýmu Roomsteru

už to snad být ani nemůže...:-/

0/0
14.5.2007 10:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.